Menü

Facebook: 3D-s posztok és VR objektumok

by google news, október 13, 2017
A Facebook lehetővé teszi, hogy virtuális objektumokat osszunk meg az üzenőfalon azoknak az ismerőseinknek, akiknek nincsen VR-szemüvege. Ők is 3D-ben láthatják ezeket az objektumokat, hogy minden szögből átnézhessék őket. A 3D-s megosztások úgy is alakíthatóak, hogy azokkal játszani lehessen. A Facebook böngészőben ez így néz ki: In terms of social sharing, Facebook announced 3D posts, […]

A Facebook lehetővé teszi, hogy virtuális objektumokat osszunk meg az üzenőfalon azoknak az ismerőseinknek, akiknek nincsen VR-szemüvege. Ők is 3D-ben láthatják ezeket az objektumokat, hogy minden szögből átnézhessék őket.

A 3D-s megosztások úgy is alakíthatóak, hogy azokkal játszani lehessen. A Facebook böngészőben ez így néz ki:

A Facebook olyan API-n dolgozik, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók megosszák VR-fejlesztésben készült alkotásaikat a hírfolyamukon.

 

Új játék a Facebook Spaces-ben

A vállalat hamarosan lehetővé teszi, hogy a Facebook Camera-val felvett kiegészített valóságobjektumokat megoszthassák a Spaces-ben, így játszhatnak az AR-el a VR-ben. Ezek a bejegyzések megoszthatóak lesznek a hírcsatornán is.

A terek egy sor új funkciót kapnak majd. A 2D Facebook Live közvetítéseken túl a Spaces felhasználói hamarosan megoszthatják 360 fokos videójikat a virtuális valóságból.

A Facebook lemásolta a Snapchat AR maszkjait, és elhelyezte őket a VR-ben, hogy a Spaces avatárok különböző maszkokkal egészüljenek ki.

Forrás: techcrunch.com

VR a VR-n kívül

A virtuális valóság elfogadása nem történik olyan gyorsan, mint sokan várnák. A facebook több mint három évvel ezelőtt fejlesztette ki az Oculus-t, de a fejhallgatókat még mindig lassan értékesítik. A bemutatott 3D bejegyzések radikálisan kibővítik majd azoknak az embereknek a számát, akik játszanának a VR-ben készült dolgokkal, ha ezek a tartalmak elhagyják a fülhallgatót.

A vállalat az újdonsággal úgy gondolja, hogy csak akkor lehet érdekes a hírfolyam, ha minél többen osztanak meg tartalmakat. Most egy hasonló küldetést kezdeményez a VR számára is. Ahelyett, hogy a fejlesztők mindent megépítenének a virtuális valóságban, az az ötlet, hogy maguk a felhasználók hozzanak létre objektumokat, játékokat és még sok más dolgot.

Forrás: techcrunch.com
Hírek

Facebook: érkezik a Memories

Találkozunk mindannyian azzal a lehetőséggel időről-időre, amikor megoszthatjuk az emlékeinket a Facebookon. Most egy ilyen újdonság lett elérhető Memories néven. A Facebook szeretett volna egy külön oldalt készíteni az emlékeknek, amely egyfajta másodlagos hírfolyam és bármikor visszanézhető. Az újdonság már elérhető mobilon és asztali gépen is. A használatához csak a vonatkozó oldalra kell kattintani és […]
2018-06-25
Hírek

Messenger: érkeznek az emojik

A Facebook új matricákat és feliratokat készített a Messenger alkalmazáshoz, így akár repkedő szívecskékkel is találkozhatunk ezentúl az appban. Ugyanis, ha valaki mostantól újonnan beállítja a Facebookon, hogy kapcsolatban van, akkor a kedvesével folytatott beszélgetésben szívecskék repülnek majd át a kijelzőn. A beszélgetést továbbá személyesebbé is tehetjük, ha becenevet adunk a másiknak, de akár hangulatjelet […]
2018-02-14
Hírek

Google AdWords: három hirdetési innováció a mobil központú világban

A Google már tavasszal azzal riogatta az AdWords hálózaton hirdetőket, hogy az okos eszközökre optimalizálás, illetve a mobilra optimalizálás fókusz kiemelt szempont lesz idén a hirdetők számára. Míg a márciusi közleményben csak fejlesztési kulcsterületeket jelöltek ki, a pár napos bejelentés már konkrét hirdetési változásokat hozott a Google AdWords rendszerében. A cél pedig az új keresések […]
2016-07-28
Hírek

Messenger: nagyobb védelem a mobilon

Akár a Messengerről, akár más alkalmazásról van szó, biztosan volt már része sokaknak kellemetlen üzenetekben. Ezért a Facebook egy új eszközt vezet be a Messengeren belül, amelynél kiválaszthatjuk, hogy egy beszélgetés miért volt kellemetnel (pl. zaklatás vagy illegális kereskedelem). Ez a funkció az asztali változatban már jelen van, de most mobilon is elérhetővé válik. Ha […]
2018-05-22
Hírek

Viszlát Google AdWords!

A Google 2000. október 23-án indította el az internetes hirdetések piacát átalakító AdWords szolgáltatását, amivel célzott hirdetéseket lehet megjeleníteni a Google és más szolgáltatásokban, illetve harmadik fél oldalán. Nagy bejelentést tettek, ugyanis július 24-én lecserélik az AdWords nevet, ekkor jelenik meg a Google Ads márkajegy az új emblémával. Ezzel egy időben az URL-cím is megváltozik, […]
2018-07-18
Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Hírek

Facebook: nehezebben találhatunk rá az ismerősökre

A Facebook körüli adatbotrány miatt rengeteg olyan fejlesztés zajlik a vállalatnál, amely jobban védi a felhasználók adatait. Egy nemrégiben bevezetett új funkció is ezt a célt szolgálja. Korábban ugyanis volt rá lehetőség, hogy e-mail cím és telefonszám alapján találjunk rá felhasználókra, mostantól erre már nem lesz lehetőségünk, hiszen megváltoztatták a keresési lehetőségeket. Eddig ezen adatokkal […]
2018-04-06
Hírek

Google Chrome: iOS-en is megjelentek a gyorsított mobilos oldalak

A Google múlt heti bejelentése után minden iOS alapú eszközön elérhetővé tette a Google Chrome alkalmazában is az Accelerated Mobil Pages ( AMP), vagyis gyorsított mobil oldalak technológiát. Az újdonsággal ezentúl az AMP technológiával épült oldalak rögtön betöltődnek majd, közvetlenül a Google találati oldaláról történő “átkattintáskor”. Bár az újítás csak a legfrissebb Chrome alkalmazásokban elérhető […]
2016-08-01
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató