Menü

4+1 hiba, amin elcsúszhat egy honlap sikere

by google news, November 16, 2015
Honlapot szeretnél, de nem tudod, hogy kezdj neki? Honlapod van, de a várva várt eredmények elmaradnak? Lehet, hogy olyan alapvető hibákat vétettél, ami ezeket a problémáidat okozzák. A mai blogbejegyzésünkben gyakori hibákra világítunk rá és adunk pár ötletet a megoldásra. 1. Céltalan honlap Mikor már az első pillantásra az az érzeted, hogy nincs célja a […]


1436667_82894233
Honlapot szeretnél, de nem tudod, hogy kezdj neki?

Honlapod van, de a várva várt eredmények elmaradnak?

Lehet, hogy olyan alapvető hibákat vétettél, ami ezeket a problémáidat okozzák.

A mai blogbejegyzésünkben gyakori hibákra világítunk rá és adunk pár ötletet a megoldásra.

1. Céltalan honlap

Mikor már az első pillantásra az az érzeted, hogy nincs célja a weboldalnak, csak úgy van, elkészült, mert mindenkinek van, és most már a látogatott cégnek is van.

Megoldás: Ha weboldalt szeretnél, akkor mindenképp fogalmazd meg, hogy miért van szükség az oldalra, hogy járul hozzá az üzleted sikeréhez, ehhez milyen weboldalra van szükséged. Ha ezek megvannak, akkor ki tudod választani a megfelelő tartalomkezelőt, sablont és a bővítményeket.

2. Értéktelen tartalom

Mi fontos a látogatóknak?

Fontos lehet, hogy a problémájára megtalálja a megoldást, a kérdéseire a választ.
Ha ezek nincsenek meg, akkor számára értéktelen a tartalmad.

Vannak olyan oldalak, amelyeket a tulajdonosaik reklámbevétel szerzésére használnak.
Ilyen például a sok Adsense reklám, amikor a weboldalt teljesen ellepik a villogó, „relevánsabbnál-relevánsabb” hirdetések.

Megoldás: Ahhoz, hogy megfelelő tartalommal tudd feltölteni a weboldalad ismerned kell a célcsoportod, az ő problémáját és arra a megoldást. Ha ezt tudod, akkor már csak a szöveget kell elkészítened. Ha kész vagy, akkor emeld ki pirossal azokat a részeket, ahol te vagy az alany, és zölddel, ami a vevőről és a problémájának megoldásáról szól. Az a jó, ha a zöld van többségben.

3. A kevesebb néha több – design

Már egy jó ideje nem jó, ha a design a felhasználhatóság kárára készül, ezért érdemes a GIF animációk, a hangos oldalak, a frame-es (vagy keretes) szerkezetű oldalak, flash oldalak, intrók, dinamikus HTML lapú honlapokat elkerülni.

Megoldás: Ha költséghatékonyan szeretnél egy szép honlapot, akkor érdemes egy szép, de egyszerű sablont keresned, ezt a weboldaladra igazítani, az eredmény sokkal jobb lesz, mint ha a fentiekért fizetnéd ki a sablon többszörösét.

4. Navigáció

Sok weboldal esetében annyira bonyolult a navigáció, hogy a tapasztalt internethasználóknak is nehézséget okoz elsőre átlátni a honlap felépítését és megtalálni azokat az áhított információkat.

Megoldás: Fontos, hogy minél rövidebb úton kelljen végighaladnia a látogatónak, hogy elérje, amit szeretne. Például egy webáruházban történő vásárlás a lehető legkevesebb lépeseken vezesse végig a vásárlót, minél kevesebb lehetőséget adva neki a lemorzsolódásra.

+1 Keresőoptimalizálás hiánya

Végül az egyik legfontosabb szempont: a keresőoptimalizálás.

Sok oldal elkészül, és azt várják tőle, hogy majd rögtön a kereső első oldalára kerül és tömegével érkeznek majd a látogatók. Legtöbb esetben elfeledkezünk arról, hogy a Google tudtára adják a weboldal létezését, hogy miről szól, milyen kulcsszavakra találhatják meg.

Megoldás: Az weboldal tartalmának elkészülte előtt meg kell határozni, hogy melyek azok a kulcsszavak, amelyekre szeretnénk optimalizálni a tartalmakat, oldalakat. Ha ez megvan, akkor a Google Search Console segítségével tudjuk a „tájékoztatni” a Google-t, hogy milyen az oldalunk felépítése (oldaltérkép).


Természetesen a fenti problémák általánosabbak, de ha ezek elkerüljük, akkor már nagyon jó alappal rendelkezünk, amire a vállalkozásunk online jelenlétét, stratégiáját tudjuk bízni.

 

Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei

Mi már tudjuk mit fogsz 2017-ben csinálni: Ismerd meg Te is a legújabb Google trendeket! Együttműködve a Google Channel Sales EMEA-el, az MTT Média szervezésében a legújabb digitális marketing trendekről hallhatsz első kézből regionális Google Partner Academy trénerektől és a Google hazai munkatársaitól. Időpont: 2016.06.14. kedd (Az előadások reggeli és délutáni időpontokban is megrendezésre kerülnek, így kérjük, az űrlapon az […]
2016-06-01
Uncategorized @hu

Az online videó a jövő: hogyan építsük be marketing stratégiánkba?

Vajon az online videó a marketing jövője? Bár nem láthatunk a jövőbe, érdemes végiggondolni, hogy a márkáknak mit érdemes tudni a videóról. Cikkünkben arra keressük a választ, milyen irányba mutatnak a tendenciák. A videó erejét a marketingben kevesen becsülték alá, különösen nem 2006 után, amikor a Google felvásárolta a YouTube-ot. Azóta sok minden változott a […]
2016-07-04
Uncategorized @hu

Hat tipp a sikeres Instagram marketingért

Az Instagram nemrég érte el a 400 millió havi felhasználót, és azt, hogy minden nap 80 millió képet töltenek fel az oldalra. Ez a platform remek lehetőség lehet cégeknek, a 35 év alattivásárlóikkal – mivel a felhasználók 90%-a 35 év alatti – való kapcsolattartásra, illetve arra, hogy újakat szerezzenek. Miért éppen Instagram? Az Instagramon való […]
2015-11-23
Uncategorized @hu

Marketing és pszichológia: A sikeres online értékesítés lélektana

Hogyha ismerjük egy kicsit az agyi működést, ami részben pszichológia az segíthet a marketingstratégiánk kialakításában, erre remek példa a döntéshozatal.  Kutatások rendre kimutatják, hogy a legtöbb ember impulzív döntéseket hoz vásárlás közben. Mivel válthat ki ilyen döntést egy termék?   Például olyan utasításokkal, mint a „Most próbáld ki!”, „Most vedd meg!”, „Iratkozz fel most!”. Az […]
2016-01-15
Uncategorized @hu

SEO: Így hat a felhasználói élmény a helyezésedre

A Google minőségi irányelveiben kijelentette, hogy a felhasználók igényeit helyezi a figyelem középpontjába. Sorsdöntő lehet tehát a felhasználói élmény minősége. Mit takar ez a fogalom és hogyan befolyásolja a SEO értéket? Ezekre a kérdésekre kaphatsz most választ. Felhasználói élmény és használhatóság Gyakran említik a használhatóságot (Usability) és a felhasználói élményt (másnéven User Experience, rövidítve UX) egymás szinonimájaként, pedig különböznek egymástól. A használhatóság a felhasználóbarát felületet és a könnyű használatot […]
2016-11-17
Uncategorized @hu

SEO: 8 alapelv, amit szem előtt kell tartanod

Mit ér egy weblap látogatottság nélkül? Annyit, mint egy üzlet vevők nélkül. Ma már szinte minden az interneten keresztül intéződik, ezért a weboldalak és a keresőoptimalizálás jelentősége felértékelődött. A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, röviden SEO) egy olyan tevékenység és folyamat, amellyel javíthatjuk a weboldal megjelenését a keresőkben, a nem fizetett (azaz organikus) keresési eredményekben. Lássuk, hogyan […]
2016-09-26
Uncategorized @hu

9 tartalommarketing tipp a sikeres online jelenlétért

A tartalom a király? Igen! Már évek óta töretlen a tartalommarketing sikere az online marketingben, a keresőoptimalizáással foglalkozó szakemberek egybehangzó véleménye pedig a továbbiakbiakban is csak támogatja ezt az elméletet. A jó tartalommarketinghez azonban kiemelkedő minőségű tartalomra van szükség, ami nem olcsó, valamint az előállítása is időigényes. A továbbiakban ahhoz adunk tippeket, hogyan csökkenthetjük jelentősen a tartalommarketing […]
2016-02-09
Uncategorized @hu

A mesterséges intelligencia a marketingben

Az ügyfélszolgálat fontos szerepet tölthet be a cégek marketingjében és az új trendek azt mutatják, hogy ebben egyre nagyobb szerepe van az automatizálásnak is. Ha csak a Facebook elmúlt hónapban tett bejelentésére gondolunk a chat botok bevezetéséről a Messenger applikációban - mellyel a felhasználók ügyfélszolgálat helyett mesterséges intelligenciával beszélgethetnek például a rendeléseikről különféle cégekkel-, felmerülhet […]
2016-05-19
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató