Menü

Last minute tippek karácsonyi közösségi média kampányokhoz

by google news, december 19, 2015
Pár nap és itt a karácsony. A karácsonyi marketing kampányok még mindig zajlanak, hiszen ez az év legmozgalmasabb időszaka a kereskedők számára, főleg hogy sokan utolsó pillanatra hagyják az ajándékvásárlást. A november közepén elkezdett kampányok az ünnepek közeledtével kezdenek tetőzni, de nézzük meg – akár a jövőbe tekintve –, hogyan érdemes felépíteni a karácsonyi marketing kampányt […]

Pár nap és itt a karácsony. A karácsonyi marketing kampányok még mindig zajlanak, hiszen ez az év legmozgalmasabb időszaka a kereskedők számára, főleg hogy sokan utolsó pillanatra hagyják az ajándékvásárlást. A november közepén elkezdett kampányok az ünnepek közeledtével kezdenek tetőzni, de nézzük meg – akár a jövőbe tekintve –, hogyan érdemes felépíteni a karácsonyi marketing kampányt a közösségi oldalakon!

  1. Kezdd korán!

Okkal teszik ki a karácsonyi dekorációt a boltok már november elején. A közösségi oldalakat használhatod arra, hogy felkeltsd az emberek érdeklődését a saját termékeid iránt! Ha nem sikerült korán kezdeni, ne ess pánikba: talán a last minute vásárlási lázat még most is elcsípheted.

  1. Tervezz előre!

Hozz létre egy marketing tervezetet, ami tartalmazza a marketing kampányod minden elemét! Minden feladathoz rendelj határidőket is, de adj időt a nyomdáknak vagy weblaptervezőknek a munkára! Tervezd be a szállítási időket is! Az online marketing kampányodat is tervezd meg előre: írd meg a blogbejegyzéseket, készítsd el a videókat, képeket. Az egész előre tervezés lényege, hogy marketingesként te is élvezhesd a karácsonyi időszakot anélkül, hogy új ötletekkel keljen előrukkolnod.

  1. Készíts saját karácsonyi profilt!

Változtasd meg a weboldalad hátterét, hogy megmutasd: készen állsz az ünnepekre. Ha nem vagy grafikus, akkor sem kell megijedned az új design tervezésétől, rengeteg olcsó grafikát szerezhetsz be például a Fotolia vagy Shutterstock oldaláról. Az ünnepek után se feledkezz meg ezekről a grafikus elemekről, tedd félre őket a következő évre!

  1. Hirdess versenyt a Facebookon!

A reklámajándékok remek módszert jelentenek arra, hogy felkeltsd a potenciális vásárlók érdeklődését a termékeidre. Használd ki ezt a lehetőséget, és tervezd meg úgy a promóciódat, hogy megosztható legyen. Ösztönözd a belépőket, hogy osszák meg a versenyt a Facebook oldalukon, hogy extra pontokat kapjanak! Minél jobban bevonod őket, annál többen vesznek majd részt a versenyedben.

  1. Kövesd nyomon a kampányod sikerét és statisztikáit!

Használhatod például a Sendible elemző programját, ami alapul veszi például a Facebook statisztikáiból, a Facebook Insightról származó adatokat.

  1. Tarts napi sorsolást tematikus ajándékokkal!

Például alapul veheted az advent napjait, hogy arra biztasd a követőidet, hogy minden nap meglátogassák a Facebook oldaladat, vagy minden nap belépjenek a játékodba.

  1. Kérd meg az embereket, hogy meséljenek az ünnepekről!

Az emberek szeretik megosztani a karácsonyi tippjeiket, hiszen szeretnek az ünnepi szokásaikról, bevásárlásaiktól és elfoglaltságaikról beszélni. Kezdhettek például egy olyan beszélgetést, hogy felteszitek a kérdést: mi volt a legjobb karácsonya ajándékod, amire gyerekkorodból emlékszel? Mit szoktatok sütni karácsonyra? Esetleg rákérdezhetsz, hogy a téged követőknél hogy zajlik a karácsony. Egy kérdésre nagyobb valószínűséggel fognak válaszolni a látogatóid, mint egy egyszerű megosztásra, és ezzel rögtön be is vonhatod a követőidet. Ezeket a kérdéseket akár célzottan is felteheted azoknak, akik előre meghatározott kulcsszavakat említettek.

  1. Legyenek megosztó gombjaid!

Nem csak karácsony előtt fontos, hogy a termékeid és a weboldalad tartalma megosztható legyen a közösségi oldalakon, mint a Twitter, a Facebook, vagy akár a Google+, de ilyenkor különösen figyelj oda arra, hogy megkönnyítsd a megosztást a látogatóid számára!

  1. Adj tippeket a követőidnek karácsonyra!

Készíts videót YouTube-ra valamiről, aminek köze van az üzletedhez! Ha az üzleted szabadidős tevékenységhez vagy vendéglátáshoz kapcsolódik, megoszthatsz karácsonyi étel- és italrecepteket. Ha kiskereskedő vagy, akkor az ünnepi termékeidhez kapcsolódó reklámot készíthetsz. Ha az üzleted technológiával kapcsolódik, készíts egy demó videót a legnépszerűbb készülékekről.

  1. Készíts szórakoztató videó kampányt az ünnepekre rejtett ajánlat kódokkal!

Tájékoztasd az embereket, hogy egy kuponkódot rejtettél el valahol a videóban, hogy arra ösztönözd az embereket, hogy megnézzék és megosszák a videódat. természetesen ahhoz, hogy ez működjön, valóban tartalmasnak kell lennie a videódnak. Később pedig lemérheted a videóid hasznosságát azzal, ha online közvéleménykutatást készítesz.

  1. Vedd rá az embereket, hogy filmet készítsenek!

Ez lehet akár a főzési próbálkozásuk vagy egy karácsonyi pulóver készítése, a lényeg, hogy linkeljék a YouTube csatornádat, hogy minél többen találjanak meg téged a karácsonyi időszakban.

  1. Heti szinten mérd kampányod sikerét, és vesd össze indulási adataiddal!

Mérés után átalakíthatod úgy a stratégiádat, hogy egyre több olyan elemet használj, ami működik, és elhagyhasd azokat, amelyek kevesebb eredményt hoznak.

  1. Gondoskodj róla, hogy az üzleted megjelenik a releváns felhasználói véleményoldalakon!

Ezek az oldalak fontos eszközei lehetnek a márkád marketingjének, így rendszeresen frissítsd őket aktuális fényképekkel és termékekkel, valamint linkeld őket a saját főoldaladhoz, hogy a felhasználók több információt szerezhessenek!

13+1. Ne feledkezz meg arról, hogy különböző célcsoportjaid eltérő közösségi oldalakat használnak!

Próbálj ki különféle eszközöket, és alakítsd őket minden egyes platformhoz – a Twitter követőid lehet, hogy az újdonságok iránt érdeklődnek jobban, míg a Facebook követőid szeretnek kérdéseket feltenni, esetleg releváns videókat nézni. Alakítsd ennek megfelelően a közösségi média megjelenésedet!

Remélhetőleg ezek a tippek segíteni fogják a sikeres karácsonyi kampányodat, de ne félj, ha úgy érzed, erről a karácsonyról már lemaradtál! Jön az új év, és ezek a tippek gyakorlatilag minden ünnep előtt bevethetőek.

Uncategorized @hu

10 legnépszerűbb Rio 2016 videó, amiért megőrül az internet

Két nap múlva veszi kezdetét a Rio 2016, vagyis a riói olimpia, ami az első nyári olimipa, amelyet Dél-Amerikában rendeznek. A rendezőország mellett külön érdekes még, hogy idén rekordot döntött a részt vevő országok száma is, 206 ország 10500 sportolójával minden idők legnagyobb olimpiájára készülhetünk. Nem hagyta hidegen az esemény az online világot sem, rengeteg […]
2016-08-03
Hírek

5 ok, amiért a Facebook, Snapchat és az Instagram sikeres

A közösségi média megjelenése óta a technológia az emberek életmódjához szorosan hozzá tartozik. A Facebook most több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, az Instagram-nak 800 millió aktív felhasználója van, a Snapchat-et pedig körülbelül 180 millióan használják naponta aktívan, akik összesen naponta 3,5 milliárdszor kattintanak. Miért kapnak ezek az alkalmazások ennyi figyelmet? Hiszen mindegyiknek […]
2018-01-19
Uncategorized @hu

AdWords Adaptív hirdetés display hálózaton: Hogyan használjuk?

Ha a kiterjesztett szöveges hirdetés forradalmi újítás a kereső hirdetések esetén, ugyanezt lehet elmondani az adaptív hirdetésről a display hálózaton. A funkció leegyszerűsíti és felgyorsítja a szöveges-képes display hirdetések létrehozását. Ezentúl nem kell feltétlenül grafikus ahhoz, hogy a különböző hirdetési felületekre különböző kreatív változatokat készítsünk, hogy a hirdetés szövege és képanyaga összhangban legyen egymással. A […]
2016-09-23
Uncategorized @hu

SEO: Így hat a felhasználói élmény a helyezésedre

A Google minőségi irányelveiben kijelentette, hogy a felhasználók igényeit helyezi a figyelem középpontjába. Sorsdöntő lehet tehát a felhasználói élmény minősége. Mit takar ez a fogalom és hogyan befolyásolja a SEO értéket? Ezekre a kérdésekre kaphatsz most választ. Felhasználói élmény és használhatóság Gyakran említik a használhatóságot (Usability) és a felhasználói élményt (másnéven User Experience, rövidítve UX) egymás szinonimájaként, pedig különböznek egymástól. A használhatóság a felhasználóbarát felületet és a könnyű használatot […]
2016-11-17
Uncategorized @hu

Online marketing szótár

Az online marketing világában nagyon fontos, hogy tisztában legyünk a szakszavakkal,  nem árt, ha tudjuk, mit jelentenek az adott alkalmazásokhoz, közösségi oldalakhoz  tartozó szakkifejezések. A következőkben megtudhatjátok mivel foglalkozik a Google tag manager, miben segítenek nekünk a hirdetésblokkolók és miért fontos számunkra a keresőoptimalizálás.    Adatvezérelt marketing – Data driven marketing: az adatvezérelt marketing alapja a […]
2016-03-30
Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
Uncategorized @hu

6 tipp a sikeres email marketinghez

 Az email marketinget az egyik leghatékonyabb online marketing eszköznek tartják, mivel rendkívül egyszerű a használata. A gond csak az, hogy az üzenetek nagy része az email fiókok spam mappájába kerül, vagy az email címzettje azonnal törli. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, fel kell mérnünk, mennyire sikeres az email marketing kampányunk. Ehhez olyan hírlevélküldő szolgáltatást célszerű választani, […]
2016-02-02
Uncategorized @hu

SEO: Így optimalizáld a képeket és videókat a weboldaladon!

Egy tanulmány szerint a fogyasztók többnyire érzelmi, bizalmi alapon döntenek vásárlásaikról. Az idő pedig túl drága nekik ahhoz, hogy órákat töltsenek el termékleírások felkutatásával és olvasásával. Részben ez az oka annak, hogy a médiatartalmak (képek és videók) keresőoptimalizálása meghatározó egy online vállalkozás sikeréhez. Így optimalizáld a képeket! Egy kép többet mond ezer szónál, viszont a Google számára csak […]
2016-11-02
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató