Menü

Last minute tippek karácsonyi közösségi média kampányokhoz

by google news, December 19, 2015
Pár nap és itt a karácsony. A karácsonyi marketing kampányok még mindig zajlanak, hiszen ez az év legmozgalmasabb időszaka a kereskedők számára, főleg hogy sokan utolsó pillanatra hagyják az ajándékvásárlást. A november közepén elkezdett kampányok az ünnepek közeledtével kezdenek tetőzni, de nézzük meg – akár a jövőbe tekintve –, hogyan érdemes felépíteni a karácsonyi marketing kampányt […]

Pár nap és itt a karácsony. A karácsonyi marketing kampányok még mindig zajlanak, hiszen ez az év legmozgalmasabb időszaka a kereskedők számára, főleg hogy sokan utolsó pillanatra hagyják az ajándékvásárlást. A november közepén elkezdett kampányok az ünnepek közeledtével kezdenek tetőzni, de nézzük meg – akár a jövőbe tekintve –, hogyan érdemes felépíteni a karácsonyi marketing kampányt a közösségi oldalakon!

  1. Kezdd korán!

Okkal teszik ki a karácsonyi dekorációt a boltok már november elején. A közösségi oldalakat használhatod arra, hogy felkeltsd az emberek érdeklődését a saját termékeid iránt! Ha nem sikerült korán kezdeni, ne ess pánikba: talán a last minute vásárlási lázat még most is elcsípheted.

  1. Tervezz előre!

Hozz létre egy marketing tervezetet, ami tartalmazza a marketing kampányod minden elemét! Minden feladathoz rendelj határidőket is, de adj időt a nyomdáknak vagy weblaptervezőknek a munkára! Tervezd be a szállítási időket is! Az online marketing kampányodat is tervezd meg előre: írd meg a blogbejegyzéseket, készítsd el a videókat, képeket. Az egész előre tervezés lényege, hogy marketingesként te is élvezhesd a karácsonyi időszakot anélkül, hogy új ötletekkel keljen előrukkolnod.

  1. Készíts saját karácsonyi profilt!

Változtasd meg a weboldalad hátterét, hogy megmutasd: készen állsz az ünnepekre. Ha nem vagy grafikus, akkor sem kell megijedned az új design tervezésétől, rengeteg olcsó grafikát szerezhetsz be például a Fotolia vagy Shutterstock oldaláról. Az ünnepek után se feledkezz meg ezekről a grafikus elemekről, tedd félre őket a következő évre!

  1. Hirdess versenyt a Facebookon!

A reklámajándékok remek módszert jelentenek arra, hogy felkeltsd a potenciális vásárlók érdeklődését a termékeidre. Használd ki ezt a lehetőséget, és tervezd meg úgy a promóciódat, hogy megosztható legyen. Ösztönözd a belépőket, hogy osszák meg a versenyt a Facebook oldalukon, hogy extra pontokat kapjanak! Minél jobban bevonod őket, annál többen vesznek majd részt a versenyedben.

  1. Kövesd nyomon a kampányod sikerét és statisztikáit!

Használhatod például a Sendible elemző programját, ami alapul veszi például a Facebook statisztikáiból, a Facebook Insightról származó adatokat.

  1. Tarts napi sorsolást tematikus ajándékokkal!

Például alapul veheted az advent napjait, hogy arra biztasd a követőidet, hogy minden nap meglátogassák a Facebook oldaladat, vagy minden nap belépjenek a játékodba.

  1. Kérd meg az embereket, hogy meséljenek az ünnepekről!

Az emberek szeretik megosztani a karácsonyi tippjeiket, hiszen szeretnek az ünnepi szokásaikról, bevásárlásaiktól és elfoglaltságaikról beszélni. Kezdhettek például egy olyan beszélgetést, hogy felteszitek a kérdést: mi volt a legjobb karácsonya ajándékod, amire gyerekkorodból emlékszel? Mit szoktatok sütni karácsonyra? Esetleg rákérdezhetsz, hogy a téged követőknél hogy zajlik a karácsony. Egy kérdésre nagyobb valószínűséggel fognak válaszolni a látogatóid, mint egy egyszerű megosztásra, és ezzel rögtön be is vonhatod a követőidet. Ezeket a kérdéseket akár célzottan is felteheted azoknak, akik előre meghatározott kulcsszavakat említettek.

  1. Legyenek megosztó gombjaid!

Nem csak karácsony előtt fontos, hogy a termékeid és a weboldalad tartalma megosztható legyen a közösségi oldalakon, mint a Twitter, a Facebook, vagy akár a Google+, de ilyenkor különösen figyelj oda arra, hogy megkönnyítsd a megosztást a látogatóid számára!

  1. Adj tippeket a követőidnek karácsonyra!

Készíts videót YouTube-ra valamiről, aminek köze van az üzletedhez! Ha az üzleted szabadidős tevékenységhez vagy vendéglátáshoz kapcsolódik, megoszthatsz karácsonyi étel- és italrecepteket. Ha kiskereskedő vagy, akkor az ünnepi termékeidhez kapcsolódó reklámot készíthetsz. Ha az üzleted technológiával kapcsolódik, készíts egy demó videót a legnépszerűbb készülékekről.

  1. Készíts szórakoztató videó kampányt az ünnepekre rejtett ajánlat kódokkal!

Tájékoztasd az embereket, hogy egy kuponkódot rejtettél el valahol a videóban, hogy arra ösztönözd az embereket, hogy megnézzék és megosszák a videódat. természetesen ahhoz, hogy ez működjön, valóban tartalmasnak kell lennie a videódnak. Később pedig lemérheted a videóid hasznosságát azzal, ha online közvéleménykutatást készítesz.

  1. Vedd rá az embereket, hogy filmet készítsenek!

Ez lehet akár a főzési próbálkozásuk vagy egy karácsonyi pulóver készítése, a lényeg, hogy linkeljék a YouTube csatornádat, hogy minél többen találjanak meg téged a karácsonyi időszakban.

  1. Heti szinten mérd kampányod sikerét, és vesd össze indulási adataiddal!

Mérés után átalakíthatod úgy a stratégiádat, hogy egyre több olyan elemet használj, ami működik, és elhagyhasd azokat, amelyek kevesebb eredményt hoznak.

  1. Gondoskodj róla, hogy az üzleted megjelenik a releváns felhasználói véleményoldalakon!

Ezek az oldalak fontos eszközei lehetnek a márkád marketingjének, így rendszeresen frissítsd őket aktuális fényképekkel és termékekkel, valamint linkeld őket a saját főoldaladhoz, hogy a felhasználók több információt szerezhessenek!

13+1. Ne feledkezz meg arról, hogy különböző célcsoportjaid eltérő közösségi oldalakat használnak!

Próbálj ki különféle eszközöket, és alakítsd őket minden egyes platformhoz – a Twitter követőid lehet, hogy az újdonságok iránt érdeklődnek jobban, míg a Facebook követőid szeretnek kérdéseket feltenni, esetleg releváns videókat nézni. Alakítsd ennek megfelelően a közösségi média megjelenésedet!

Remélhetőleg ezek a tippek segíteni fogják a sikeres karácsonyi kampányodat, de ne félj, ha úgy érzed, erről a karácsonyról már lemaradtál! Jön az új év, és ezek a tippek gyakorlatilag minden ünnep előtt bevethetőek.

Uncategorized @hu

Videók, amikért megőrültünk

Az Ace Metrix mérései arra keresik a választ, hogy milyen jellemzők tesznek egy videó hirdetést igazán sikeressé. Az idei évben a tíz videó közül nyolc az emberek szívére hatott, igazolva azt, hogy egy érzelmes történet elmesélése hatékony módszer a nézők megérintésére. Nézzük meg az elmúlt hónapok legjobb videóit! A lista élén a Gillette “This Father’s […]
2016-07-10
Uncategorized @hu

Snapchat: az internetes zaklatás új lehetőségei?

A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a Snapchat, melynek innovatív funkciói veszélyesek is lehetnek a felhasználók számára. A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás a megfélemlítés online változata, mely elsősorban a fiatalok körében tapasztalható. Mindegy, hogy diákról vagy szülőről, gyerekről vagy felnőttről van szó, mindenkit érint a kiberzaklatás. Mégis a tinédzserek vannak a […]
2016-04-28
Hírek

Rosszak a Messenger hirdetések?

Körülbelül egy hete jelentették be, hogy globálisan is kiterjesztik a Messenger hirdetéseket, máris sokan fenntartással kezelik, hogyan fog működni az új hirdetési felület. Nemrég írtunk róla, hogy hamarosan mi is találkozhatunk a Messenger alkalmazásban hirdetésekkel, mivel a Facebook ezt globálisan is kiterjeszti, máris többen kételkednek abban, hogy megfelelően fog-e működni. A TechCrunch összegyűjtötte azokat az […]
2017-07-17
Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Uncategorized @hu

5 AdWords tipp a sikeres hirdetésekhez

Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból. Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.   1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra […]
2015-11-16
Uncategorized @hu

Snapchat: újraértelmezi az online marketinget?

  A Snapchat még mindig viszonylag kicsinek mondható közösségi oldal, legalábbis a Facebookhoz vagy az Instagramhoz hasonlítva, de mégis több millió felhasználó, vagyis potenciális vásárló használja naponta. Ahogy már korábban írtunk róla, a Snapchat újra feltalálta a közösségi médiát rövid ideig megtekinthető videós és képes tartalmaival, mely újradefiniálhatja a digitális marketinget annak ellenére is, hogy […]
2016-04-06
Uncategorized @hu

SEO: Új honlapod van? - Így talál rád a Google

Szeretnél az oldalad teljesítményéről, látogatottsági adataidról és a felmerülő hibákról időben értesülni? Ahhoz, hogy a Google adatokat gyűjthessen weboldaladról, regisztrálnod kell a Google Search Console-ban (régi nevén Webmaster Tools). Nézzük, hogyan tedd mindezt! Honlapregisztráció 2 egyszerű lépésben Mielőtt bármibe belekezdenél, az alábbi alapvető feladatokat végezd el a Search Console fiókodon belül: Weboldal regisztrálása: Amint bejelentkeztél az e-mail […]
2016-10-03
Uncategorized @hu

Pokémon Go: Mit adott nekünk marketing szempontból?

Bár sokáig próbáltunk ellenálni, úgy néz ki nem mehetünk el a Pokémon GO jelenség mellett szótlanul. Összeállításunkban a játék sikere mögött meghúzódó érveket és a marketingesek szempontjáól fontos mozzanatokat szedtük össze azoknak, akik szintén értetlenül állnak a Pokémon GO jelenség előtt. A Nintendo által július közepén napvilágra hozott alkalmazás futótűzként hódította meg a digitális közösséget […]
2016-08-04
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató