Menü

Tinder: új funkcióval bővült az alkalmazás

by google news, május 3, 2016
Új funkciót vezet be a Tinder, amely lehetővé teszi a csoportok létrehozását. Az új csoport indítását követően láthatóvá válik, melyik Facebook ismerősünk használja az alkalmazást. A Tinder 2012 elején indult, de Európában csak 2013 nyarán lett annyi felhasználója, hogy elérje a működéshez szükséges felhasználószámot. A napjainkban már többmillió felhasználóval rendelkező társkereső alkalmazás sikere az egyszerűségében […]

Új funkciót vezet be a Tinder, amely lehetővé teszi a csoportok létrehozását. Az új csoport indítását követően láthatóvá válik, melyik Facebook ismerősünk használja az alkalmazást.

A Tinder 2012 elején indult, de Európában csak 2013 nyarán lett annyi felhasználója, hogy elérje a működéshez szükséges felhasználószámot. A napjainkban már többmillió felhasználóval rendelkező társkereső alkalmazás sikere az egyszerűségében és játékosságában rejlik: fényképek alapján dönthetjük el, hogy tetszik-e az illető, akit látunk. Ha a kiválasztott személy is érdeklődik irántunk, akkor felvehetjük egymással a kapcsolatot.

A Tinder használata során az egyetlen gondot az jelentheti, hogy Facebook profilra van hozzá szükség, mivel az alkalmazás az itt megadott adatokat használja.

A Tinder új funkciójának célja, hogy elősegítse a megfelelő párválasztást a beszélgetős csoportok létrehozásával is.
Azonban amint az gyorsan kiderült a felhasználók többségének nem tetszik, hogy láthatják, melyik barátjuk használja az app-ot.
A funkciót jelenleg Ausztráliában tesztelik, de többeknek az a véleménye, hogy az alkalmazásnak lehetőséget kellene biztosítani a döntésre,  hogy szeretnék-e felfedni a Facebookon, hogy tindert használnak.
A Facebook azonosításból ki lehet ugyan utólag lépni, de ezt a beállításokban kell átállítani azoknak, akik titokben szeretnék tartani az alkalmazás használatát.

Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
Uncategorized @hu

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]
2016-02-25
Hírek

Az influencer marketingé a jövő?

Az influencer marketing gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. Az influencerek milliós követőtábort építenek ki rövid idő alatt, így az általuk reklámozott márka közvetlenebbül juthat el egy nagyobb közösséghez. Mi az influencer marketing? Az influencer marketing egy olyan stratégia, amivel befolyásos emberek közreműködésével népszerűsíthető egy adott termék vagy szolgáltatás. Olyan, mintha egy márka szóvivői lennének: […]
2017-06-30
Uncategorized @hu

SEO: Látogatóból vevő, avagy 4 érv a fizetett hirdetések mellett

A SEO-t és a fizetett online hirdetési kampányokat gyakran emlegetik egymást kizáró lehetőségekként. Pedig ha kombináljuk őket, kifejezetten nyerő párost alkothatnak. Először azonban fontos tisztáznunk néhány fogalmat. Mi az a SEM? A keresőmarketing (angolul SEM - Search Engine Marketing) fogalmába korábban éppúgy beletartozott a keresőoptimalizálás (amely a keresőben való ingyenes megjelenéshez szükséges), mint a fizetett online […]
2016-10-17
Uncategorized @hu

Internetkultúra: Gondolatok az online korszakról és a társadalmi változásokról

A világháló szignifikáns jelensége egyre több kortárs gondolkodót arra ösztönöz, hogy maga is betekintsen ebbe a különös világba és megalkossa testre szabott nézeteit. Megannyi álláspont terjeng a téma kapcsán „internetszerte”, és az álláspontokat szemrevételezve nem biztos, hogy a legmegfelelőbb attitűd az előjelek kifüggesztése mindezek elé. Az igazság (avagy igazságok) keresése közben Locke szerint, nem teszünk […]
2016-10-04
Uncategorized @hu

1 milliárdos álombevételt közelíthet meg a Snapchat

Az eMarketer múlt heti nyilatkozata felkavarta a kedélyeket a közösségi médiában: a kutatóintézet becslései szerint a Snapchat hirdetési árbevétele jövőre meghaladhatja az egymilliárdot. Az idei évre 366 millió dollár jövedelmet jósolnak, ami 2017-ben ugrásszerűen növekszik majd. A szellemes alkalmazás jelenleg napi 150 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet, melyet nagyrészt tinik és millenárisok (fiatal felnőttek) alkotnak. Nem csoda, hogy amióta létrehozta […]
2016-09-19
Uncategorized @hu

Facebook: egyedi felhasználói kódok és linkek

A Facebook Messenger újdonságaival a név ismerete nélkül ismerősnek jelölhetünk valakit, vagy azonnal elkezdhetünk vele chatelni. Korábban, hogyha valakit ismerősnek szerettünk volna jelölni a Facebookon, akkor a keresőalkalmazással találhattunk rá. Azonban gyakran elfelejtettük, hogy hívják pontosan az illetőt, hogyan írja a nevét, vagy nagyon sok hasonló névvel rendelkező felhasználót kaptunk a keresés eredményeként. A Messenger […]
2016-05-04
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]
2016-08-18
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató