Menü

Mire figyeljünk honlaptervezésnél?

by google news, november 19, 2015
A honlaptervezésnél az első lépésében amellett, hogy megtervezed hogyan nézzen ki az oldalad, kérd ki szakértők tanácsát a technikai lehetőségekről és a végén teszteld olyan emberekkel, akik a célcsoportod és még soha nem látták a weboldalad, majd a visszajelzések alapján véglegesítsd azt.   De mégis, mik azok amikre figyelni kell egy honlap tervezésénél? A legelső […]

p3A honlaptervezésnél az első lépésében amellett, hogy megtervezed hogyan nézzen ki az oldalad, kérd ki szakértők tanácsát a technikai lehetőségekről és a végén teszteld olyan emberekkel, akik a célcsoportod és még soha nem látták a weboldalad, majd a visszajelzések alapján véglegesítsd azt.

 

De mégis, mik azok amikre figyelni kell egy honlap tervezésénél?

A legelső dolog amit tisztázni kell, hogy mi a honlap célja, miért van rá szükség, milyen feladatot lát el. Ha ez megvan, és egy tiszta kép rajzolódott ki, akkor tudunk tovább lépni, hogy kiválasszuk a weboldal motorját, a CMS-t.

A keretrendszer

Ez a weboldal WordPress-ben készült, de sok más nyílt rendszer létezik, mint például a Yoomla, Drupal vagy WordPress. Legegyszerűbben használható keretrendszer a WordPress.

Sablon

Ez a design, amivel találkozik a látogató, mögötte dolgozik a CMS.
Itt lehetőség van ingyenes-, fizetős sablonok használatára, az interneten rengeteg található és többnyire mindenki megtalálja a neki megfelelőt.
Ha nem, abban az esetben van lehetőség külön fejleszteni egyet, de ennek a költsége magasabb lesz, mint a már kész fizetős sablon használata.

Tehát a dizájn minden eleme a sablonon múlik, ez határozza meg, hogy milyen színvilága az oldalnak, hova kerül a logó, milyen a navigálás és milyen speciális megjelenéseket támogat.

Napjaink legfontosabb elvárása egy weboldallal szemben az, hogy reszponzív legyen, tehát ne csak számítógépen, hanem tableten és okostelefonon is jól olvasható, használható legyen.

Tartalom

A weboldal tartalma nagyban függ, hogy mi a weboldal célja.
Egy online kereskedelemre létrejött weboldal más tartalmat igényel, mint egy blog oldal, de ez nem zárja ki, hogy a webáruháznak legyen egy blog oldala is.

Fontos, hogy a tartalom mindig friss legyen - már amennyire az iparágunk megengedi.
Vannak olyan területek, ahol napi szinten lehet egy jó hosszú bejegyzést írni, mert annyira változó környezetben munkálkodik a vállalkozás, hogy erre van lehetőség, de vannak olyanok is, ahol, kb. fél évente, évente jelennek meg új dolgok, így ott értelemszerűen nehezebb tartani a heti 2-3 bejegyzést.

Mire figyeljünk még a tartalom előállításánál?

Relevancia!

A látogatók releváns információt keresnek a saját problémájuk megoldásához, nem arra kíváncsiak, hogy milyen a vállalkozás, mit ért el...stb.
Nem, nekik van egy problémájuk és ők arra keresik a megoldást. Ha ezt megtalálják az oldalon, legalább részben, akkor nagyobb eséllyel vállnak érdeklődővé, vásárlóvá, majd visszatérő ügyfelekké.... ez pedig a végső cél, hogy visszatérő vásárlókat találjunk, akik hosszú-hosszú éveken át éltetik a vállalkozást.

Használj képeket!

Főleg, ha olyan a terméked, szolgáltatásod, amit meg tudsz mutatni. Például egy sminkes a smink elkészülte előtti- és utáni képpel képes bemutatni a szakértelmét, és kreativitását.

Mi kerülendő az oldalak létrehozásakor?

Olyan háttér, amiben nehezen olvasható a szöveg, minden eszközön. Kerüljük a Flash használatát, hiába lehet jókat készíteni általa. Ne használjunk számlálókat, például Ön a 123241-ik látogatónk, ez még a 90-es években szimpatikus volt, de ma már nem az, ahogy az automatikusa induló háttérzene sem, főleg ha nem is lehet leállítani, vagy nehéz megtalálni a leállítási lehetőséget.

A tolakodó felugró ablakok, amik már nem a régen használt értelemben ablakok, de ugyanolyan hatást váltanak ki, ha nem egy jól meghatározott időpontban jelennek meg.

Figyeljünk ezekre, ne üldözzük el a látogatót, már az elején egy olyan eszközzel, ami valljuk be nem jelent semmilyen előnyt, de hátrányt igen.

Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Hírek

Facebook: nagy változások jönnek

A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd. Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az […]
2018-01-12
Uncategorized @hu

SEO alapok 3. rész: Forrás

A weboldal szerkezete és tartalma mellett szintén fontos terület oldal forrása, felépítése: Oldalcím: Az oldal címe a keresők és a felhasználók részére is egyértelműen leírja, miről szól az adott aloldal. Meta leírás: Rövid összefoglaló az adott oldalról Robots: A keresők mely oldalakat térképezhetik fel, és mik maradjanak rejtve előlük Alcímek: A tartalmak könnyebb megértésében játszik szerepet […]
2016-06-23
Hírek

A személyre szabott hirdetések hatékonyabbak

A Colimbiai Egyetem kutatói több mint 3,5 millió Facebook felhasználót vizsgált meg, hogy lássa, hogyan reagálnak a személyre szabott reklámokra a pszichológiai profiljuk alapján. Ezeket az információkat az általuk kedvelt vagy követett témákból gyűjtötték össze. Az eredmény alapján elmondható, hogy az emberek jobban reagálnak a személyre szabott hirdetésekre. Sandra Matz, a kutatás vezetője elmondta, hogy […]
2017-11-30
Uncategorized @hu

B2B: marketing trendek vállalkozásoknak

A Content Marketing Institute legfrissebb jelentése betekintést nyújt a B2B marketing trendekbe. A Content Marketing Institute legújabb B2B vállalati marketing jelentése szerint a megkérdezettek 74%-a mondta azt, hogy rendelkezik tartalommarketing stratégiával, de csupán 22%-a értékelte ezt hatékonynak. A válaszadók 87%-a mondta, hogy használ valamilyen formában tartalommarketinget. A tartalommarketing hatékonyságát a következőképpen értékelték:   A felmérésből […]
2016-05-03
Uncategorized @hu

Hogyan érjük utol a vásárlóinkat? - Vásárlási trendek a karácsonyi időszakban

A tendencia azt mutatja, hogy a fogyasztók egyre gyakrabban veszik igénybe a modern eszközöket, hogyha vásárlásaikkal kapcsolatban szeretnének informálódni (pl.: okostelefonok, tablet.. stb.), Matt Lawson, a Google teljesítmény alapú marketinggel foglalkozó üzletágának vezetője három előrejelzést fogalmazott meg a fogyasztók szokásaira nézve.   A bevásárlás nem maraton lesz idén: pillanatok alatt fog lejátszódni. Ahelyett, hogy napokat […]
2015-12-14
Uncategorized @hu

Mire figyeljünk honlaptervezésnél?

A honlaptervezésnél az első lépésében amellett, hogy megtervezed hogyan nézzen ki az oldalad, kérd ki szakértők tanácsát a technikai lehetőségekről és a végén teszteld olyan emberekkel, akik a célcsoportod és még soha nem látták a weboldalad, majd a visszajelzések alapján véglegesítsd azt.   De mégis, mik azok amikre figyelni kell egy honlap tervezésénél? A legelső […]
2015-11-19
Uncategorized @hu

Mikro momentumok jelentőssége a nyaralásokban

Az utazásokat sok készülődés és tervezés előzi meg, ami során akaratlanul is az okos eszközeinkhez fordulunk ötletekért, inspirációkért. A Google összegyűjtötte és utazási mikro momentumokba rendszerezte melyek a legfontosabb pillanatok az utazással foglalkozó márkák, cégek számára. Cikkünkből kiderül hogyan érdemes jelen lenni a megfelelő pillanatokban az ügyfelek számára, amikor éppen termékeinkre, szolgáltatásainkra keresnek. Az egyik […]
2016-07-27
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató