Menü

Instagram, ami Snapchat akar lenni: megérkezett az Instagram Stories!

by google news, augusztus 8, 2016
  Az innováció és a folyamatos fejlődés elengedhetetlen a közösségi oldalak világában, nem telik el olyan hét, hogy ne jelentene be új funkciókat, újdonságokat valamelyik közösségi oldal vagy alkalmazás. Ezúttal az Instagram próbál a Snapchat nyomdokaiba lépni  múlt héten bejelentett újdonságával, az Instagram Stories-al.  Az új funkció hajszálpontosan megegyezik a Snapchat kép vagy videóküldő funkciójával. […]

 

Az innováció és a folyamatos fejlődés elengedhetetlen a közösségi oldalak világában, nem telik el olyan hét, hogy ne jelentene be új funkciókat, újdonságokat valamelyik közösségi oldal vagy alkalmazás. Ezúttal az Instagram próbál a Snapchat nyomdokaiba lépni  múlt héten bejelentett újdonságával, az Instagram Stories-al.  Az új funkció hajszálpontosan megegyezik a Snapchat kép vagy videóküldő funkciójával.

Összeszedtük mit érdemes róla tudnunk, hogyan érdemes jelen lenni cégként...

Olyan mint a Snapchat csak jobb

Az Instagram Stories alapvetően a Snapchat tökéletes mása, vagyis lehetővé teszi a felhasználóknak a képek és videók posztolása mellett a hozzájuk tartozó narratíva vagy kommentek hozzáadását is. Ahogy a Snapchat egyre elterjedtebb a fiatalok körében, úgy jelennek meg a nagyobb márkák is a közösségi felületen.

Tipikus példa a nagy cégek Snapchat használatára például a  Burberry februári Londoni Divathét alatt folyó Snapchat kommunikációja...


Instagram Stories 1

vagy a Sephora drogéria hálózat kampánya is.

Instagram Stories

 

A múlt héten napvilágot látott új Instagram funkció, az Instagram Stories pedig ezt a funkciót másolja, egyes szakértők szerint kiküszöbölve a Snapchat platform hibáit.
Az Instagram ugyanis alapul véve a Snapchat sokszor bonyolultnak tűnő felületét és egyszerűsítette, illetve a nagyobb közönség előtt is láthatóvá tette a posztokat.
Míg a Snapchat csak a követők számára, pár másodpercre engedte megtekinteni a posztokat, addig az Instagramon a követők 24 órán keresztül megnézhetik a kedvenc márkájuk, instagram sztárjuk képeit és videóit, ami eseménymarketinghez és valós idejű marketing kampányokhoz tökéletes eszköz lehet a márkák számára is.

Mi lesz a filetekkel?

Aki pedig azon aggódna, hogy eltűnnek a filterek, azt megnyugtatjuk, az új funkción belül egyelőre hét különböző filter érhető el, sőt lehetőségünk van a képeket szöveggel vagy rajzokkal is ellátni.

instagram_snapchat

Elérések és mérés?

Az online marketing egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb előnye a tartalmak és hirdetések mérhetővé tétele, azonban az Instagram Stories egyelőre nem kínál annyira részletes mérési eszköztárat, illetve interakciós tárházat mint mondjuk a Facebook.
Nincs lehetőség kommentelésre, se lájkra, azonban a marketingesek nem maradnak adatok nélkül, a mérhető indkátorok itt a megtekintések száma, illetve a tartalmunkat megtekintők profilja. Bár az Instagram Stories még gyerekcipőben jár hirdetési szempontból, nem lennénk meglepve, hogyha  az új funkció köré is kiépülne egy olyan hirdetési rendszer, mint amilyen a Facebook vagy akár az Instagram szponzorált tartalmai.


Csupán annyit kell tennünk, hogy kivárjuk! 😉

Uncategorized @hu

10 tipp a sikeres keresőoptimalizálásért

A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják […]
2016-01-24
Uncategorized @hu

8+1 Facebook tipp bloggereknek

Hogyan használhatjuk még a Facebook felületeit az új blogbejegyzések megosztásán kívül? Hogy kelthetjük fel az olvasóink figyelmét a számtalan más poszt között?  A következő kilenc kreatív tipp ehhez ad ötletet! Variáld a megosztott tartalom típusát! Ha rendszeresen megosztod a tartalmakat a blogodról, könnyen megszokhatjuk, hogy mindig ugyanolyan formában tegyük közzé a bejegyzéseinket. Játssz a megfogalmazással, […]
2016-02-16
Uncategorized @hu

Megnyitott a Google Mikulásfalva - 24 adventi alkalmazás, amivel gyorsabban itt lesz a karácsony

Hópehely kódolás, karácsonyi hagyományok a világ körül és a Mikulás útjának virtuális követése - ez csak három abból a 24 alkalmazásból, amivel a Google készült az idei adventi időszakra. A Santa’s Village, vagyis Mikulásfalva oldalon - ami egyébként természetesen minden eszközről elérhető -  ugyanis karácsonyig minden nap új játékkal, interaktív feladattal találkozthatnak az érdeklődők a […]
2016-12-05
Uncategorized @hu

Marketing és pszichológia: A sikeres online értékesítés lélektana

Hogyha ismerjük egy kicsit az agyi működést, ami részben pszichológia az segíthet a marketingstratégiánk kialakításában, erre remek példa a döntéshozatal.  Kutatások rendre kimutatják, hogy a legtöbb ember impulzív döntéseket hoz vásárlás közben. Mivel válthat ki ilyen döntést egy termék?   Például olyan utasításokkal, mint a „Most próbáld ki!”, „Most vedd meg!”, „Iratkozz fel most!”. Az […]
2016-01-15
Uncategorized @hu

Snapchat: újraértelmezi az online marketinget?

  A Snapchat még mindig viszonylag kicsinek mondható közösségi oldal, legalábbis a Facebookhoz vagy az Instagramhoz hasonlítva, de mégis több millió felhasználó, vagyis potenciális vásárló használja naponta. Ahogy már korábban írtunk róla, a Snapchat újra feltalálta a közösségi médiát rövid ideig megtekinthető videós és képes tartalmaival, mely újradefiniálhatja a digitális marketinget annak ellenére is, hogy […]
2016-04-06
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]
2016-08-18
Uncategorized @hu

A tartalommarketing hat aranyszabálya

Már tudjuk, hogyan építsünk fel egy tartalommarketing stratégiát a célok kijelölésétől kezdve a tartalom célközönségének kiválasztásán át a tartalmak publikálásáig. De hogyan optimalizálhatjuk a tartalommarketing stratégiánkat? Ehhez adunk néhány tippet. Hozzuk létre azt, amire a közönségünknek szüksége van! Gyakran eladási célokat vagy a termékeink népszerűsítését helyezzük a tartalom marketing stratégiánk központjába, például amikor promóciókat teszünk […]
2016-05-25
Uncategorized @hu

Virtuális valóság a jövő marketingje?

A jövő marketingjének egyik jellemzője nagy valószínűséggel az interaktivitás lesz. Mivel a YouTube után a Facebook is lehetővé tette 360 fokos videók feltöltését, a virtuális valóság egyre nagyobb szerepet kaphat a cégek marketingstratégiájában. A Chrome-on, Androidon és iOS operációs rendszeren támogatott 360 fokos videók kreatív, új lehetőségeket kínálnak a marketing szakértőknek az interaktív hirdetések készítésére. […]
2016-02-04
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató