Menü

SEO: 8 alapelv, amit szem előtt kell tartanod

by google news, September 26, 2016
Mit ér egy weblap látogatottság nélkül? Annyit, mint egy üzlet vevők nélkül. Ma már szinte minden az interneten keresztül intéződik, ezért a weboldalak és a keresőoptimalizálás jelentősége felértékelődött. A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, röviden SEO) egy olyan tevékenység és folyamat, amellyel javíthatjuk a weboldal megjelenését a keresőkben, a nem fizetett (azaz organikus) keresési eredményekben. Lássuk, hogyan […]

Mit ér egy weblap látogatottság nélkül? Annyit, mint egy üzlet vevők nélkül.
Ma már szinte minden az interneten keresztül intéződik, ezért a weboldalak és a keresőoptimalizálás jelentősége felértékelődött. A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, röviden SEO) egy olyan tevékenység és folyamat, amellyel javíthatjuk a weboldal megjelenését a keresőkben, a nem fizetett (azaz organikus) keresési eredményekben. Lássuk, hogyan működik!

8 alapelv, amit szem előtt kell tartanod

Az oldal felépítése

Egy optimális weboldal a látogatók és a keresőmotorok számára egyaránt logikus, minőségi tartalommal rendelkezik, megfelelő tartalomkezelő rendszerrel dolgozik, valamint az informatikai háttere is megbízhatóan működik.

Így rangsorol a Google

A keresők kulcsszavak alapján listáznak ki számunkra releváns oldalakat, a következő szempontok figyelembevételével:

  • Tartalom: az általunk választott téma határozza meg az oldal címét, a főcímeket, alcímeket, valamint a kulcsszavakat. Az egyedi tartalom azonban a legértékesebb.
  • Megjelenés: az oldal betöltési ideje és a gördülékenyen működő oldalfunkciók tartoznak ide.
  • Népszerűség, ismertség: ha a tartalmunkat a látogatók megosztják, hivatkoznak rá, akkor a keresők számára ez egy döntő tényező.
  • Felhasználói élmény: az oldal kinézete és biztonsága, az egyszerű navigálhatóság, illetve a visszafordulási arány, másnéven Bounce Rate (azon látogatók aránya, akik 30 percen belül csak a főoldalt tekintették meg a portálunkon) határozza meg.

Mit nem vesznek figyelembe a keresőmotorok?

Ha azon töröd a fejed, hogy hogyan lehetne a keresőmotorokat becsapni, akkor rossz úton jársz. Az alább felsorolt trükkökkel hosszú távon biztosan a találati listák legvégén találod majd a honlapodat:

  • Kulcsszó halmozás az oldalon
  • Linkek vásárlása
  • Szegényes felhasználói élmény: túl sok reklám és információ az oldalunkon

Légy tudatában az üzleti célodnak!

Talán nyilvánvalónak tűnik, mégis hajlamosak vagyunk mereven a céljaikra koncentrálni ahelyett, hogy átgondolnánk a következő két kérdést.

  • Kinek szól az oldal és miért hasznos?
  • Mik a pontos céljaink?

Többcsatornás optimalizálás

A keresőoptimalizálást nem csak a weblapon (on-site SEO), hanem az oldalon kívül (off site) is el kell végezni. Ide tartoznak a közösségi média csatornái, mint például a Facebook, vagy a Twitter.

Légy következetes a domain névvel!

A jó domain név rövid, könnyen megjegyezhető, esetleg kulcsszót is tartalmaz. Ha az oldalunk „www” előtaggal (például www.adwordsblog.hu) és anélkül is (adwordsblog.hu) elérhető, a duplikáció elkerülése érdekében adjuk meg az előnyben részesített elérési útvonalat!

Optimalizálj különböző eszközökre!

Az asztali számítógép és notebook mellett, egyre több figyelmet kap a mobil eszközök és tabletek optimalizálása, hiszen a keresések nagy része ezen történik.

Figyelj a meta adatokra!

A találati listán az oldalad címe (title) és rövid leírása (meta description) jelenik meg az érdeklődők számára, ezért az oldalad első igazi bemutatkozása itt kezdődik.

Hírek

Milyen marketing csatornákon legyünk jelen jövőre?

Amikor marketing költségvetést tervezünk, mindig el kell dönteni mely marketing csatornákon, platformokon leszünk a legsikeresebbek, hova érdemes erőforrást átcsoportosítani. Mindg nagy kérdé azonban, hogy hol lesznek a potenciális vásárlóink, ügyfeleink? Facebook, Snapchat, YouTube vagy Google AdWords? Merre induljunk? Összeállításunkban ezekre a kérésekre keressük a válasz, adunk tanácsokat az olvasónak.  Íme tehát 5 trend, amit tudnod kell […]
2016-12-19
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]
2016-08-18
Uncategorized @hu

B2B: marketing trendek vállalkozásoknak

A Content Marketing Institute legfrissebb jelentése betekintést nyújt a B2B marketing trendekbe. A Content Marketing Institute legújabb B2B vállalati marketing jelentése szerint a megkérdezettek 74%-a mondta azt, hogy rendelkezik tartalommarketing stratégiával, de csupán 22%-a értékelte ezt hatékonynak. A válaszadók 87%-a mondta, hogy használ valamilyen formában tartalommarketinget. A tartalommarketing hatékonyságát a következőképpen értékelték:   A felmérésből […]
2016-05-03
Uncategorized @hu

Hat tipp a sikeres Instagram marketingért

Az Instagram nemrég érte el a 400 millió havi felhasználót, és azt, hogy minden nap 80 millió képet töltenek fel az oldalra. Ez a platform remek lehetőség lehet cégeknek, a 35 év alattivásárlóikkal – mivel a felhasználók 90%-a 35 év alatti – való kapcsolattartásra, illetve arra, hogy újakat szerezzenek. Miért éppen Instagram? Az Instagramon való […]
2015-11-23
Uncategorized @hu

Internetkultúra: Gondolatok az online korszakról és a társadalmi változásokról

A világháló szignifikáns jelensége egyre több kortárs gondolkodót arra ösztönöz, hogy maga is betekintsen ebbe a különös világba és megalkossa testre szabott nézeteit. Megannyi álláspont terjeng a téma kapcsán „internetszerte”, és az álláspontokat szemrevételezve nem biztos, hogy a legmegfelelőbb attitűd az előjelek kifüggesztése mindezek elé. Az igazság (avagy igazságok) keresése közben Locke szerint, nem teszünk […]
2016-10-04
Uncategorized @hu

Facebook Live: érkezik az asztali verzió

Remek hírrel szolgálhatunk a Facebook Live kedvelőinek: Zuckerberg és csapata nemrég megerősítette, hogy a jövőben nem csupán okostelefonunkról, de asztali számítógépünkről is szempillantás alatt élő adásba kerülhetünk majd. Közel egy éve rajtolt a Facebook Live funkciója, ami azóta milliók kedvelt kiegészítőjévé vált. A hírességek, bloggerek, vloggerek mellett az átlagfelhasználók is előszeretettel indítanak élő közvetítést, egy dolgot viszont […]
2016-09-26
Uncategorized @hu

Görbe tükör: Insta-lányok vs. valóság

Adott egy gyönyörű lány. Tizenhat év körüli, magas, vörös hajú, amolyan különleges szépség. Együtt utazunk: én olvasok, ő a mobilja fölé görnyedve ügyködik valamin. Távol áll tőlem a kíváncsiskodás, egy másodpercre mégis a telefonja kijelzőjére pillantok. Aztán rögtön meg is bánom. Azt látom ugyanis, hogy a legnagyobb természetességgel próbálja meg eltüntetni a szeplőit egy szelfiről. A szeplőit, amelyeket én már […]
2016-10-17
Uncategorized @hu

Vezető világmárkák helyi kampányai: 7 kampányvideó a nagyvilágból

Az online világ lehetőségeinek köszönhetően nem csak a már befutott, világmárkák számára lehetséges az, hogy nemzetközivé, vagy akár globálissá váljanak. 10 márka nemzetközi marketing kampányaiból mindenki kaphat tippeket. A nemzetközi piacokra kilépés mindenki számra lehetséges, csak egy kreatív stratégiára és a világpiac megértésére van szükség ehhez. A közösségi médiastratégia adaptálása, a több nyelvre való fordítás, a menük átalakítása […]
2016-03-18
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató