A szénporoktól kezdve a fehérítőcsíkokig rengeteg féle fogfehérítő termék elérhető a piacon. Habár az érdeklődés ezen árucikkek iránt igen magas, sokan szkeptikusak a hatékonyságukat illetően, ezért az eredményes reklámozásához érdemes lehet influenszerekkel együttműködnöd a vásárlóid meggyőzésének érdekében.
A nyugodt éjszakák biztosításához a horkolás ellen számos termék közül választhatsz a szájvékőktől a horkolás elleni orrcsipeszekig. Ha ilyen árucikkekkel bővítenéd a kínálatodat, akkor ajánlott hasonló megközelítést alkalmaznod marketing terén, mint amit a fogfehérítő termékek esetében is javasoltunk.
Ha kozmetikai, szépészeti termékeket árulsz, ezek a árucikkek nem hiányozhatnak a készletedből! Hatalmas a piaci szegmensük, az évek során egyre népszerűbbek lettek, és a reklámozásuknak is számtalan módja van a szépen elkészített körmökről készült fotóktól kezdve az oktatóvideókig.
A Fortune Business Insights szerint a műszempillák piacának értéke az Egyesült Államokban 2028-ra várhatóan körülbelül 1,96 milliárd dollár lesz. Bónusz tipp: bővítsd termékpalettádat a műszempillákhoz tartozó kiegészítőkkel is (pl.: ragasztó, csipesz), hogy vásárlóid egy helyről hozzájussanak mindenhez, ami a tökéletes pillákhoz szükséges!
2023-ban újra felkapottak a különböző stílusokban és színekben pompázó hajcsatok. Előnyük, hogy rengeteg mintában és formában elérhetők, olcsók és könnyűek – így segíthetnek alacsonyan tartani a szállítási költségedet.
A haj a megjelenésünk egyik fontos tényezője, ezért egyre többen kacsingatnak az ilyen jellegű termékek felé. Számtalan stílusban, formában, hosszban és minőségben elérhetők, így jól fel tudod velük turbózni a termékkészleted.
A jógaszőnyeg a legtöbb edzéshez kiválóan bevethető, hiszen meglehetősen sokoldalú. A jóga mellett kitűnő társ többek között az aerobik, a pilates, súlyzós edzések, de a levezető nyújtás során is. Ha más fitnesztermékeket is árulsz, kombinálhatod a szőnyeget például fitnesz gumiszalaggal vagy vizespalackkal kiegészítve.
Az egyre népszerűbbé váló alakformáló ruhadarabokból mára már trikókat, rövidnadrágokat és bodykat is beszerezhetsz, így teljes mértékben a célközönséged kedvére tehetsz.
Aki életében egyszer viselt már szabadidős sportruházatot (angolul athleisure-nek nevezik ezt a trendet), annak nem kell megmagyarázni, hogy miért kerültek fel ezek a termékek erre a listára. Manapság már beszerezhetők nadrágok, trikók, pulóverek, sőt melltartók is ebben a stílusban, a sportos utcai viseletek szerelmeseinek nagy örömére.
A fürdőruhák természetesen minden esztendőben felkapottak, viszont mindig más stílusúak tartolnak. Idén várhatóan a sportos egyrészes darabokra lesz a legnagyobb kereslet, de érdemes betáraznod magas derekú bikinialsókból és horgolt bikinifelsőkből is!
Az Influencer Marketing Hub által összeállított teljes top 20-as listát ITT találod.