Menü

5 AdWords tipp a sikeres hirdetésekhez

by google news, November 16, 2015
Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból. Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.   1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra […]

13Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból.
Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.

 

1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid

Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra jellemző kizáró kulcsszavak. Kizáró kulcsszavak használatával csökkentheted irreleváns találatokat és így több vásárlót jöhet az oldaladra.

  • Keress új, kizáró kulcsszavakat: A kizáró kulcsszavakat nem használó hirdetőket folyton meglepi, hogy mennyi irreleváns kifejezés hátráltatja kampányaik sikerét.
    Ne kövesd el a hibájukat azáltal, hogy nem használsz kizáró kulcsszavaknak; rengeteg pénzt takaríthatsz meg a nem megtérülő kattintásokon.
  • Keress új, lehetséges kulcsszavakat: Keress új, releváns kifejezéseket, amelyeket a kulcsszavak közé adva, specifikus hirdetési szöveggel ellátva őket, növelheted a kattintásokat és a profitot. Ehhez használhatod az AdWords kulcsszó választó eszközeit, a Webmasters fiókból származó a keresési lekérdezések jelentést, és a keresőhöz kapcsolódó Google Insights alkalmazást.

2. Fókuszálj a relevanciára  - AdWords minőségi mutató

Mindig fókuszálj a lényegre, releváns kampányokkal a felhasználók kereséseire olyan precíz választ adj, amennyire csak lehet. Nagy összehangoltság szükséges kulcsszavak, hirdetési szövegek és céloldalak tartalmai között.

A kulcsszó, a hirdetés és a céloldal közti relevanciát az AdWords minőségi mutató értéke jelzi.
Itt fókuszálj mindig a magasabb pontszámok elérésére (a CTR növelésével, kulcsszavak, hirdetések és landing pagek optimalizálásával). Ez azért is rendkívül fontos, mert a magasabb minőségi mutatóval kevesebbet kell fizetni kattintásonként. A lekérdezésnél a hirdetések megjelenési rangsora az ajánlatok nagyságának és az minőségi mutatóknak a szorzata szerint áll fel, így jobb mutatóval alacsonyabb költségeket vagy jobb AdRank pozíciót érhetsz el.

Az átkattintási arányod javításával általában nő a minőségi mutatód is, mivel ez azt jelenti, hogy a hirdetésed a kereső igényeit kielégíti. Amennyiben az átkattintási arányod és a minőségi mutatód alacsony, mindenképpen járj utána, hogy a kulcsszavaid, hirdetésed szövege és céloldalad eléggé kapcsolódnak-e?

3. Legyen elegendő adatod az elemzésekhez

Kezdetben licitáljunk nagyobbat, hogy találati listában a második - harmadik helyen szerepeljen a hirdetésed. Ezzel rövid idő alatt elegendő adatot fog biztosítani, ami alapján megfelelően lehet optimalizálni. Miután összegyűltek az adatok, nézd végig az alábbiakat:

  • Kövesd nyomon a konverziókat, a konverzióra eső költséget és bevételt
  • A termékedtől függően úgy állítsd be a licited, hogy a konverzióra eső költség legfeljebb konverzió profitjával legyen egyenlő.
  • Rendszeresen optimalizáld a hirdetéseid és próbáld javítani a konverziós arányokat.

4. Kampányaidat oszd fel releváns hirdetési csoportokra

Készíts minél szűkebb,  releváns hirdetési csoportokat, ahol a kulcsszavak egy-egy témához kapcsolódó szinonimák vagy egymáshoz kapcsolódó kifejezések. Minden kulcsszónak a csoporton belül szorosan össze kell függenie egymással és a hirdetés szövegével is.

A kampányodat minél több szegmensre történő felosztásával, több, az adott témához optimalizált céloldalt is beállíthatsz. Ezzel javítod a minőségi mutatód és könnyebben optimalizálhatod a hirdetési csoportok teljesítményét.

5. Jegyezd fel a változtatásaid!

Megjegyzések segítségével a Google Analytics-ben nyomon követheted, mi vezetett kitöréshez mélypontokhoz a forgalomban. Hasonlóképpen, vezetheted a változásokat az AdWords-ben is.

Használd a hozzászólás funkciót az AdWords Editor-ban, hogy jegyzeteket készíts tevékenységedről. Jegyezd fel dátumot, aktuális és a változtatott adatokat. Ezzel rendszerezetten tarthatod a fiókod, és segít azonnal átlátni a döntéseid hatását.

Ahhoz, hogy kampányaid sikeresek legyenek, tisztában kell lenned azokkal a változókkal, amik a sikerhez vezettek!

Hírek

Miért nem kell aggódnod a like-ok száma miatt?

A Facebookon az elkötelezettség a legrosszabb módja a tartalom sikerének megítélésében. Ez talán meglepő, mert a legtöbb ember a sikeres forgalomra alapoz, hogy hányan lájkolnak, hányan szólnak hozzá és hányan osztják meg a tartalmat. Természetesen ezek a mutatók bizonyos mértékig számítanak. Segítenek megítélni a tartalom sikerességét marketing szempontból, de nem ez az egyetlen módja a […]
2018-02-28
Uncategorized @hu

Globalizáció és marketing: Miért fontosak a nemzetközi trendek?

Napjaink szűkülő világában a globalizációnak köszönhetően egyre több cég látja a világot egyetlen piacnak. A nemzetközi trendek alapvetően meghatározzák, milyen globális marketing stratégiát választanak egy-egy iparág kulcsszereplői, akik jellemzően nem csak a hazai vagy a nemzetközi piacra szánják termékeiket, hanem világszerte kívánnak hatást gyakorolni a fogyasztókra. A technológia gyors fejlődése az elmúlt években lehetővé tette […]
2016-01-11
Uncategorized @hu

Az online videó a jövő: hogyan építsük be marketing stratégiánkba?

Vajon az online videó a marketing jövője? Bár nem láthatunk a jövőbe, érdemes végiggondolni, hogy a márkáknak mit érdemes tudni a videóról. Cikkünkben arra keressük a választ, milyen irányba mutatnak a tendenciák. A videó erejét a marketingben kevesen becsülték alá, különösen nem 2006 után, amikor a Google felvásárolta a YouTube-ot. Azóta sok minden változott a […]
2016-07-04
Uncategorized @hu

Facebook: 3 trend, ami átírja az online marketinget idén

Nemrég Ed Couchman, a Facebook egyik üzletágának vezetője három, a tartalommarketing világát legjobban befolyásoló globális trendet jósolt a következő évekre az idei, nemzetközi Tartalommarketing Találkozón (Content Marketing Summit ), Londonban. 1.A mobil az elsődleges platform Ahogy azt Couchman beismerte, bár a mobilok szerepéről már mindenki tud, a változás üteméről kevés szó esik. Amint azt az előadó felvázolta, a televíziónak […]
2016-01-06
Uncategorized @hu

10 legnépszerűbb Rio 2016 videó, amiért megőrül az internet

Két nap múlva veszi kezdetét a Rio 2016, vagyis a riói olimpia, ami az első nyári olimipa, amelyet Dél-Amerikában rendeznek. A rendezőország mellett külön érdekes még, hogy idén rekordot döntött a részt vevő országok száma is, 206 ország 10500 sportolójával minden idők legnagyobb olimpiájára készülhetünk. Nem hagyta hidegen az esemény az online világot sem, rengeteg […]
2016-08-03
Uncategorized @hu

9 tartalommarketing tipp a sikeres online jelenlétért

A tartalom a király? Igen! Már évek óta töretlen a tartalommarketing sikere az online marketingben, a keresőoptimalizáással foglalkozó szakemberek egybehangzó véleménye pedig a továbbiakbiakban is csak támogatja ezt az elméletet. A jó tartalommarketinghez azonban kiemelkedő minőségű tartalomra van szükség, ami nem olcsó, valamint az előállítása is időigényes. A továbbiakban ahhoz adunk tippeket, hogyan csökkenthetjük jelentősen a tartalommarketing […]
2016-02-09
Uncategorized @hu

Webanalitika kalauz III. – A Google Analytics leghasznosabb képességei

A webanalitika kalauz első részében az elemzési folyamat megtervezésével foglalkoztunk, majd a második bejegyzés az Analytics beállításait részletezte. A Marketing21 marketing ügynökség és az AdWordsblog együttműködésében készülő sorozat harmadik cikke pedig a leghasznosabb képességeket veszi sorba, amelyekkel hatékonyan lehet elemezni egy-egy weboldal forgalmát. Ha egy cég sikeresen eljut az adatelemzés munkaszakaszba, akkor hiteles és pontos […]
2016-12-15
Uncategorized @hu

SEO: 6 dolog, amit tudnod kell a keresőbarát webdesignról

Hiába a szemet gyönyörködtető design és az igényes tartalom, ha a weboldalad kialakítása nem felel meg néhány alapvető kritériumnak. A látogatók számára ugyanis akkor releváns egy oldal, ha a fontos információhoz gyorsan, egyszerűen hozzájuthatnak. Nézzük, hogy webdesign szempontból milyen SEO alapelveknek kell megfelelnie az oldaladnak. Reszponzív kialakítás A weboldalad akkor tekinthető reszponzívnak, ha annak tartalma több eszközön […]
2016-10-25
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató