Menü

5 AdWords tipp a sikeres hirdetésekhez

by google news, november 16, 2015
Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból. Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.   1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra […]

13Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból.
Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.

 

1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid

Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra jellemző kizáró kulcsszavak. Kizáró kulcsszavak használatával csökkentheted irreleváns találatokat és így több vásárlót jöhet az oldaladra.

  • Keress új, kizáró kulcsszavakat: A kizáró kulcsszavakat nem használó hirdetőket folyton meglepi, hogy mennyi irreleváns kifejezés hátráltatja kampányaik sikerét.
    Ne kövesd el a hibájukat azáltal, hogy nem használsz kizáró kulcsszavaknak; rengeteg pénzt takaríthatsz meg a nem megtérülő kattintásokon.
  • Keress új, lehetséges kulcsszavakat: Keress új, releváns kifejezéseket, amelyeket a kulcsszavak közé adva, specifikus hirdetési szöveggel ellátva őket, növelheted a kattintásokat és a profitot. Ehhez használhatod az AdWords kulcsszó választó eszközeit, a Webmasters fiókból származó a keresési lekérdezések jelentést, és a keresőhöz kapcsolódó Google Insights alkalmazást.

2. Fókuszálj a relevanciára  - AdWords minőségi mutató

Mindig fókuszálj a lényegre, releváns kampányokkal a felhasználók kereséseire olyan precíz választ adj, amennyire csak lehet. Nagy összehangoltság szükséges kulcsszavak, hirdetési szövegek és céloldalak tartalmai között.

A kulcsszó, a hirdetés és a céloldal közti relevanciát az AdWords minőségi mutató értéke jelzi.
Itt fókuszálj mindig a magasabb pontszámok elérésére (a CTR növelésével, kulcsszavak, hirdetések és landing pagek optimalizálásával). Ez azért is rendkívül fontos, mert a magasabb minőségi mutatóval kevesebbet kell fizetni kattintásonként. A lekérdezésnél a hirdetések megjelenési rangsora az ajánlatok nagyságának és az minőségi mutatóknak a szorzata szerint áll fel, így jobb mutatóval alacsonyabb költségeket vagy jobb AdRank pozíciót érhetsz el.

Az átkattintási arányod javításával általában nő a minőségi mutatód is, mivel ez azt jelenti, hogy a hirdetésed a kereső igényeit kielégíti. Amennyiben az átkattintási arányod és a minőségi mutatód alacsony, mindenképpen járj utána, hogy a kulcsszavaid, hirdetésed szövege és céloldalad eléggé kapcsolódnak-e?

3. Legyen elegendő adatod az elemzésekhez

Kezdetben licitáljunk nagyobbat, hogy találati listában a második - harmadik helyen szerepeljen a hirdetésed. Ezzel rövid idő alatt elegendő adatot fog biztosítani, ami alapján megfelelően lehet optimalizálni. Miután összegyűltek az adatok, nézd végig az alábbiakat:

  • Kövesd nyomon a konverziókat, a konverzióra eső költséget és bevételt
  • A termékedtől függően úgy állítsd be a licited, hogy a konverzióra eső költség legfeljebb konverzió profitjával legyen egyenlő.
  • Rendszeresen optimalizáld a hirdetéseid és próbáld javítani a konverziós arányokat.

4. Kampányaidat oszd fel releváns hirdetési csoportokra

Készíts minél szűkebb,  releváns hirdetési csoportokat, ahol a kulcsszavak egy-egy témához kapcsolódó szinonimák vagy egymáshoz kapcsolódó kifejezések. Minden kulcsszónak a csoporton belül szorosan össze kell függenie egymással és a hirdetés szövegével is.

A kampányodat minél több szegmensre történő felosztásával, több, az adott témához optimalizált céloldalt is beállíthatsz. Ezzel javítod a minőségi mutatód és könnyebben optimalizálhatod a hirdetési csoportok teljesítményét.

5. Jegyezd fel a változtatásaid!

Megjegyzések segítségével a Google Analytics-ben nyomon követheted, mi vezetett kitöréshez mélypontokhoz a forgalomban. Hasonlóképpen, vezetheted a változásokat az AdWords-ben is.

Használd a hozzászólás funkciót az AdWords Editor-ban, hogy jegyzeteket készíts tevékenységedről. Jegyezd fel dátumot, aktuális és a változtatott adatokat. Ezzel rendszerezetten tarthatod a fiókod, és segít azonnal átlátni a döntéseid hatását.

Ahhoz, hogy kampányaid sikeresek legyenek, tisztában kell lenned azokkal a változókkal, amik a sikerhez vezettek!

Uncategorized @hu

Az okostelefonok a jövő

Az eredmények kiértékelése folyamán arra az eredményre jutottak, hogy az emberek fele ma Magyarországon okostelefonok használ, a 35 év alatti korosztályban pedig ez az arány 80%. Összességében 2012 óta az okostelefon használók száma 2,2-szeresére nőtt. Okostelefonokat heti rendszerességgel változatos tevékenységekre használnak a megkérdezett felhasználók, a válaszadók leggyakrabban a keresést emelték ki 38%-ban, valamint ugyanilyen arányban […]
2015-11-17
Uncategorized @hu

Internetkultúra: Gondolatok az online korszakról és a társadalmi változásokról

A világháló szignifikáns jelensége egyre több kortárs gondolkodót arra ösztönöz, hogy maga is betekintsen ebbe a különös világba és megalkossa testre szabott nézeteit. Megannyi álláspont terjeng a téma kapcsán „internetszerte”, és az álláspontokat szemrevételezve nem biztos, hogy a legmegfelelőbb attitűd az előjelek kifüggesztése mindezek elé. Az igazság (avagy igazságok) keresése közben Locke szerint, nem teszünk […]
2016-10-04
Hírek

Milyen marketing csatornákon legyünk jelen jövőre?

Amikor marketing költségvetést tervezünk, mindig el kell dönteni mely marketing csatornákon, platformokon leszünk a legsikeresebbek, hova érdemes erőforrást átcsoportosítani. Mindg nagy kérdé azonban, hogy hol lesznek a potenciális vásárlóink, ügyfeleink? Facebook, Snapchat, YouTube vagy Google AdWords? Merre induljunk? Összeállításunkban ezekre a kérésekre keressük a válasz, adunk tanácsokat az olvasónak.  Íme tehát 5 trend, amit tudnod kell […]
2016-12-19
Uncategorized @hu

Az online videó a jövő: hogyan építsük be marketing stratégiánkba?

Vajon az online videó a marketing jövője? Bár nem láthatunk a jövőbe, érdemes végiggondolni, hogy a márkáknak mit érdemes tudni a videóról. Cikkünkben arra keressük a választ, milyen irányba mutatnak a tendenciák. A videó erejét a marketingben kevesen becsülték alá, különösen nem 2006 után, amikor a Google felvásárolta a YouTube-ot. Azóta sok minden változott a […]
2016-07-04
Uncategorized @hu

Marketing és pszichológia: A sikeres online értékesítés lélektana

Hogyha ismerjük egy kicsit az agyi működést, ami részben pszichológia az segíthet a marketingstratégiánk kialakításában, erre remek példa a döntéshozatal.  Kutatások rendre kimutatják, hogy a legtöbb ember impulzív döntéseket hoz vásárlás közben. Mivel válthat ki ilyen döntést egy termék?   Például olyan utasításokkal, mint a „Most próbáld ki!”, „Most vedd meg!”, „Iratkozz fel most!”. Az […]
2016-01-15
Hírek

Miért nem kell aggódnod a like-ok száma miatt?

A Facebookon az elkötelezettség a legrosszabb módja a tartalom sikerének megítélésében. Ez talán meglepő, mert a legtöbb ember a sikeres forgalomra alapoz, hogy hányan lájkolnak, hányan szólnak hozzá és hányan osztják meg a tartalmat. Természetesen ezek a mutatók bizonyos mértékig számítanak. Segítenek megítélni a tartalom sikerességét marketing szempontból, de nem ez az egyetlen módja a […]
2018-02-28
Hírek

4 trend, amely meghatározza a Facebook marketinget jövőre

A Facebook  mára olyan, több milliárd dolláros vállalkozássá nőtte ki magát, amit marketingesként nem kerülhetünk meg. Összegyűjtöttük azt a négy fontos trendet, ami 2017-ben alakítja majd az oldalt: vannak újdonságok, míg néhány korábbi trend most válik igazán erőteljessé. Mobilbarát tartalom nélkül nem megy 2016-ban már több mint 2 milliárd ember használ okostelefont, ami jóval többször […]
2016-12-16
Uncategorized @hu

5 digitális marketing trend, amely meghatározza a jövőt

Új platformok és új technológiák jellemzik a digitális marketing jövőjét, ami hamarabb eljön, mint gondolnánk. Összeállításunkban ezekkel a trendekkel foglalkozunk.       Vásárlói szokások és karakterisztikus trendek: Egy marketingterv kidolgozása mindig azzal kezdődik, hogy megértjük a vásárlók változó szükségleteit, ezzel irányt adva az új trendünknek. A piac változásai – beleértve a vásárlók viselkedését – mindig különböző időkben […]
2016-12-14
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató