Menü

5 AdWords tipp a sikeres hirdetésekhez

by google news, november 16, 2015
Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból. Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.   1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra […]

13Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból.
Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.

 

1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid

Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra jellemző kizáró kulcsszavak. Kizáró kulcsszavak használatával csökkentheted irreleváns találatokat és így több vásárlót jöhet az oldaladra.

  • Keress új, kizáró kulcsszavakat: A kizáró kulcsszavakat nem használó hirdetőket folyton meglepi, hogy mennyi irreleváns kifejezés hátráltatja kampányaik sikerét.
    Ne kövesd el a hibájukat azáltal, hogy nem használsz kizáró kulcsszavaknak; rengeteg pénzt takaríthatsz meg a nem megtérülő kattintásokon.
  • Keress új, lehetséges kulcsszavakat: Keress új, releváns kifejezéseket, amelyeket a kulcsszavak közé adva, specifikus hirdetési szöveggel ellátva őket, növelheted a kattintásokat és a profitot. Ehhez használhatod az AdWords kulcsszó választó eszközeit, a Webmasters fiókból származó a keresési lekérdezések jelentést, és a keresőhöz kapcsolódó Google Insights alkalmazást.

2. Fókuszálj a relevanciára  - AdWords minőségi mutató

Mindig fókuszálj a lényegre, releváns kampányokkal a felhasználók kereséseire olyan precíz választ adj, amennyire csak lehet. Nagy összehangoltság szükséges kulcsszavak, hirdetési szövegek és céloldalak tartalmai között.

A kulcsszó, a hirdetés és a céloldal közti relevanciát az AdWords minőségi mutató értéke jelzi.
Itt fókuszálj mindig a magasabb pontszámok elérésére (a CTR növelésével, kulcsszavak, hirdetések és landing pagek optimalizálásával). Ez azért is rendkívül fontos, mert a magasabb minőségi mutatóval kevesebbet kell fizetni kattintásonként. A lekérdezésnél a hirdetések megjelenési rangsora az ajánlatok nagyságának és az minőségi mutatóknak a szorzata szerint áll fel, így jobb mutatóval alacsonyabb költségeket vagy jobb AdRank pozíciót érhetsz el.

Az átkattintási arányod javításával általában nő a minőségi mutatód is, mivel ez azt jelenti, hogy a hirdetésed a kereső igényeit kielégíti. Amennyiben az átkattintási arányod és a minőségi mutatód alacsony, mindenképpen járj utána, hogy a kulcsszavaid, hirdetésed szövege és céloldalad eléggé kapcsolódnak-e?

3. Legyen elegendő adatod az elemzésekhez

Kezdetben licitáljunk nagyobbat, hogy találati listában a második - harmadik helyen szerepeljen a hirdetésed. Ezzel rövid idő alatt elegendő adatot fog biztosítani, ami alapján megfelelően lehet optimalizálni. Miután összegyűltek az adatok, nézd végig az alábbiakat:

  • Kövesd nyomon a konverziókat, a konverzióra eső költséget és bevételt
  • A termékedtől függően úgy állítsd be a licited, hogy a konverzióra eső költség legfeljebb konverzió profitjával legyen egyenlő.
  • Rendszeresen optimalizáld a hirdetéseid és próbáld javítani a konverziós arányokat.

4. Kampányaidat oszd fel releváns hirdetési csoportokra

Készíts minél szűkebb,  releváns hirdetési csoportokat, ahol a kulcsszavak egy-egy témához kapcsolódó szinonimák vagy egymáshoz kapcsolódó kifejezések. Minden kulcsszónak a csoporton belül szorosan össze kell függenie egymással és a hirdetés szövegével is.

A kampányodat minél több szegmensre történő felosztásával, több, az adott témához optimalizált céloldalt is beállíthatsz. Ezzel javítod a minőségi mutatód és könnyebben optimalizálhatod a hirdetési csoportok teljesítményét.

5. Jegyezd fel a változtatásaid!

Megjegyzések segítségével a Google Analytics-ben nyomon követheted, mi vezetett kitöréshez mélypontokhoz a forgalomban. Hasonlóképpen, vezetheted a változásokat az AdWords-ben is.

Használd a hozzászólás funkciót az AdWords Editor-ban, hogy jegyzeteket készíts tevékenységedről. Jegyezd fel dátumot, aktuális és a változtatott adatokat. Ezzel rendszerezetten tarthatod a fiókod, és segít azonnal átlátni a döntéseid hatását.

Ahhoz, hogy kampányaid sikeresek legyenek, tisztában kell lenned azokkal a változókkal, amik a sikerhez vezettek!

Uncategorized @hu

Az okostelefonok a jövő

Az eredmények kiértékelése folyamán arra az eredményre jutottak, hogy az emberek fele ma Magyarországon okostelefonok használ, a 35 év alatti korosztályban pedig ez az arány 80%. Összességében 2012 óta az okostelefon használók száma 2,2-szeresére nőtt. Okostelefonokat heti rendszerességgel változatos tevékenységekre használnak a megkérdezett felhasználók, a válaszadók leggyakrabban a keresést emelték ki 38%-ban, valamint ugyanilyen arányban […]
2015-11-17
Uncategorized @hu

SEO alapok: 1. rész: tartalom

A SEO vagyis keresőoptimalizálás az online jelenlét egyik legfontosabb kérdése, hiszen enélkül nem, vagy csak drága hirdetésekkel tudunk forgalmat generálni az oldalunkra. Ehhez kapcsolódva SEO sorozatunk első cikkében a weboldalak tartalmi felépítésével és tervezésével foglalkozunk. Lehet bármilyen szép, animált az oldal, ha a felhasználók nem találják meg gyorsan amit keresnek, elhagyják azt. Az első részben az […]
2016-06-02
Uncategorized @hu

8+1 Facebook tipp bloggereknek

Hogyan használhatjuk még a Facebook felületeit az új blogbejegyzések megosztásán kívül? Hogy kelthetjük fel az olvasóink figyelmét a számtalan más poszt között?  A következő kilenc kreatív tipp ehhez ad ötletet! Variáld a megosztott tartalom típusát! Ha rendszeresen megosztod a tartalmakat a blogodról, könnyen megszokhatjuk, hogy mindig ugyanolyan formában tegyük közzé a bejegyzéseinket. Játssz a megfogalmazással, […]
2016-02-16
Uncategorized @hu

Vidd sikerre vállalkozásod az Instagram segítségével!

A mai világban legalább annyira függünk a mobilunkra letöltött alkalmazásoktól, mint Stan Pan-től,  egy szimpla kávét sem tudunk meginni anélkül, hogy ne legyen nyoma a  közösségi médiában, bizony a vállalatoknak sem árt lépést tartani az aktuális trendekkel. Többségük mostanra rájöhetett, hogy a céges Facebook oldal nemcsak menő, de hasznos is, online marketing stratégiájukat sokan mégsem terjesztik át a többi […]
2016-10-10
Hírek

A személyre szabott hirdetések hatékonyabbak

A Colimbiai Egyetem kutatói több mint 3,5 millió Facebook felhasználót vizsgált meg, hogy lássa, hogyan reagálnak a személyre szabott reklámokra a pszichológiai profiljuk alapján. Ezeket az információkat az általuk kedvelt vagy követett témákból gyűjtötték össze. Az eredmény alapján elmondható, hogy az emberek jobban reagálnak a személyre szabott hirdetésekre. Sandra Matz, a kutatás vezetője elmondta, hogy […]
2017-11-30
Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
Uncategorized @hu

Megnyitott a Google Mikulásfalva - 24 adventi alkalmazás, amivel gyorsabban itt lesz a karácsony

Hópehely kódolás, karácsonyi hagyományok a világ körül és a Mikulás útjának virtuális követése - ez csak három abból a 24 alkalmazásból, amivel a Google készült az idei adventi időszakra. A Santa’s Village, vagyis Mikulásfalva oldalon - ami egyébként természetesen minden eszközről elérhető -  ugyanis karácsonyig minden nap új játékkal, interaktív feladattal találkozthatnak az érdeklődők a […]
2016-12-05
Uncategorized @hu

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]
2016-02-25
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató