Menü

4+1 ok, ami miatt érdemes több nyelven hirdetni

by google news, December 8, 2015
Marketing szakemberként érdemes tudnunk, hogy az internethasználók 75%-a csak akkor hoz fontos vásárlási döntést, ha a termék vagy szolgáltatás leírása egy általuk beszélt nyelven van. Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók 70%-a egy reprezentatív kutatásban NEM az angolt jelölte meg, mint anyanyelvet. Ezekben az adatokban, ha jobban megnézzük, hatalmas lehetőségek vannak elrejtve: következzen tehát 4+1 ok, ami […]

Marketing szakemberként érdemes tudnunk, hogy az internethasználók 75%-a csak akkor hoz fontos vásárlási döntést, ha a termék vagy szolgáltatás leírása egy általuk beszélt nyelven van. Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók 70%-a egy reprezentatív kutatásban NEM az angolt jelölte meg, mint anyanyelvet. Ezekben az adatokban, ha jobban megnézzük, hatalmas lehetőségek vannak elrejtve: következzen tehát 4+1 ok, ami miatt érdemes több nyelven reklámozni.

  1. Újabb piacok nyílnak meg előttünk

Néhány vállalkozás „jól érzi magát” egy helyben állva is, de a legtöbb folyamatosan próbálja növelni vevői, kliensei körét, általában drága és hosszú marketing stratégiákkal. Ezzel önmagában nem is lenne semmi baj, azonban cégek általában egyre magasabb szinteken látják a növekedés lehetőségét, csak egy nyelven reklámozva azonban egyre nehezebb a szinteken felkapaszkodni.

Emellett, ha szemügyre vesszük a többnyelvű reklámok lehetőségét, hamar megláthatjuk, hogy kisebb piacterületeket nyerni különböző helyeken jóval kifizetődőbb. Az adatok azt mutatják, hogy az internet tartalmának körülbelül 50%-a angol, de a felhasználóknak csupán a 27 %-a beszéli a nyelvet születésétől. Ez tehát elméletben azt jelenti, hogy a célközönségünk mintegy 70 százalékát elveszítjük, egy tisztán angol nyelvű digitális kampánnyal.

  1. Költséghatékony

Ha digitális marketinggel foglalkozunk, nagy eséllyel képesek vagyunk új területeket nyerni a piacon, anélkül, hogy fizikailag terjeszkednünk kéne. Egy megfelelő csapattal, akik értenek a nemzetközi SEO-hoz, valamint egy többnyelvű oldal- és azon belül területenként változó tartalom létrehozásához, mindez egy központból irányítható lesz.

Vegyünk például egy „kézzelfogható” vállalkozást (olyan értelemben, hogy az üzlet nem online platformon történik): ha ők terjeszkedni akarnak a piacon, mit tehetnek? Újabb üzlethelyiségeket nyitnak, általában a közeli városokban. Ez azonban hatalmas kiadásokkal jár: új ingatlan, alkalmazottak, épületek… Ha digitális marketingben gondolkodunk, a lényeg ugyanez, de a költség csupán a töredéke: az egyetlen dolog, ami elengedhetetlen az a professzionális fordítás elkészítése.

  1. Sikeresebbek leszünk a konkurenciánál

A világ 500 legsikeresebb cégének közel fele csupán egy nyelven teszi elérhetővé a weboldalát, ami általában az angol. Mint ilyen, elmondható, hogy figyelmen kívül hagyják mindazokat, akiknek nem az angol az anyanyelvük.

Egy okos marketinges számára talán ez a legfőbb indok, amiért azonnal nekilát egy nemzetközi digitális marketing stratégia tervezésének. Mindig érdemes kipróbálni a megközelítéseket, amiket a konkurens cégek figyelmen kívül hagynak.

  1. Az internethasználat mindenhol virágzik

Bár az internet használata eredetileg az Államokban és az Egyesült Királyságban volt a legelterjedtebb, de mára már más országok és területek is beérték őket, mint Franciaország, Hong Kong, Olaszország vagy Japán

+1 Gyorsan hoz ’SEO-s’ sikereket

Bár páran azt mondják, hogy a SEO (keresőoptimalizálás) halott, ahhoz kétség sem fér, hogy az organikus keresés még mindig hatalmas értéket jelent, és olyan befektetés, ami könnyedén megtérül. Persze a megközelítések változnak, és az olyan dolgokat, mint a linkvásárlás vagy a Google szabályzatának megsértése mára jobb elfelejteni.
De ha azt vesszük alapul, hogy a SEO lényege egy weboldal szerkezetében rejlik, nem egy lehetőséget láthatunk új sikerek szerzésére.

Általában érdemes nyelv-specifikus alkönyvtárakat létrehozni azon az oldalunkon belül, amit a Google már rábízott az angol keresőmotorra. Ezáltal gyorsan feljebb is léphetünk a nyelv-specifikus keresőmotorok között, az általunk újonnan megcélzott területeken.

Mindent összevetve, ha a cégünk tudja kezelni a külföldi eladásokat, akkor a fentebbi információk egyértelműen arra mutatnak, hogy itt az ideje elkezdeni a több nyelven való marketinget.

Uncategorized @hu

Facebook hirdetés: Hogyan célozzunk?

Kezdjük az elején: mi az az “and targeting”? Ahhoz, hogy erre választ kapjunk, először meg kell értetnünk a Facebook által eddig használt “or targetinget”. Ez azt jelenti, hogy ha két közönséghez szeretnénk eljuttatni üzenetünket, akkor csak az egyiket VAGY a másikat érnék el, nem pedig a kettő metszetét. Jó példa erre, ha mondjuk olyan embereket […]
2015-12-01
Uncategorized @hu

F8: összefoglaló a Facebook konferenciáról

A Facebook az idei F8 konferenciáján április 12-13-án újra olyan bejelentéseket tett, amiket minden felhasználó látni fog az elkövetkező hónapokban. Az élő közvetítéstől a 360 fokos videókon át a Messengeren használható bot-okig számos fontos bejelentés hangzott el. Az egyik ilyen bejelentést a Facebook vezérigazgatója, Mark Zuckerberg tette, aki meghatározta a cég tíz éves tervét. Így […]
2016-04-17
Uncategorized @hu

Közösségi oldalak: Miért gondolod, hogy jelen kell lenned online?

Az első kérdésünk az szokott lenni, hogy miért? Miért gondolod azt, hogy jelen kellene lenned a közösségi oldalakon? Ha erre pontosan tudsz válaszolni, és a válaszod nem az, hogy azért mert minden versenytárs jelen van, akkor te már kiemelkedsz a sok-sok vállalkozás közül, akik vagy nem tudnak erre válaszolni, vagy azt válaszolják, hogy azért mert […]
2015-11-16
Hírek

Rosszak a Messenger hirdetések?

Körülbelül egy hete jelentették be, hogy globálisan is kiterjesztik a Messenger hirdetéseket, máris sokan fenntartással kezelik, hogyan fog működni az új hirdetési felület. Nemrég írtunk róla, hogy hamarosan mi is találkozhatunk a Messenger alkalmazásban hirdetésekkel, mivel a Facebook ezt globálisan is kiterjeszti, máris többen kételkednek abban, hogy megfelelően fog-e működni. A TechCrunch összegyűjtötte azokat az […]
2017-07-17
Uncategorized @hu

Snapchat: újraértelmezi az online marketinget?

  A Snapchat még mindig viszonylag kicsinek mondható közösségi oldal, legalábbis a Facebookhoz vagy az Instagramhoz hasonlítva, de mégis több millió felhasználó, vagyis potenciális vásárló használja naponta. Ahogy már korábban írtunk róla, a Snapchat újra feltalálta a közösségi médiát rövid ideig megtekinthető videós és képes tartalmaival, mely újradefiniálhatja a digitális marketinget annak ellenére is, hogy […]
2016-04-06
Uncategorized @hu

Pinterest: Hogyan használjuk üzleti célokra?

A legtöbb vállalkozás  – hogyha  közösségi médiáról van szó – a Facebook jelenlétben lezártnak tekinti a közösségi média jelenlétet. Hogyha döntenünk kell, hogy melyik közösségi felületet veszünk igénybe – Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Linkedin – akkor azt kell elsősorban meghatároznunk, hogy a célcsoportunkat melyik felületen érjük el a leghatékonyabban.  
2016-01-15
Uncategorized @hu

Globalizáció és marketing: Miért fontosak a nemzetközi trendek?

Napjaink szűkülő világában a globalizációnak köszönhetően egyre több cég látja a világot egyetlen piacnak. A nemzetközi trendek alapvetően meghatározzák, milyen globális marketing stratégiát választanak egy-egy iparág kulcsszereplői, akik jellemzően nem csak a hazai vagy a nemzetközi piacra szánják termékeiket, hanem világszerte kívánnak hatást gyakorolni a fogyasztókra. A technológia gyors fejlődése az elmúlt években lehetővé tette […]
2016-01-11
Uncategorized @hu

A mesterséges intelligencia a marketingben

Az ügyfélszolgálat fontos szerepet tölthet be a cégek marketingjében és az új trendek azt mutatják, hogy ebben egyre nagyobb szerepe van az automatizálásnak is. Ha csak a Facebook elmúlt hónapban tett bejelentésére gondolunk a chat botok bevezetéséről a Messenger applikációban - mellyel a felhasználók ügyfélszolgálat helyett mesterséges intelligenciával beszélgethetnek például a rendeléseikről különféle cégekkel-, felmerülhet […]
2016-05-19
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató