Menü

Mit érdemes tudni az online marketingről? - A PPC marketing alapjai

by google news, november 16, 2015
A PPC Marketing vagyis “kattintásalapú” marketing (angolul pay-per-click vagy PPC) tipikusan egy olyan téma, amit senki nem kerülhet el, hogyha az online marketing világával szeretne foglalkozni.   Miről is van szó? A “kattintásalapú” online marketing modell alapja, hogy a hirdető csak abban az esetben fizet, hogyha a hirdetésére rákattintottak. Tehát hirdető “megvásárolja” a látogatókat, ahelyett, […]

p1A PPC Marketing vagyis “kattintásalapú” marketing
(angolul pay-per-click vagy PPC) tipikusan egy olyan téma,
amit senki nem kerülhet el, hogyha az online marketing világával szeretne foglalkozni.

 

Miről is van szó?

A “kattintásalapú” online marketing modell alapja, hogy a hirdető csak abban az esetben fizet, hogyha a hirdetésére rákattintottak. Tehát hirdető “megvásárolja” a látogatókat, ahelyett, hogy arra várna, hogy organikusan keressék fel a honlapját.

A keresőoldalakon megjelenő hirdetések az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb formái ennek a modellnek. A keresőoldalak lehetővé teszik a hirdetőknek, hogy kulcsszavak alapján licitáljanak az első helyekre, így a hirdetések célzottan azoknak jelennek meg kiemelt helyeken, akiket az adott terület a legjobban érdekel.

Vegyünk egy példát. Hogyha mi arra a kifejezésre licitálunk, hogy “ Adwords Blog”, akkor jó eséllyel a portálunk jelenik meg első helyen a keresőben.

Ezt követően minden egyes kattintásért, ami látogatókat hoz a portálra, fizetnünk kell egy - jó esetben - kisebb összeget a keresőoldalnak. Természetesen ez csak abban az esetben éri meg nekünk, ha a keresőoldalnak fizetett összeg alacsonyabb a mi bevételünknél, tehát az online marketing tevékenységünk nyereséget termel. Egy webshop esetében például, ha egy kattintás kétszáz forintba került,  az eladott termék pedig kétezer forint hasznot hozott, a megtérülés egyértelmű.

A helyzet azonban nem ilyen egyszerű. Ahhoz, hogy a keresőben kiemelt helyre kerüljünk, sok tényezőt  kell figyelembe vennünk. A legtöbb a helyes kulcsszóválasztáson, jól felépített és átgondolt hiredetési kampányokon, megfelelően optimalizált landing page-en és releváns, okosan megfogalmazott tartalmon múlik. A keresőoldalak amellett, hogy a fenti szempontok szerint előbbre helyezik a színvonalas hirdetéseket, még kedvezményes kattintásköltségeket is számítanak fel, hiszen a hirdetés valóban releváns tartalommal célozza a közönséget.

De hogyan érhetjük el mindezt?

A kérdésre a válasz a Google AdWords.

 

Hírek

Facebook: tovább harcolnak az álhírek ellen

Mark Zuckerberg egy ideje már próbálja visszaszorítani az álhírek terjedését a Facebook felületén, azonban egyelőre ezek a hírek csak szaporodtak, nem lett belőlük kevesebb és még többen osztották meg őket. Michael McNally, a Facebook hírfolyamért felelős vezetője nemrég arról beszélt, hogy a cenzúra és az érzékenység közti vékony határon vannak a kamu hírek elleni harcban. […]
2018-05-02
Uncategorized @hu

Posztolásért pereli szüleit egy lány

Legtöbbünknek ismerős lehet a szituáció, amikor váratlanul felvillan mobilunk kijelzőjén a következő sor: ,,XY hozzáadott egy téged ábrázoló fényképet“. Remegő ujjal próbáljuk előhívni a tartalmat, hogy fél percnyi sokk után megállapíthassuk: még nem késő nevet változtatni és külföldre költözni... Egy osztrák tinédzser a napokban végképp megelégelte szülei posztolási mániáját, akik hét év alatt mintegy ötszáz gyermekkori fotót […]
2016-09-23
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]
2016-08-18
Uncategorized @hu

A webanalitika és adatelemzés alapjai

Napjainkban a sikerhez már mérhető adatokra, webanalitikára van szükség: nélkülözhetetlen az, hogy figyelemmel kísérje és számszerűsítse a weboldal a hatékonyságát és elérését. Ebben – és még sok másban – segít a webanalitika és az adatelemzés a cégeknek. Gyakran felteszik azt a kérdést, hogy „Vajon hányan nézték meg a weboldalamat?” vagy mondanak olyat, hogy „Több, mint […]
2016-02-03
Uncategorized @hu

AdWords Kulcsszótervező: kis pénz kis adat?

AdWords hirdetők figyelem! Keveset hirdetsz el egy hónapban? Készülj, mert a Google Kulcsszótervező mostantól pontatlanabb, kevesebb adatot jelenít majd meg neked. A Google AdWords community managere tegnapi posztjában jelentette be, hogy amellett, hogy sikerült megoldaniuk pár korábbi technikai programot a kulcsszótervező eszközön, az eszközhöz való hozzáférés a jövőben változni fog az AdWordsben elhirdetett összegek alapján. […]
2016-08-16
Uncategorized @hu

Facebook Live: érkezik az asztali verzió

Remek hírrel szolgálhatunk a Facebook Live kedvelőinek: Zuckerberg és csapata nemrég megerősítette, hogy a jövőben nem csupán okostelefonunkról, de asztali számítógépünkről is szempillantás alatt élő adásba kerülhetünk majd. Közel egy éve rajtolt a Facebook Live funkciója, ami azóta milliók kedvelt kiegészítőjévé vált. A hírességek, bloggerek, vloggerek mellett az átlagfelhasználók is előszeretettel indítanak élő közvetítést, egy dolgot viszont […]
2016-09-26
Uncategorized @hu

6+1 YouTube hirdetés tipp

A YouTube hirdetés, mint online felület használata szinte elengedhetetlen az online marketing világában, több okból is:  hogyha összehasonlítjuk más marketing módszerekkel, a videohirdetések jóval olcsóbban, több emberhez jutnak el, ez pedig  növelheti a márkánk ismertségét, ugyanakkor egy adott  célcsoportot is elérhetünk vele, illetve a remarketing lehetősége is adott. Kétféle hirdetési formátum jelenik meg a YouTube felületén: […]
2015-11-23
Hírek

Hogyan segítik a Facebook csoportok céged növekedését?

Régóta léteznek Facebook csoportok, melyek egy adott téma köré szerveződnek. Ezek gyakran egyeznek egy márka tevékenységével, így érdemes ezekhez a csoportokhoz csatlakozni. Mutatjuk miért! Személyes ajánlás A Facebook oldalak elérése az algoritmus változását követően lecsökkent, így egy csoport létrehozása, vagy egy csoporthoz való tartozás nagyon jó módja a célközönség elérésének. A csoportokban erős a személyes […]
2017-07-07
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató