Menü

A jövő digitális trendjei

by google news, June 1, 2016
Mi már tudjuk mit fogsz 2017-ben csinálni: Ismerd meg Te is a legújabb Google trendeket! Együttműködve a Google Channel Sales EMEA-el, az MTT Média szervezésében a legújabb digitális marketing trendekről hallhatsz első kézből regionális Google Partner Academy trénerektől és a Google hazai munkatársaitól. Időpont: 2016.06.14. kedd (Az előadások reggeli és délutáni időpontokban is megrendezésre kerülnek, így kérjük, az űrlapon az […]

Mi már tudjuk mit fogsz 2017-ben csinálni: Ismerd meg Te is a legújabb Google trendeket!

Együttműködve a Google Channel Sales EMEA-el, az MTT Média szervezésében a legújabb digitális marketing trendekről hallhatsz első kézből regionális Google Partner Academy trénerektől és a Google hazai munkatársaitól.

Időpont: 2016.06.14. kedd
(Az előadások reggeli és délutáni időpontokban is megrendezésre kerülnek, így kérjük, az űrlapon az "Időpont kiválasztása" mezőben, jelöld meg, mely időpontban szeretnél részt venni a programon!) 
Helyszín: Google Ground (térkép lejjebb található)
Előadók:
markKocsis Márk - 
MTT Media digitális vezetője - Az MTT Média digitális marketing tanácsadásának üzletágvezetőjeként, több, mint nyolc éves online marketinges tapasztalat után is hobbiként tekint a munkájára. Mint Google tréner és online marketing rendezvények előadója, a munkája során gyakran találkozik kisebb-nagyobb cégek képviselőivel, szívesen segíti őket javaslatokkal, tanácsokkal.

tomMolnár Tamás - MTT Media PPC üzletágvezetője - Tamás végzettségét tekintve közgazdász, 2009 óta foglalkozik digitális marketinggel. Az utóbbi években kifejezetten Google termékekre specializálódott, kijárta a Google gyakornoki programját is, ma pedig regionális Google tréner, minősített Google szakértő AdWords&Analytics területen. A "mérés alapú döntéshozatal, hosszú távú célok, integrált szemlélet" háromszög határozza meg a mindennapjait, hisz benne, hogy az edukáció és információmegosztás visz előre. Amikor épp nem kampányokat kezel vagy előadásokat tart, akkor is szívesen mozog az online térben új megoldások után kutatva.

Polyák BalázsPolyák Balázs - Google Magyarország BizDev Analytical Consultant - Balázs a 5 éve dolgozik a Google-nál, az üzletfejlesztési csapat kutató-elemzője, a vágya az, hogy minden kis-,közép- és nagy vállalkozás aktívan gondolkodjon a külföldi piacralépésben. Hobbija a lakásdesign!

Miről lesz szó a rendezvényen?

  • az ügyfélszerzés és megtartás modern eszközei
  • 2016-17 újdonságai az online marketing világában vállalkozások számára 
  • a lokális kampányok kiépítési lehetőségei és eszközei
  • a mobil eszközök jövője/bekapcsolódás a mobilról érkező online forgalomba
  • a vevőszerzés praktikái (nem internetes) boltodba online kampányok segítségével
  • lehetőségek egy lojális, visszatérő vevőbázis kialakítására
  • online értékesítési folyamatok és rendszerek automatizálása

A részletes tematika:

  1. Helyi marketing megoldások forradalma 2016-ban 
  • Google AdWords: helyi hirdetések ereje
  • Helyi marketing megoldások közösségi média felületeken
    Google AdWords / MyBusiness
    - Yext / Aranyoldalak.hu / Varosom.hu
    - CityBonus / Social media marketing
  • Esettanulmányok

2. Google: Mikro Momentumok

  • Mit értünk Mikro Momentumok alatt?
  • Mikro Momentumok fajtái
  • A sikerhez vezető út a mikro momentumok világában:
    - legyél jelen
    - legyél hasznos
    - legyél gyors
    - keresd az összefüggést az adatok közt

3. A Google AdWords trendek és újdonságok

  • Konverziók lekövetése: honnan érkeznek az ügyfelek?
  • Mikro-pillanatok és mobil kampányok felépítése és kezelése
  • Remarketing a keresési hálózaton?
  • Dinamikus kampányokról gyakorlatiasan

Kinek ajánljuk?

  • meglévő AdWords ügyfeleknek, akik szeretnék hatékonyabbá tenni kampányaikat
  • azoknak, akik még nem használnak AdWords-öt, de szeretnének hatékonyan hirdetni
  • azoknak, akik több ügyfelet szeretnének elérni
  • azoknak, akiket érdekelnek a digitális marketing trendek és szeretnének lépést tartani, kihasználni az online lehetőségeket
  • akiknek olyan vállalkozása van, amivel a lokálisan szeretne elérni a körülötte élőkhöz

Jelentkezés/részvételi díj:
A rendezvényen való részvétel INGYENES, de a nagy érdeklődésre való tekintettel, regisztrációhoz kötött. Az első ötven  jelentkezőnek tudjuk biztosítani a VIP rendezvényünkön való részvételt, jelentkezz még ma! Várjuk jelentkezésed!

Ha regisztrálsz az MTT Akadémia rendezvényeire, úgy hozzájárulsz ahhoz, hogy a jövőben havonta kétszer hírlevelet küldjünk e-mail fiókodba aktuális rendezvényeinkről, megmozdulásainkról! Természetesen, bármikor egy gombnyomással leiratkozhatsz hírlevelünkről, a levélben az erre vonatkozó sorra kattintva. Köszönjük az együttműködést!(Itt olvashatod az MTT Media Kft. adatvédelmi nyilatkozatát.)

Hírek

Mi a következő lépés az ünnepek után?

Az ünnepek után mindenki szeretne egy picit megpihenni, de mégis, ilyenkor kell a legnagyobb figyelmet fordítani az új ügyfelekre, hogy a következő időszakban is elkötelezett vásárlók legyenek. Az ünnepi szezon végéig mindenki hajtott, hogy sok vásárló és ügyfél legyen, de mi következik ezután? Nem, ez nem a pihenés időszaka, a marketing kampánynak ilyenkor is folytatódnia […]
2017-12-28
Uncategorized @hu

24 kreatív 404 hibaoldal

  Mindenki ismeri azt az érzést, amikor egy linkre kattintva a tartalom helyett egy 404 hibaoldalba fut bele. Ez az érzés a kellemetlen és a nagyon dühítő közötti skálán mozoghat. A Hubspot ügynökség összeállításában huszonnégy kreatív megoldást láthatunk, amivel kompenzálhatjuk csalódott látogatóinkat. Kattints a folytatásért!  
2015-12-18
Uncategorized @hu

A mesterséges intelligencia a marketingben

Az ügyfélszolgálat fontos szerepet tölthet be a cégek marketingjében és az új trendek azt mutatják, hogy ebben egyre nagyobb szerepe van az automatizálásnak is. Ha csak a Facebook elmúlt hónapban tett bejelentésére gondolunk a chat botok bevezetéséről a Messenger applikációban - mellyel a felhasználók ügyfélszolgálat helyett mesterséges intelligenciával beszélgethetnek például a rendeléseikről különféle cégekkel-, felmerülhet […]
2016-05-19
Uncategorized @hu

SEO: 4+1 lépés a kulcsszavak kiválasztásához

A kulcsszókutatás a legfontosabb, leggyakoribb és legnagyobb precizitást igénylő online marketing tevékenységek egyike. A megfelelő kulcsszavak kiválasztásán áll vagy bukik a weboldalad jó helyezése, ezen keresztül ismerheted meg jobban a célközönséged igényeit, sőt segítségével akár újabb piaci résekre is bukkanhatsz. Így nem pusztán látogatókat, hanem potenciális vevőket, ügyfeleket vonzol az oldaladra. Nézzük, hogyan érdemes nekifogni! 1. Haladj az általánostól a konkrétabb […]
2016-11-08
Uncategorized @hu

Hat tipp a sikeres Instagram marketingért

Az Instagram nemrég érte el a 400 millió havi felhasználót, és azt, hogy minden nap 80 millió képet töltenek fel az oldalra. Ez a platform remek lehetőség lehet cégeknek, a 35 év alattivásárlóikkal – mivel a felhasználók 90%-a 35 év alatti – való kapcsolattartásra, illetve arra, hogy újakat szerezzenek. Miért éppen Instagram? Az Instagramon való […]
2015-11-23
Uncategorized @hu

Twitter: változik a karakterszám

A Twitter bejelentette, hogy mostantól másként számítják a posztok hosszúságát: a képek és a linkek nem számítanak bele a 140 karakterbe. Ezzel a lépéssel a felhasználók nagyobb rugalmasságot kaptak az oldalon. Jack Dorsey, a cég vezérigazgatója már januárban bejelentette, hogy új utakat keresnek, mellyel ösztönözhetik az embereket, hogy használják az alkalmazást. Év elején terjedtek arról […]
2016-05-17
Uncategorized @hu

8+1 Facebook tipp bloggereknek

Hogyan használhatjuk még a Facebook felületeit az új blogbejegyzések megosztásán kívül? Hogy kelthetjük fel az olvasóink figyelmét a számtalan más poszt között?  A következő kilenc kreatív tipp ehhez ad ötletet! Variáld a megosztott tartalom típusát! Ha rendszeresen megosztod a tartalmakat a blogodról, könnyen megszokhatjuk, hogy mindig ugyanolyan formában tegyük közzé a bejegyzéseinket. Játssz a megfogalmazással, […]
2016-02-16
Uncategorized @hu

Pinterest: Hogyan használjuk üzleti célokra?

A legtöbb vállalkozás  – hogyha  közösségi médiáról van szó – a Facebook jelenlétben lezártnak tekinti a közösségi média jelenlétet. Hogyha döntenünk kell, hogy melyik közösségi felületet veszünk igénybe – Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Linkedin – akkor azt kell elsősorban meghatároznunk, hogy a célcsoportunkat melyik felületen érjük el a leghatékonyabban.  
2016-01-15
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató