Menü

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

by google news, augusztus 18, 2016
  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]

 

A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók.

Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is.

A jövő digitális trendjeit mutatja be a Google Magyarországgal együttműködve az MTT Média marketing ügynökség egy előadássorozat keretében június óta. Az előadássorozat legutolsó, héten megtartott eseményének témája a mobil trendek voltak.

A programot Kocsis Márk, az MTT Média digitális vezetője nyitotta meg, aki pár szóban bemutatta az ügynökséget, egyben üdvözölte a több, mint százhúsz fős közönséget. A megnyitó előadást Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője követte, aki a mobil eszközök és hirdetések térhódításáról, illetve legfontosabb marketing előnyeiről beszélt.

A mobilos kampánystratégia, piackutatás és mobilfelhasználói élmény növeléséről, valamint a mobilkampányok jelentőségéről Molnár Tamás, az MTT Média PPC vezetője adott elő. Az előadó egy nyereményjátékkal is meglepte a közönséget, amelyhez az előadás témájához kapcsolódva mobiltelefonon, egy online applikáción keresztül csatlakozhattak a résztvevők, a főnyeremény pedig egy ingyenes, egész napos képzési lehetőség.

Érdekelnek a legújabb marketing megoldások és tudni szeretnéd milyen digitális trendeket tartogat a jövő?


Galéria

Uncategorized @hu

Marketing és pszichológia: A sikeres online értékesítés lélektana

Hogyha ismerjük egy kicsit az agyi működést, ami részben pszichológia az segíthet a marketingstratégiánk kialakításában, erre remek példa a döntéshozatal.  Kutatások rendre kimutatják, hogy a legtöbb ember impulzív döntéseket hoz vásárlás közben. Mivel válthat ki ilyen döntést egy termék?   Például olyan utasításokkal, mint a „Most próbáld ki!”, „Most vedd meg!”, „Iratkozz fel most!”. Az […]
2016-01-15
Uncategorized @hu

Mi az a Google AdWords?

Az AdWords, a Google online reklám programja, egyben a legnépszerűbb teljesítmény alapú online marketing eszköz. Népszerűségét főleg annak köszönheti, hogy elsősorban a Google keresőn és annak tulaldonában levő lapokon jelennek meg a hirdetések, amelyek a Google piaci helyzetének köszönhetően nagy nyilvánosságot jelentenek. Ahogy korábban már volt róla szó, az AdWords is pay-per-click, vagyis kattintásalapú fizetési […]
2015-12-01
Uncategorized @hu

Snapchat: az internetes zaklatás új lehetőségei?

A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a Snapchat, melynek innovatív funkciói veszélyesek is lehetnek a felhasználók számára. A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás a megfélemlítés online változata, mely elsősorban a fiatalok körében tapasztalható. Mindegy, hogy diákról vagy szülőről, gyerekről vagy felnőttről van szó, mindenkit érint a kiberzaklatás. Mégis a tinédzserek vannak a […]
2016-04-28
Uncategorized @hu

SEO alapok: 1. rész: tartalom

A SEO vagyis keresőoptimalizálás az online jelenlét egyik legfontosabb kérdése, hiszen enélkül nem, vagy csak drága hirdetésekkel tudunk forgalmat generálni az oldalunkra. Ehhez kapcsolódva SEO sorozatunk első cikkében a weboldalak tartalmi felépítésével és tervezésével foglalkozunk. Lehet bármilyen szép, animált az oldal, ha a felhasználók nem találják meg gyorsan amit keresnek, elhagyják azt. Az első részben az […]
2016-06-02
Uncategorized @hu

Az online videó a jövő: hogyan építsük be marketing stratégiánkba?

Vajon az online videó a marketing jövője? Bár nem láthatunk a jövőbe, érdemes végiggondolni, hogy a márkáknak mit érdemes tudni a videóról. Cikkünkben arra keressük a választ, milyen irányba mutatnak a tendenciák. A videó erejét a marketingben kevesen becsülték alá, különösen nem 2006 után, amikor a Google felvásárolta a YouTube-ot. Azóta sok minden változott a […]
2016-07-04
Uncategorized @hu

Videók, amikért megőrültünk

Az Ace Metrix mérései arra keresik a választ, hogy milyen jellemzők tesznek egy videó hirdetést igazán sikeressé. Az idei évben a tíz videó közül nyolc az emberek szívére hatott, igazolva azt, hogy egy érzelmes történet elmesélése hatékony módszer a nézők megérintésére. Nézzük meg az elmúlt hónapok legjobb videóit! A lista élén a Gillette “This Father’s […]
2016-07-10
Uncategorized @hu

Online hírességek a szépségipar szolgálatában

A divat- és szépségmárkák nagy része dolgozik együtt híres divatbloggerekkel, online celebekkel. Az elmúlt években egyre több márka döntött úgy, hogy megéri az ilyen partnerségekbe fektetni, annak ellenére, hogy a megfelelő személyiség megtalálása időigényes és bonyolult lehet, illetve hogy a velük való munka egyre nagyobb kihívás az elvárásaik növekedése miatt. A Fashion & Beauty Monitor szerint a szépségnagykövetekkel […]
2016-02-18
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei

Mi már tudjuk mit fogsz 2017-ben csinálni: Ismerd meg Te is a legújabb Google trendeket! Együttműködve a Google Channel Sales EMEA-el, az MTT Média szervezésében a legújabb digitális marketing trendekről hallhatsz első kézből regionális Google Partner Academy trénerektől és a Google hazai munkatársaitól. Időpont: 2016.06.14. kedd (Az előadások reggeli és délutáni időpontokban is megrendezésre kerülnek, így kérjük, az űrlapon az […]
2016-06-01
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató