Menü

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

by google news, augusztus 18, 2016
  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]

 

A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók.

Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is.

A jövő digitális trendjeit mutatja be a Google Magyarországgal együttműködve az MTT Média marketing ügynökség egy előadássorozat keretében június óta. Az előadássorozat legutolsó, héten megtartott eseményének témája a mobil trendek voltak.

A programot Kocsis Márk, az MTT Média digitális vezetője nyitotta meg, aki pár szóban bemutatta az ügynökséget, egyben üdvözölte a több, mint százhúsz fős közönséget. A megnyitó előadást Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője követte, aki a mobil eszközök és hirdetések térhódításáról, illetve legfontosabb marketing előnyeiről beszélt.

A mobilos kampánystratégia, piackutatás és mobilfelhasználói élmény növeléséről, valamint a mobilkampányok jelentőségéről Molnár Tamás, az MTT Média PPC vezetője adott elő. Az előadó egy nyereményjátékkal is meglepte a közönséget, amelyhez az előadás témájához kapcsolódva mobiltelefonon, egy online applikáción keresztül csatlakozhattak a résztvevők, a főnyeremény pedig egy ingyenes, egész napos képzési lehetőség.

Érdekelnek a legújabb marketing megoldások és tudni szeretnéd milyen digitális trendeket tartogat a jövő?


Galéria

Uncategorized @hu

Közösségi oldalak: Miért gondolod, hogy jelen kell lenned online?

Az első kérdésünk az szokott lenni, hogy miért? Miért gondolod azt, hogy jelen kellene lenned a közösségi oldalakon? Ha erre pontosan tudsz válaszolni, és a válaszod nem az, hogy azért mert minden versenytárs jelen van, akkor te már kiemelkedsz a sok-sok vállalkozás közül, akik vagy nem tudnak erre válaszolni, vagy azt válaszolják, hogy azért mert […]
2015-11-16
Uncategorized @hu

4+1 ok, ami miatt érdemes több nyelven hirdetni

Marketing szakemberként érdemes tudnunk, hogy az internethasználók 75%-a csak akkor hoz fontos vásárlási döntést, ha a termék vagy szolgáltatás leírása egy általuk beszélt nyelven van. Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók 70%-a egy reprezentatív kutatásban NEM az angolt jelölte meg, mint anyanyelvet. Ezekben az adatokban, ha jobban megnézzük, hatalmas lehetőségek vannak elrejtve: következzen tehát 4+1 ok, ami […]
2015-12-08
Uncategorized @hu

Facebook: egyedi felhasználói kódok és linkek

A Facebook Messenger újdonságaival a név ismerete nélkül ismerősnek jelölhetünk valakit, vagy azonnal elkezdhetünk vele chatelni. Korábban, hogyha valakit ismerősnek szerettünk volna jelölni a Facebookon, akkor a keresőalkalmazással találhattunk rá. Azonban gyakran elfelejtettük, hogy hívják pontosan az illetőt, hogyan írja a nevét, vagy nagyon sok hasonló névvel rendelkező felhasználót kaptunk a keresés eredményeként. A Messenger […]
2016-05-04
Uncategorized @hu

SEO alapok 3. rész: Forrás

A weboldal szerkezete és tartalma mellett szintén fontos terület oldal forrása, felépítése: Oldalcím: Az oldal címe a keresők és a felhasználók részére is egyértelműen leírja, miről szól az adott aloldal. Meta leírás: Rövid összefoglaló az adott oldalról Robots: A keresők mely oldalakat térképezhetik fel, és mik maradjanak rejtve előlük Alcímek: A tartalmak könnyebb megértésében játszik szerepet […]
2016-06-23
Uncategorized @hu

SEO: Így optimalizálj többnyelvű weboldalt!

Elgondolkoztál már azon, hogy milyen lenne, ha a weboldalad több nyelven, esetleg több országban megjelenhetne? Milyen SEO stratégiát kellene mindehhez kidolgoznod és milyen feladatok várnának rád? Ha ilyen vagy ehhez hasonló kérdések merülnek fel benned, akkor a következőekben néhány hasznos tanácsot kapsz. A tervezés 3 lépése A tökéletes működéshez már a tervezésnél előrelátónak kell lenned és minden […]
2016-11-22
Uncategorized @hu

24 kreatív 404 hibaoldal

  Mindenki ismeri azt az érzést, amikor egy linkre kattintva a tartalom helyett egy 404 hibaoldalba fut bele. Ez az érzés a kellemetlen és a nagyon dühítő közötti skálán mozoghat. A Hubspot ügynökség összeállításában huszonnégy kreatív megoldást láthatunk, amivel kompenzálhatjuk csalódott látogatóinkat. Kattints a folytatásért!  
2015-12-18
Uncategorized @hu

SEO: 5+1 tipp a minőségi tartalomhoz

Hogyan lehet olyan igényes weboldalunk, amely az olvasók számára érdekes és a keresőmotorok által megtalálható? Hogyan állítsunk elő olyan keresőoptimalizált tartalmat, amellyel előkelő helyezést érhetünk el a keresőkben? A tartalom minősége ebben döntő tényező, mivel a látogatók (a Gfk szemmozgásokat kutató eredményei alapján) néhány másodperc alatt hoznak ítéletet a weboldalunkkal kapcsolatban. Mi számít színvonalasnak? A […]
2016-10-11
Uncategorized @hu

8+1 Facebook tipp bloggereknek

Hogyan használhatjuk még a Facebook felületeit az új blogbejegyzések megosztásán kívül? Hogy kelthetjük fel az olvasóink figyelmét a számtalan más poszt között?  A következő kilenc kreatív tipp ehhez ad ötletet! Variáld a megosztott tartalom típusát! Ha rendszeresen megosztod a tartalmakat a blogodról, könnyen megszokhatjuk, hogy mindig ugyanolyan formában tegyük közzé a bejegyzéseinket. Játssz a megfogalmazással, […]
2016-02-16
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató