Menü

AdWords Adaptív hirdetés display hálózaton: Hogyan használjuk?

by google news, szeptember 23, 2016
Ha a kiterjesztett szöveges hirdetés forradalmi újítás a kereső hirdetések esetén, ugyanezt lehet elmondani az adaptív hirdetésről a display hálózaton. A funkció leegyszerűsíti és felgyorsítja a szöveges-képes display hirdetések létrehozását. Ezentúl nem kell feltétlenül grafikus ahhoz, hogy a különböző hirdetési felületekre különböző kreatív változatokat készítsünk, hogy a hirdetés szövege és képanyaga összhangban legyen egymással. A […]

Ha a kiterjesztett szöveges hirdetés forradalmi újítás a kereső hirdetések esetén, ugyanezt lehet elmondani az adaptív hirdetésről a display hálózaton. A funkció leegyszerűsíti és felgyorsítja a szöveges-képes display hirdetések létrehozását. Ezentúl nem kell feltétlenül grafikus ahhoz, hogy a különböző hirdetési felületekre különböző kreatív változatokat készítsünk, hogy a hirdetés szövege és képanyaga összhangban legyen egymással. A Google automatikusan elvégzi helyettünk ezt a munkát, és hirdetésünk mindig optimálisan jelenik meg.

HOGYAN HASZNÁLJUK?

Ha a display hálózatra hirdetést létrehozó felületen vagyunk, akkor válasszuk az ADAPTÍV HIRDETÉS fület, és már tölthetjük is a szükséges mezőket.

adaptív hirdetések

Kép és embléma

Kezdjük ezek feltöltésével. A képpel szembeni elvárás, hogy képaránya fekvő tájolású 1,91:1 legyen, 1200x628 pixel javasolt mérettel, max. 1 MB fájlmérettel. Ha a képméret nem pontosan ekkora, akkor sem kell kétségbe esnünk, mert a rendszer azonnal felajánl egy kép körülvágása funkciót, amivel a helyes méretre hozhatjuk azt. Persze praktikus, ha azért eleve a jó mérettel készülünk.

A képhez kapcsolódóan bevezettek egy „facebookos” szabályt is: ha szöveget teszünk a képre, az legfeljebb csak a kép 20%-át takarhatja!

Nem kötelező az embléma feltöltése, de ha szeretnénk ilyet, akkor 1:1 oldalarányú, minimum 128x128 képpont méretű logot szintén feltölthetünk.

india0

Rövid címsor

Az egyik legfontosabb elem, hiszen egyes elrendezéseknél a hirdetésünk első soraként jelenik meg, kiemelten, nagy betűkkel szedve. Max. 25 karakterből állhat, használjuk ki ütős üzenettel ezt a teret!

Hosszú címsor

Szintén fontos, hiszen más elrendezéseknél ez lesz az első sorunk, amelyre legfeljebb 90 karakternyi helyünk van.

Leírás

A rövid vagy hosszú címsor után jelenik meg, itt teljesíthetjük ki, magyarázhatjuk el üzenetünket, és szólíthatjuk fel cselekvés célcsoportunkat. 80 karakterünk van ennek megfogalmazására.

Vállalkozás neve

Megadhatjuk vállalkozásunkat. Akárcsak az embléma ez sem jelenik meg minden elrendezésnél, de hasznos lehet, ha márkát is szeretnénk építeni.

Végső URL

Egyes hirdetés formátumoknál kiírva is megjelenik, de ennél fontosabb, hogy a látogató a hirdetésre kattintva erre az URL-re fog érkezni. Tehát itt javasolt egy jól felépített, releváns tartalmakkal rendelkező landing oldalt megadni, nem pedig honlapunk nyitó oldalát.

Ahogy töltjük a mezőket, a jobb oldali hasábban folyamatosan látjuk hirdetésünk előnézetét néhány gyakoribb formátumban.

Végül pedig nézzük néhány példát, hogy ugyanazon tartalmú hirdetés hogyan jelenik meg különböző, az AdWaords által automatikusan létrehozott elrendezésekben. Persze sok más, ezektől eltérő elrendezés is létrejöhet, attól függően, hogy milyen felület áll rendelkezésre a display hálózatban szereplő weboldalon.

 

india3india1india4india2

 

Uncategorized @hu

SEO: Így optimalizáld a képeket és videókat a weboldaladon!

Egy tanulmány szerint a fogyasztók többnyire érzelmi, bizalmi alapon döntenek vásárlásaikról. Az idő pedig túl drága nekik ahhoz, hogy órákat töltsenek el termékleírások felkutatásával és olvasásával. Részben ez az oka annak, hogy a médiatartalmak (képek és videók) keresőoptimalizálása meghatározó egy online vállalkozás sikeréhez. Így optimalizáld a képeket! Egy kép többet mond ezer szónál, viszont a Google számára csak […]
2016-11-02
Uncategorized @hu

Videók, amikért megőrültünk

Az Ace Metrix mérései arra keresik a választ, hogy milyen jellemzők tesznek egy videó hirdetést igazán sikeressé. Az idei évben a tíz videó közül nyolc az emberek szívére hatott, igazolva azt, hogy egy érzelmes történet elmesélése hatékony módszer a nézők megérintésére. Nézzük meg az elmúlt hónapok legjobb videóit! A lista élén a Gillette “This Father’s […]
2016-07-10
Uncategorized @hu

Kis karácsony, nagy karácsony? - Az ünnepi időszak online hirdetési jellemzői - 1. rész

Még néhány hét, és megjelennek az üzletek polcain a csoki mikulások, majd hamarosan a karácsonyfadíszek, és az ajándékvásárlásra ösztönző plakátok, akciók is. Ugyanez vár ránk az online világban is: az év végi ünnepekhez kötődő ajánlatokkal bombáznak majd minket a Google kereső oldalain, téli hangulatot árasztó képes hirdetésekbe botlunk kedvenc oldalainkon a display hálózatban, és a […]
2016-10-04
Uncategorized @hu

Az Instagram végez a térképekkel

Újabb változásról számolt be az Instagram: a népszerű fotómegosztó szeptemberben megválik a térképes funkciótól. A társaság múlt hét kedden erősítette meg a hírt a Mashable-nak, és rögtön meg is kezdték az eltávolítás körüli munkálatokat. A kérdésre, hogy mi vezetett a térképek ,,halálához“, a vezetőség így nyilatkozott: ,,A funkció nem volt túl népszerű a felhasználók körében, ezért úgy döntöttünk, hogy a jövőben fontosabb dolgok kapnak prioritást.“ Annyi […]
2016-09-15
Uncategorized @hu

Instagram, ami Snapchat akar lenni: megérkezett az Instagram Stories!

  Az innováció és a folyamatos fejlődés elengedhetetlen a közösségi oldalak világában, nem telik el olyan hét, hogy ne jelentene be új funkciókat, újdonságokat valamelyik közösségi oldal vagy alkalmazás. Ezúttal az Instagram próbál a Snapchat nyomdokaiba lépni  múlt héten bejelentett újdonságával, az Instagram Stories-al.  Az új funkció hajszálpontosan megegyezik a Snapchat kép vagy videóküldő funkciójával. […]
2016-08-08
Uncategorized @hu

3 sikeres márkaépítés módszer a gyakorlatban

A márkaépítés alapvetően azt a folyamatot jelenti, hogy hogyan teszed ismertté a márkádat, azaz hogyan fokozod az emberek tudatosságát, egyben vonzod be az újabb érdeklődőket. Gondolj arra, amikor új márkát dobsz piacra! Még senki sem tudja, hogy ki vagy, és fogalmuk sincs a márkádról, így a márka sem él még. Mielőtt sikereket érhetnél el vele, […]
2016-02-23
Uncategorized @hu

Közösségi oldalak pszichológiája: Hogyan érjük el, hogy követőink felfigyeljenek ránk?

Közösségi oldalak: online jelen lenni nem csak azt jelenti, hogy időről időre kiteszünk pár képet a termékeinkről vagy újdonságainkkal szórakoztatjuk a követőinket. Érdemes stratégiailag átgondolni mit és hogyan fogunk kommunikálni és időzíteni, illetve az milyen hatást vált majd ki a közönségünkből. A közösségi média kampányok sikerességét sok szempont befolyásolja,de nem árt beemelni az eszközeink közé […]
2016-06-10
Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató