Menü

5 mozifilm, amelynek a közösségi média hozta meg a sikert

by google news, október 3, 2016
Vannak emberek, akik bármit megadnának egy romantikus, ,,forever together“ stílusú moziért, pláne ha abban időnként egy-egy szuperhős is feltűnik. És vannak, akik hasonló filmen nagyjából öt perc után mélyen szundikálnának, míg egy pimasz, nagyszájú mackó miatt képesek lennének éjszakába nyúlóan is a kanapén ücsörögni. Ahány ember, annyi ízlés, egy dolog viszont mégis közös bennünk: szeretjük, […]

Vannak emberek, akik bármit megadnának egy romantikus, ,,forever together stílusú moziért, pláne ha abban időnként egy-egy szuperhős is feltűnik. És vannak, akik hasonló filmen nagyjából öt perc után mélyen szundikálnának, míg egy pimasz, nagyszájú mackó miatt képesek lennének éjszakába nyúlóan is a kanapén ücsörögni. Ahány ember, annyi ízlés, egy dolog viszont mégis közös bennünk: szeretjük, ha megtaláljuk a kedvünkre való szórakozást.

2016-ban, ahol az internetezők 74%-a aktív felhasználó valamilyen közösségi oldalon, aligha meglepő, hogy a közösségi média lett a filmipar legjelentősebb reklámeszköze. A Facebook és a hasonló internetes platformok számtalan lehetőséget kínálnak a producereknek, hogy már a film debütálása előtt felkeltsék a közönség érdeklődését. A demográfiai mutatók: nem, illetve korcsoportok mellett az egyéni érdeklődés is fontos szerepet játszik abban, hogy kiket céloznak meg kampányaikkal a gyártók.

letoltes-2

Legtöbb esetben már hónapokkal a film megjelenése előtt cikkekkel, előzetesekkel és kulisszatitkokkal kezdik bombázni a közösségi médiát, amit aztán rendszeresen frissítenek. Ezzel az interaktív kampányolással rögtön elérhetik egyik fő céljukat: a film hírének elterjedését, beszédtémává válását, és persze sok-sok megosztást.

Most pedig lássunk öt mozifilmet, amelynek a közösségi média hozta meg a sikert!

1. Minyonok (Minions)
minions-2Na jó, a Minyonok extra előnnyel indult, mert a Gru (Despicable Me) című mesének köszönhetően  eleve népes rajongói táborral rendelkezett. Az igazi áttörést viszont a Snapchat felhasználása, és a McDonald´s minyonjai hozták meg a mese számára. Az őrület hamar ellepte a közösségi média felületeit, mivel az emberek előszeretettel pózoltak a Happy Meal menühöz járó cuki minyonokkal, és osztották meg online.

2. Alkonyat (Twilight)
twilight-mainTudjuk, hogy az emberek többségének mi ugrik be először az Alkonyatról, de ismerjük el a tényt: a vámpírok beírták magukat a popkultúra történelmébe. Az Alkonyat első mozifilmként érte el az egymillió követőt, amit persze legtöbben a félmeztelen vámpírfiúk számlájára írnak. Bárhogy is legyen, a vérszívóktól hemzsegő mozi valódi őrületet váltott ki a tinilányokból, ami a social media posztokban is jócskán megnyilvánult.

3. Az éhezők viadala (Hunger Games)
images-1Az éhezők viadala készítői különösen kreatívak voltak: olyan módot választottak filmjük népszerűsítésére, aminek a posztergyártás és az előzetes posztolgatás a nyomába sem érhet. A gyártók kifejlesztettek egy játékot, amellyel főleg tinilányok csoportját célozták a Twitteren és a Facebookon. Fő céljuk amellett, hogy a filmet propagálják az volt, hogy a fanatikusok még több potenciális rajongót csábítsanak először a játékba, majd a moziba.

4.Tűzgyűrű (Pacific Rim)
pacificrim_jaegers_wallpaperA megosztásokból bizony lehet profitálni, a Tűzgyűrű készítői pedig megmutatták, hogyan. A cél érdekében a jelvénygyűjtős játékoktól a névgenerálós alkalmazásig mindent bevetettek, ami meg is hozta a várt sikert.

5. Ted
letoltes-3
A nagydumás plüssmackó a nézőket is könnyen ledumálta a lábukról: a film már az indulásakor 8,5 millió követővel büszkélkedhetett. Ehhez persze szükség volt a készítők találékonyságára is: interaktív kampányuk több közösségi hálóra is kiterjedt, melyben főként az egyéni érdeklődést vették alapul. Legnagyobb sikert a húszas éveik elején járó férfiaknál érték el, de a mémeket a huszonöt év felettiek is imádták.

Az az idő, amelyben poszterek, előzetesek és egy-egy Twitter poszt népszerűsített egy filmet, mára tehát végképp lejárt. A közösségi média olyan kapukat nyitott meg a filmipar előtt, melyről azelőtt álmodni sem mertek: szinte tálcán kínálják a kultúrára szomjas tömeget, akik csak arra várnak, hogy megszólítsák őket. Hogy hassanak rájuk. Amelyik gyártó pedig ráérez, hogyan bánjon ezekkel az eszközökkel, már előre ízlelgetheti a sikert.

Forrás: Social Media Today

Uncategorized @hu

Facebook Live: érkezik az asztali verzió

Remek hírrel szolgálhatunk a Facebook Live kedvelőinek: Zuckerberg és csapata nemrég megerősítette, hogy a jövőben nem csupán okostelefonunkról, de asztali számítógépünkről is szempillantás alatt élő adásba kerülhetünk majd. Közel egy éve rajtolt a Facebook Live funkciója, ami azóta milliók kedvelt kiegészítőjévé vált. A hírességek, bloggerek, vloggerek mellett az átlagfelhasználók is előszeretettel indítanak élő közvetítést, egy dolgot viszont […]
2016-09-26
Uncategorized @hu

Videók, amikért megőrültünk

Az Ace Metrix mérései arra keresik a választ, hogy milyen jellemzők tesznek egy videó hirdetést igazán sikeressé. Az idei évben a tíz videó közül nyolc az emberek szívére hatott, igazolva azt, hogy egy érzelmes történet elmesélése hatékony módszer a nézők megérintésére. Nézzük meg az elmúlt hónapok legjobb videóit! A lista élén a Gillette “This Father’s […]
2016-07-10
Uncategorized @hu

Online marketing szótár

Az online marketing világában nagyon fontos, hogy tisztában legyünk a szakszavakkal,  nem árt, ha tudjuk, mit jelentenek az adott alkalmazásokhoz, közösségi oldalakhoz  tartozó szakkifejezések. A következőkben megtudhatjátok mivel foglalkozik a Google tag manager, miben segítenek nekünk a hirdetésblokkolók és miért fontos számunkra a keresőoptimalizálás.    Adatvezérelt marketing – Data driven marketing: az adatvezérelt marketing alapja a […]
2016-03-30
Uncategorized @hu

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]
2016-02-25
Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
Uncategorized @hu

5 mozifilm, amelynek a közösségi média hozta meg a sikert

Vannak emberek, akik bármit megadnának egy romantikus, ,,forever together“ stílusú moziért, pláne ha abban időnként egy-egy szuperhős is feltűnik. És vannak, akik hasonló filmen nagyjából öt perc után mélyen szundikálnának, míg egy pimasz, nagyszájú mackó miatt képesek lennének éjszakába nyúlóan is a kanapén ücsörögni. Ahány ember, annyi ízlés, egy dolog viszont mégis közös bennünk: szeretjük, […]
2016-10-03
Uncategorized @hu

5 AdWords tipp a sikeres hirdetésekhez

Ha az AdWordsben futó kampányaid nem teljesítenek úgy, ahogy elvárnád, érdemes felülvizsgálni pár alapvető szempontból. Ezeket a szempontokat szedtük össze most öt pontban.   1. Ismerd meg a keresési lekérdezéseid Szánj nagy figyelmet a keresési lekérdezéseid kielemzésére, illetve arra, hogy milyen fizetett kulcsszavakra találnak meg téged a látogatóid! Ezek közül keresd meg azokat a szolgáltatásaidra […]
2015-11-16
Uncategorized @hu

6 tipp a sikeres email marketinghez

 Az email marketinget az egyik leghatékonyabb online marketing eszköznek tartják, mivel rendkívül egyszerű a használata. A gond csak az, hogy az üzenetek nagy része az email fiókok spam mappájába kerül, vagy az email címzettje azonnal törli. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, fel kell mérnünk, mennyire sikeres az email marketing kampányunk. Ehhez olyan hírlevélküldő szolgáltatást célszerű választani, […]
2016-02-02
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató