Menü

SEO: 5+1 tipp a helyi keresőoptimalizáláshoz

by google news, december 2, 2016
Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen. Térképes megjelenés Ahhoz, […]

Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen.

Térképes megjelenés

Ahhoz, hogy a vállalkozásod adatai mellett térképes elérhetőség is megjelenjen a találati listán, a Google Cégem ingyenes szolgáltatásába kell beregisztrálnod.

A Google Cégem adatbázisában a következő adatokat célszerű feltüntetned:

  • hosszú, egyedi és hibátlan leírás (az oldaladra mutató hivatkozással)
  • megfelelő üzletág, szakterület kiválasztása
  • jó minőségű fotók
  • céges logó (ha van)
  • helyi telefonszám
  • a helyi- és más adatbázisokban egységesen szereplő pontos cím
  • nyitvatartási idő
  • a vásárlói értékelések, vélemények

Minél több információt adsz meg cégedről, annál nagyobb az esélye, hogy a célközönséged az adott területen megtalál és bizalommal fordul hozzád. Fontos, hogy az elérhetőségeidet hibátlanul és mindenhol ugyanolyan formátumban add meg. Ha scheme.org jelöléseket használsz, akkor még jobban megkönnyíted a keresőmotoroknak az adataid megértését. Erről bővebben itt olvashatsz.

On-Page SEO feladatok

Ha a versenyből nyertesként akarsz kikerülni, az adott helynek megfelelő tartalommal kell előrukkolnod. Ez azt jelenti, hogy rendszeresen írsz olyan blogbejegyzéseket, amelyek az üzleti tevékenységedhez köthető helyi hírekről, környékbeli eseményekről, rendezvényekről szólnak.

A helyi keresőoptimalizálásnál a város (vagy régió) nevét a releváns kulcsszóval együtt fel kell tüntetned a Google számára az érkeztető oldalad (landing page) következő részein:

  • az oldal nevében (title tag)
  • címsorban (h1 tag)
  • az URL-ben
  • a tartalomban
  • a képek alternatív szövegében (alt tag)

Ha részletes térképes eligazítást szeretnél felkínálni a látogatóid számára, az érkeztető oldaladon ágyazz be Google térképet, amely megmutatja a vállalkozásod pontos helyét!

Helyi céges adatbázisok és a linképítés

A helyi SEO sokkal inkább támaszkodik az olyan linkekre, amely az adott régióban működő cégektől, esetleg partnereid weboldalairól, hírportálokról, helyi online fórumokról és egyéb weboldalakról származnak.

Ha helyi internetes médiában hirdetsz, esetleg készül rólad és a vállalkozásodról online PR-cikk, az a helyi keresési eredmények javulásában is észrevehető lesz, hiszen egyre többen ismerik majd meg a történetedet és a vállalkozásodat.

A vevőszerzés másik módja a helyi cégtudakozókba, céges adatbázisokba való bekerülés. Itt közzé teheted az elérhetőségeidet, bemutathatod a tevékenységedet, egyéb információkat, képeket, logót, valamint a weboldaladra mutató linkeket helyezhetsz el. Ezek a gyűjtőoldalak a Google számára megbízható forrásnak minősülnek, ezért az itt regisztrált vállalkozások weboldalai gyakran kerülnek a találati lista elejére. Ha a céges adataidat hibátlanul adtad meg és azokat mások pontosan közlik az oldalukon, akkor a Google hiperhivatkozás nélkül is azonosítja a két oldal közötti kapcsolatot.

Szerezz öt csillagos értékeléseket!

Az online világ hatványozottan a bizalomra épül, ezért egy-egy termék vagy szolgáltatás vásárlásánál gyakran a vásárlói értékeléseké a főszerep. A pozitív minősítések, vélemények nem csak a weboldalad helyezésére vannak közvetlenül jó hatással, hanem a potenciális vásárlók bizalmát is könnyebb velük elnyerni. Ráadásul a weboldalad rangsorát is kedvezően befolyásolja.

Használd a közösségi médiát!

Légy aktív a helyi közösségi médiában (Facebook, Twitter, Instagram, stb)! Ez nagyszerű lehetőség arra, hogy a célközönségeddel közvetlenül felvedd a kapcsolatot és azonnali visszajelzést kapj tőlük. A kedvelések és megosztások tovább növelik a vállalkozásod iránt érzett bizalmat, népszerűséget.

 

Uncategorized @hu

24 kreatív 404 hibaoldal

  Mindenki ismeri azt az érzést, amikor egy linkre kattintva a tartalom helyett egy 404 hibaoldalba fut bele. Ez az érzés a kellemetlen és a nagyon dühítő közötti skálán mozoghat. A Hubspot ügynökség összeállításában huszonnégy kreatív megoldást láthatunk, amivel kompenzálhatjuk csalódott látogatóinkat. Kattints a folytatásért!  
2015-12-18
Uncategorized @hu

SEO: 4+1 lépés a kulcsszavak kiválasztásához

A kulcsszókutatás a legfontosabb, leggyakoribb és legnagyobb precizitást igénylő online marketing tevékenységek egyike. A megfelelő kulcsszavak kiválasztásán áll vagy bukik a weboldalad jó helyezése, ezen keresztül ismerheted meg jobban a célközönséged igényeit, sőt segítségével akár újabb piaci résekre is bukkanhatsz. Így nem pusztán látogatókat, hanem potenciális vevőket, ügyfeleket vonzol az oldaladra. Nézzük, hogyan érdemes nekifogni! 1. Haladj az általánostól a konkrétabb […]
2016-11-08
Uncategorized @hu

Fiatalok a digitális világban: összehozza vagy szétszakítja a közösségeket az online tér?

  Minden generáció számára van egy olyan jelenség, amitől féltik a fiatalokat: régen ezek között szerepelt például a rock’n’roll, ma pedig a fiatalok jelenléte a digitális térben. A digitalizáció ugyanis hátrányosan érintheti olyan képességeiket, mint a beszélgetés, helyesírás és sok minden más, ami eszünkbe sem jutna. Kevesebb idejük jut a személyes beszélgetésekre és a családra, az […]
2016-05-18
Uncategorized @hu

Pinterest: Hogyan használjuk üzleti célokra?

A legtöbb vállalkozás  – hogyha  közösségi médiáról van szó – a Facebook jelenlétben lezártnak tekinti a közösségi média jelenlétet. Hogyha döntenünk kell, hogy melyik közösségi felületet veszünk igénybe – Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Linkedin – akkor azt kell elsősorban meghatároznunk, hogy a célcsoportunkat melyik felületen érjük el a leghatékonyabban.  
2016-01-15
Uncategorized @hu

Mit érdemes tudni az online marketingről? - A PPC marketing alapjai

A PPC Marketing vagyis “kattintásalapú” marketing (angolul pay-per-click vagy PPC) tipikusan egy olyan téma, amit senki nem kerülhet el, hogyha az online marketing világával szeretne foglalkozni.   Miről is van szó? A “kattintásalapú” online marketing modell alapja, hogy a hirdető csak abban az esetben fizet, hogyha a hirdetésére rákattintottak. Tehát hirdető “megvásárolja” a látogatókat, ahelyett, […]
2015-11-16
Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
Uncategorized @hu

Posztolásért pereli szüleit egy lány

Legtöbbünknek ismerős lehet a szituáció, amikor váratlanul felvillan mobilunk kijelzőjén a következő sor: ,,XY hozzáadott egy téged ábrázoló fényképet“. Remegő ujjal próbáljuk előhívni a tartalmat, hogy fél percnyi sokk után megállapíthassuk: még nem késő nevet változtatni és külföldre költözni... Egy osztrák tinédzser a napokban végképp megelégelte szülei posztolási mániáját, akik hét év alatt mintegy ötszáz gyermekkori fotót […]
2016-09-23
Hírek

Mi a következő lépés az ünnepek után?

Az ünnepek után mindenki szeretne egy picit megpihenni, de mégis, ilyenkor kell a legnagyobb figyelmet fordítani az új ügyfelekre, hogy a következő időszakban is elkötelezett vásárlók legyenek. Az ünnepi szezon végéig mindenki hajtott, hogy sok vásárló és ügyfél legyen, de mi következik ezután? Nem, ez nem a pihenés időszaka, a marketing kampánynak ilyenkor is folytatódnia […]
2017-12-28
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató