Menü

SEO: 5+1 tipp a helyi keresőoptimalizáláshoz

by google news, december 2, 2016
Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen. Térképes megjelenés Ahhoz, […]

Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen.

Térképes megjelenés

Ahhoz, hogy a vállalkozásod adatai mellett térképes elérhetőség is megjelenjen a találati listán, a Google Cégem ingyenes szolgáltatásába kell beregisztrálnod.

A Google Cégem adatbázisában a következő adatokat célszerű feltüntetned:

  • hosszú, egyedi és hibátlan leírás (az oldaladra mutató hivatkozással)
  • megfelelő üzletág, szakterület kiválasztása
  • jó minőségű fotók
  • céges logó (ha van)
  • helyi telefonszám
  • a helyi- és más adatbázisokban egységesen szereplő pontos cím
  • nyitvatartási idő
  • a vásárlói értékelések, vélemények

Minél több információt adsz meg cégedről, annál nagyobb az esélye, hogy a célközönséged az adott területen megtalál és bizalommal fordul hozzád. Fontos, hogy az elérhetőségeidet hibátlanul és mindenhol ugyanolyan formátumban add meg. Ha scheme.org jelöléseket használsz, akkor még jobban megkönnyíted a keresőmotoroknak az adataid megértését. Erről bővebben itt olvashatsz.

On-Page SEO feladatok

Ha a versenyből nyertesként akarsz kikerülni, az adott helynek megfelelő tartalommal kell előrukkolnod. Ez azt jelenti, hogy rendszeresen írsz olyan blogbejegyzéseket, amelyek az üzleti tevékenységedhez köthető helyi hírekről, környékbeli eseményekről, rendezvényekről szólnak.

A helyi keresőoptimalizálásnál a város (vagy régió) nevét a releváns kulcsszóval együtt fel kell tüntetned a Google számára az érkeztető oldalad (landing page) következő részein:

  • az oldal nevében (title tag)
  • címsorban (h1 tag)
  • az URL-ben
  • a tartalomban
  • a képek alternatív szövegében (alt tag)

Ha részletes térképes eligazítást szeretnél felkínálni a látogatóid számára, az érkeztető oldaladon ágyazz be Google térképet, amely megmutatja a vállalkozásod pontos helyét!

Helyi céges adatbázisok és a linképítés

A helyi SEO sokkal inkább támaszkodik az olyan linkekre, amely az adott régióban működő cégektől, esetleg partnereid weboldalairól, hírportálokról, helyi online fórumokról és egyéb weboldalakról származnak.

Ha helyi internetes médiában hirdetsz, esetleg készül rólad és a vállalkozásodról online PR-cikk, az a helyi keresési eredmények javulásában is észrevehető lesz, hiszen egyre többen ismerik majd meg a történetedet és a vállalkozásodat.

A vevőszerzés másik módja a helyi cégtudakozókba, céges adatbázisokba való bekerülés. Itt közzé teheted az elérhetőségeidet, bemutathatod a tevékenységedet, egyéb információkat, képeket, logót, valamint a weboldaladra mutató linkeket helyezhetsz el. Ezek a gyűjtőoldalak a Google számára megbízható forrásnak minősülnek, ezért az itt regisztrált vállalkozások weboldalai gyakran kerülnek a találati lista elejére. Ha a céges adataidat hibátlanul adtad meg és azokat mások pontosan közlik az oldalukon, akkor a Google hiperhivatkozás nélkül is azonosítja a két oldal közötti kapcsolatot.

Szerezz öt csillagos értékeléseket!

Az online világ hatványozottan a bizalomra épül, ezért egy-egy termék vagy szolgáltatás vásárlásánál gyakran a vásárlói értékeléseké a főszerep. A pozitív minősítések, vélemények nem csak a weboldalad helyezésére vannak közvetlenül jó hatással, hanem a potenciális vásárlók bizalmát is könnyebb velük elnyerni. Ráadásul a weboldalad rangsorát is kedvezően befolyásolja.

Használd a közösségi médiát!

Légy aktív a helyi közösségi médiában (Facebook, Twitter, Instagram, stb)! Ez nagyszerű lehetőség arra, hogy a célközönségeddel közvetlenül felvedd a kapcsolatot és azonnali visszajelzést kapj tőlük. A kedvelések és megosztások tovább növelik a vállalkozásod iránt érzett bizalmat, népszerűséget.

 

Hírek

Instagram: radikális újratervezés

Az Instagram arra készül, hogy radikálisan megváltoztassa a képek és videók megosztását. Az új funkció, amelyet “kedvencek”-nek neveznek, lehetővé tenné minden felhasználó számára, hogy egy adott tartalmukat egy kiválasztott csoportra korlátozzák post-by-post alapon. Robby Stein, az Instagram termékvezetője szerint sok felhasználónak van arra igénye, hogy olyan tartalmakat hozzanak létre, amelyek egy korlátozottabb közönséghez szólnak. A […]
2017-06-29
Hírek

Facebook: nagy változások jönnek

A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd. Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az […]
2018-01-12
Uncategorized @hu

Ünnepel a Facebook: új reakciógombok a Star Trek születésnapjára

Legfrissebb újításával a Star Trek rajongóknak kedveskedik a Facebook: a nagy sikerű sci-fi sorozat 50. évfordulójára új arculatot kaptak a reakciógombok. Kirk kapitány, Spock, Geordi és a többiek ezúttal lájkoláskor köszönnek vissza. Ám a Star Trek-láz itt még korántsem ér véget: az igazán lelkes rajongók a profilképüket is sci-fi designba öltöztethetik. Az új reakciógombok szeptember 8-án debütáltak, és csak limitált […]
2016-09-15
Uncategorized @hu

6 tipp a jövő évi marketing költségvetés tervezéséhez

December közepén járunk, így ideje a karácsonyi hajtás mellett végiggondolni, hogy mivel készülünk a jövőre, milyen költégekben gondolkodjunk a vállalkozásunk különböző területetein. Összeállításunkban a marketing költségvetés tervezéséhez adunk tippeket!   1: Piac a vásárlóknak – raktáron Azzal, hogy az Y generáció 80%-a használja a telefonját a boltokban, és 74%-uk hajlandó elfogadni a helymeghatározás alapú mobilos […]
2016-12-15
Uncategorized @hu

Miért épp a Netflix? – A személyre szabott, online tartalomfogyasztás diadala a TV felett

A Netflix az a startup, amelyik úgy döntött, hogy az internetes kalózkodás kényelmességét és a videotékák erkölcsi elfogadottságát ötvözve betömi azt a tátongó piaci rést, amelyet az online televízió, illetve mozi fogyasztás hiánya jelentett a kétezres évek első felében, de persze a történet korántsem itt kezdődik. A céget Reed Hastings, egykori matematikatanár alapította 1997-ben Marc […]
2016-11-02
Uncategorized @hu

Virtuális valóság a jövő marketingje?

A jövő marketingjének egyik jellemzője nagy valószínűséggel az interaktivitás lesz. Mivel a YouTube után a Facebook is lehetővé tette 360 fokos videók feltöltését, a virtuális valóság egyre nagyobb szerepet kaphat a cégek marketingstratégiájában. A Chrome-on, Androidon és iOS operációs rendszeren támogatott 360 fokos videók kreatív, új lehetőségeket kínálnak a marketing szakértőknek az interaktív hirdetések készítésére. […]
2016-02-04
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei: A mobil eszközök forradalma

  A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a […]
2016-08-18
Hírek

Hogyan segítik a Facebook csoportok céged növekedését?

Régóta léteznek Facebook csoportok, melyek egy adott téma köré szerveződnek. Ezek gyakran egyeznek egy márka tevékenységével, így érdemes ezekhez a csoportokhoz csatlakozni. Mutatjuk miért! Személyes ajánlás A Facebook oldalak elérése az algoritmus változását követően lecsökkent, így egy csoport létrehozása, vagy egy csoporthoz való tartozás nagyon jó módja a célközönség elérésének. A csoportokban erős a személyes […]
2017-07-07
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató