Menü

SEO: 5+1 tipp a helyi keresőoptimalizáláshoz

by google news, December 2, 2016
Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen. Térképes megjelenés Ahhoz, […]

Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen.

Térképes megjelenés

Ahhoz, hogy a vállalkozásod adatai mellett térképes elérhetőség is megjelenjen a találati listán, a Google Cégem ingyenes szolgáltatásába kell beregisztrálnod.

A Google Cégem adatbázisában a következő adatokat célszerű feltüntetned:

  • hosszú, egyedi és hibátlan leírás (az oldaladra mutató hivatkozással)
  • megfelelő üzletág, szakterület kiválasztása
  • jó minőségű fotók
  • céges logó (ha van)
  • helyi telefonszám
  • a helyi- és más adatbázisokban egységesen szereplő pontos cím
  • nyitvatartási idő
  • a vásárlói értékelések, vélemények

Minél több információt adsz meg cégedről, annál nagyobb az esélye, hogy a célközönséged az adott területen megtalál és bizalommal fordul hozzád. Fontos, hogy az elérhetőségeidet hibátlanul és mindenhol ugyanolyan formátumban add meg. Ha scheme.org jelöléseket használsz, akkor még jobban megkönnyíted a keresőmotoroknak az adataid megértését. Erről bővebben itt olvashatsz.

On-Page SEO feladatok

Ha a versenyből nyertesként akarsz kikerülni, az adott helynek megfelelő tartalommal kell előrukkolnod. Ez azt jelenti, hogy rendszeresen írsz olyan blogbejegyzéseket, amelyek az üzleti tevékenységedhez köthető helyi hírekről, környékbeli eseményekről, rendezvényekről szólnak.

A helyi keresőoptimalizálásnál a város (vagy régió) nevét a releváns kulcsszóval együtt fel kell tüntetned a Google számára az érkeztető oldalad (landing page) következő részein:

  • az oldal nevében (title tag)
  • címsorban (h1 tag)
  • az URL-ben
  • a tartalomban
  • a képek alternatív szövegében (alt tag)

Ha részletes térképes eligazítást szeretnél felkínálni a látogatóid számára, az érkeztető oldaladon ágyazz be Google térképet, amely megmutatja a vállalkozásod pontos helyét!

Helyi céges adatbázisok és a linképítés

A helyi SEO sokkal inkább támaszkodik az olyan linkekre, amely az adott régióban működő cégektől, esetleg partnereid weboldalairól, hírportálokról, helyi online fórumokról és egyéb weboldalakról származnak.

Ha helyi internetes médiában hirdetsz, esetleg készül rólad és a vállalkozásodról online PR-cikk, az a helyi keresési eredmények javulásában is észrevehető lesz, hiszen egyre többen ismerik majd meg a történetedet és a vállalkozásodat.

A vevőszerzés másik módja a helyi cégtudakozókba, céges adatbázisokba való bekerülés. Itt közzé teheted az elérhetőségeidet, bemutathatod a tevékenységedet, egyéb információkat, képeket, logót, valamint a weboldaladra mutató linkeket helyezhetsz el. Ezek a gyűjtőoldalak a Google számára megbízható forrásnak minősülnek, ezért az itt regisztrált vállalkozások weboldalai gyakran kerülnek a találati lista elejére. Ha a céges adataidat hibátlanul adtad meg és azokat mások pontosan közlik az oldalukon, akkor a Google hiperhivatkozás nélkül is azonosítja a két oldal közötti kapcsolatot.

Szerezz öt csillagos értékeléseket!

Az online világ hatványozottan a bizalomra épül, ezért egy-egy termék vagy szolgáltatás vásárlásánál gyakran a vásárlói értékeléseké a főszerep. A pozitív minősítések, vélemények nem csak a weboldalad helyezésére vannak közvetlenül jó hatással, hanem a potenciális vásárlók bizalmát is könnyebb velük elnyerni. Ráadásul a weboldalad rangsorát is kedvezően befolyásolja.

Használd a közösségi médiát!

Légy aktív a helyi közösségi médiában (Facebook, Twitter, Instagram, stb)! Ez nagyszerű lehetőség arra, hogy a célközönségeddel közvetlenül felvedd a kapcsolatot és azonnali visszajelzést kapj tőlük. A kedvelések és megosztások tovább növelik a vállalkozásod iránt érzett bizalmat, népszerűséget.

 

Uncategorized @hu

A webanalitika és adatelemzés alapjai

Napjainkban a sikerhez már mérhető adatokra, webanalitikára van szükség: nélkülözhetetlen az, hogy figyelemmel kísérje és számszerűsítse a weboldal a hatékonyságát és elérését. Ebben – és még sok másban – segít a webanalitika és az adatelemzés a cégeknek. Gyakran felteszik azt a kérdést, hogy „Vajon hányan nézték meg a weboldalamat?” vagy mondanak olyat, hogy „Több, mint […]
2016-02-03
Uncategorized @hu

6 tipp a sikeres email marketinghez

 Az email marketinget az egyik leghatékonyabb online marketing eszköznek tartják, mivel rendkívül egyszerű a használata. A gond csak az, hogy az üzenetek nagy része az email fiókok spam mappájába kerül, vagy az email címzettje azonnal törli. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, fel kell mérnünk, mennyire sikeres az email marketing kampányunk. Ehhez olyan hírlevélküldő szolgáltatást célszerű választani, […]
2016-02-02
Hírek

A digitális marketing tervezés a jövő – 10 trend a sikerért

  A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. […]
2016-12-21
Uncategorized @hu

10 tipp a sikeres keresőoptimalizálásért

A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják […]
2016-01-24
Hírek

Facebook: tippek, amik felpörgetik az oldalad

Minden tartalommarketinggel foglalkozó személyt érdekel, hogyan lehetne növelni az elkötelezettséget a Facebook-on? Ugyanis a Facebook algoritmusa folyamatosan változik, inkább hátráltat, mint hajt előre, és új tartalmi trükköket kell kipróbálni, hogy a felhasználók találkozzanak a bejegyzésekkel. A Facebook algoritmusnak hatása van arra, hogy a tartalom megjelenik-e a felhasználóknak. Ez egy “play to play” platform, ahol a […]
2017-09-20
Uncategorized @hu

Online marketing szótár

Az online marketing világában nagyon fontos, hogy tisztában legyünk a szakszavakkal,  nem árt, ha tudjuk, mit jelentenek az adott alkalmazásokhoz, közösségi oldalakhoz  tartozó szakkifejezések. A következőkben megtudhatjátok mivel foglalkozik a Google tag manager, miben segítenek nekünk a hirdetésblokkolók és miért fontos számunkra a keresőoptimalizálás.    Adatvezérelt marketing – Data driven marketing: az adatvezérelt marketing alapja a […]
2016-03-30
Uncategorized @hu

6+1 YouTube hirdetés tipp

A YouTube hirdetés, mint online felület használata szinte elengedhetetlen az online marketing világában, több okból is:  hogyha összehasonlítjuk más marketing módszerekkel, a videohirdetések jóval olcsóbban, több emberhez jutnak el, ez pedig  növelheti a márkánk ismertségét, ugyanakkor egy adott  célcsoportot is elérhetünk vele, illetve a remarketing lehetősége is adott. Kétféle hirdetési formátum jelenik meg a YouTube felületén: […]
2015-11-23
Uncategorized @hu

5 mozifilm, amelynek a közösségi média hozta meg a sikert

Vannak emberek, akik bármit megadnának egy romantikus, ,,forever together“ stílusú moziért, pláne ha abban időnként egy-egy szuperhős is feltűnik. És vannak, akik hasonló filmen nagyjából öt perc után mélyen szundikálnának, míg egy pimasz, nagyszájú mackó miatt képesek lennének éjszakába nyúlóan is a kanapén ücsörögni. Ahány ember, annyi ízlés, egy dolog viszont mégis közös bennünk: szeretjük, […]
2016-10-03
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató