Menü

Turbózd fel webshopod a Black Fridayre

by Szlaukó Barbara, november 11, 2022
A Black Friday világszerte, így Magyarországon is kiemelt időszak értékesítés szempontból. Számos hazai e-kereskedő ilyenkor szerzi meg éves bevételének nagy százalékát, ezért érdemes neked is felkészülnöd a vásárlói rohamra, az informatikai háttér biztosításától kezdve a visszatérő vásárlók megtartásán át a kosárelhagyás minimalizálásáig.  

Optimalizáld a weboldalad

Bármit is árulsz a webáruházadban, a keresési rangsoron való pozíciód segíthet a legjobban felülemelkedni a versenytársaidon, ezáltal pedig növelni a konverziós arányt. Ha nem tudod, hányadik helyen állsz, érdemes megnézned egy ingyenes SERP („Search Engine Results Page”) ellenőrzőt.

Gyorsítsd weboldalad betöltési idejét

Azok a webhelyek, amelyeknek a betöltése túl hosszú ideig tart, nagy hátrányt szenvednek a keresési rangsorban. Webhelyed sebességének javítására jó megoldás lehet az oldaladon lévő képek tömörítése és a tárhelyszolgáltatás frissítése.

Nézd át a termékneveidet, leírásaidat

Ezzel nagyban növelheted a keresési rangsorod mellett a felhasználók vásárlási élményét is! Ismertesd termékeid legfontosabb alapvető ismérvein (méret, szín, súly, anyag) túl a különleges jellemzőket is, hogy a felhasználók jobban megismerjék azokat vásárlás előtt. 

Ellenőrizd a weboldaladon található képeket

Kétségkívül fontos, hogy lényegre törő, jó minőségű képek legyenek láthatók a weboldaladon, a nagyobb felbontású fájlok azonban lassíthatják oldalad betöltését. Ennek elkerülése érdekében kerüld a GIF-eket, fotóidhoz használj JPEG, grafikáidhoz PNG formátumot.

Alakíts ki gördülékeny vásárlási folyamatot

Tedd lehetővé a vásárlóid számára, hogy bejelentkezés vagy bármilyen regisztráció nélkül is vásárolhassanak. Jelenítsd meg jól látható módon minden oldalon a kosár ikont, és folyamatosan szemléltesd vásárlóidnak a kosaruk tartalmát. Végül pedig adj rá lehetőséget, hogy az általuk preferált módon fizethessenek. Ajánld fel nekik a klasszikus fizetési megoldásokon kívül a PayPal vagy a digitális pénztárcák (Apple Pay) lehetőségét. 

Győződj meg róla, hogy weboldalad mobilbarát

A Shopify beszámolója alapján a tavalyi évben a Black Friday alatti vásárlások 79%-a mobiltelefonon történt. Ez abszolút növekedést jelent a mobilos vásárlások számában – bár már 2020-ban is az eladások 67%-a mobilon keresztül zajlott. A mobilra optimalizált webhely tehát kulcsfontosságú a teljesítményed szempontjából, hiszen ha a vásárló nem kapja meg ugyanazt az élményt a mobilján, mint amit a számítógépén kapna, könnyen elveszítheted.

Emlékeztesd a kosárelhagyókat

Óriási potenciál rejlik a kosárelhagyók megszólításában, vásárlásra ösztönzésében, ezért erre mindenképpen készülj fel egy megfelelő stratégiával! Erre jó példa a kosárelhagyók számára autómatikusan generált, célzott marketing e-mailek küldése, de érdemes lehet kapcsolódó ajánlatot vagy kedvezményt ajánlani számára. 

Elemezd az analitikából kinyert adatokat

Az analitikák elemzése elengedhetetlen a hatékony értékesítéshez! Az előző évi adataid alapján könnyen megtudhatod többek között azt, hogy miből származott a bevételed nagy része, melyik termékkategóriának mikor volt a legnagyobb forgalma. Ezek az adatok remek kiindulási alapot adhatnak ahhoz, hogy körülbelül mire számíts az idei évben.

Erősítsd a közösségi oldalaid kereskedelmi stratégiáját

A felhasználók egyre szívesebben vásárolnak a közösségi oldalakon keresztül, hiszen így a platform elhagyása nélkül, percek alatt megszerezhetik a kiszemelt terméket. Az olyan közösségi oldalak, mint a Facebook, a Pinterest, a Twitter, a TikTok vagy az Instagram, ezt mind lehetővé teszik. A közösségi kereskedelem egyik legnagyobb előnye a vásárlási útvonal felfedezési szakaszában rejlő potenciál. Az Instagram jelentése szerint ugyanis a felhasználók több mint fele fedez fel új termékeket a felületükön.

Biztosíts gyors és valóban segítőkész ügyfélszolgálatot 

Az ügyfélszolgálat hatékony működése, a vevők teljes körű kiszolgálása, esetleges panaszaik kezelése nemcsak informatikai, de kommunikációs és fogyasztóvédelmi kérdés is. Ne hagyd, hogy a vásárlóid csalódottak legyenek! Készülj fel időben arra, hogy hirtelen megnövekedett látogatószám esetén is gyors segítséget kapjanak a felhasználóid, így az ünnepi roham alatt is minden folyamat gördülékeny lesz.

A cikkhez felhasznált források: Elasticpath, Hootsuite, Shopify

Blog

Influencerek uralkodnak a marketingben?

Az online marketingben mindig voltak olyan korszakok, amelyekben egy bizonyos alkalmazás vagy trend uralkodott: először ott volt a Facebook, a Twitter, majd az Instagram. Ma az influencereké az online világ. Az influencerek számos pozitív hatást mutattak a márkák számára a marketingben, hiszen 90 százalékos sikert értek el. A kulcs abban rejlik, hogy egy befolyásoló személy […]
2018-03-21
Blog

Együtt jobb? A Watch Party opció

A Facebook elkötelezett a felhasználók iránt, és egy olyan platform létrehozására törekszik, ami a vezető felülete minden baráti és családi, illetve még az idegenek közötti beszélgetéseknek is. Cél, hogy minden fontos témáról és eseményről való kommunikációt ezen a platformon tegyék meg a felhasználók. A globális social médiát tekintve a nyilvános beszélgetések nagy része olyan események […]
2019-04-03
Blog

Aranyér a hadseregben?! Az elmúlt két hónap legfurcsább keresőszavai

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-09-18
Blog

10 kiemelkedő social media trend 2024-ben

A közösségi média aktuális trendjei természetesen folyamatosan változnak. Ami ma még felkapottnak számít, könnyen lehet, hogy holnapra már elavult hatást kelt a felhasználók szemében. A megfelelő marketingstratégia megalkotásához azonban nélkülözhetetlen, hogy megértsd és lekövesd az aktualitásokat, valamint beépítsd azokat a kommunikációdba. Összegyűjtöttünk néhány irányzatot, amikkel idén biztosra mehetsz.
2024-01-19
Blog

A saját raktározás előnyei és hátrányai – belevágsz, vagy inkább másra bízod? 

Ha úgy határozol, hogy beszállítódtól a saját raktáradba érkezteted a termékeket, akkor a számos pozitívum mellett komoly kihívásokkal is szembesülhetsz. Cikkünkben néhány rendkívül fontos tényezőt kiemelve megvizsgáljuk a saját raktározás legfontosabb jellemzőit.
2023-05-31
Blog

Mindent a Threads-ről – egy barátságosabb Twitter ígérete

Idén júliusban a Twitter tulaj- és brandváltását követően a Meta előrukkolt a Threads névre hallgató, szövegalapú közösségi platformjával, hogy magukhoz csábítsák a Musk féle X-ből kiábrándult ex-tweetelőket. Lássuk, hogyan működik, és miben hoz újat 2023 meghatározó social felülete.
2023-08-22
Blog

A jövő digitális trendjei: AdWords újítások

Légy naprakész az online marketingben és ismerd meg a legújabb Google trendeket! Következő rendezvényünkön az AdWords felület újdonságai kerülnek a középpontba haladó szinten. A Google AdWords az egyik leghatékonyabb, legjobban célozható fizetett hirdetési rendszer, mellyel azok a felhasználók érhetőek el, akik a kínált termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek. Legyen szó új vásárlók vagy látogatók szerzéséről, […]
2017-07-04
Blog

Halálhírek, pedofília, Glamour-napok és kovászos uborka – mutatjuk, mire keresett rá az ország júliusban

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-08-31
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató