Menü

Vidd sikerre vállalkozásod az Instagram segítségével!

by google news, október 10, 2016
A mai világban legalább annyira függünk a mobilunkra letöltött alkalmazásoktól, mint Stan Pan-től,  egy szimpla kávét sem tudunk meginni anélkül, hogy ne legyen nyoma a  közösségi médiában, bizony a vállalatoknak sem árt lépést tartani az aktuális trendekkel. Többségük mostanra rájöhetett, hogy a céges Facebook oldal nemcsak menő, de hasznos is, online marketing stratégiájukat sokan mégsem terjesztik át a többi […]

A mai világban legalább annyira függünk a mobilunkra letöltött alkalmazásoktól, mint Stan Pan-től,  egy szimpla kávét sem tudunk meginni anélkül, hogy ne legyen nyoma a  közösségi médiában, bizony a vállalatoknak sem árt lépést tartani az aktuális trendekkel.

Többségük mostanra rájöhetett, hogy a céges Facebook oldal nemcsak menő, de hasznos is, online marketing stratégiájukat sokan mégsem terjesztik át a többi közösségi platformra. Nem veszik figyelembe például az Instagram nyújtotta lehetőségeket, ami 2016-ban alighanem szarvashiba: a képmegosztós app ugyanis igazi marketing aranybányává nőtte ki magát.
insta_cover

Mit adhat nekünk az Instagram?
Aki nem mozog rendszeresen az online marketing világában, valószínűleg nem tudja, hogy napjaink leggyorsabban növekvő szociális hálójával állunk szemben: elemzők szerint az Instagram rohamos terjeszkedése 2020 végére akár 27 millió újabb felhasználót hozhat az appnak. Sikerük titka, hogy egyszerre hatnak az emberek vizuális és esztétikai érzékére, ezzel ösztönözve őket arra, hogy minél több időt töltsenek az alkalmazás böngészésével.

A következő 6 pontban azokat az Instagram tippeket gyűjtöttük össze, amelyek segíthetnek sikerre vinni vállalkozásunkat.

1. Legyünk következetesek!
Egyszerű: ha a cégünk bútorok forgalmazásával foglalkozik, ne posztoljunk random képeket újszülött kiscicákról. Nem mintha a kisállatok nem lennének elég aranyosak, de követőink ebben az esetben az általunk kínált termékre kíváncsiak. Egy letisztult, vállalkozásunk témájához kapcsolódó profil már önmagában fél siker.

2. Elő a blogokkal!
A keresőoptimalizálás hatékonyságánál és a látogatottságunk növelésénél is óriási előny, ha cégünk önálló bloggal rendelkezik. Az Instagram pedig lehetőséget nyújt arra, hogy bejegyzéseink még ennél is tágabb közönséghez jussanak el. Már a bemutatkozásunkban feltüntethetjük blogunk webcímét, a későbbiekben pedig posztról-posztra tájékoztathatjuk követőinket az aktuális bejegyzésekről.

3. Kísérletezzünk a hashtagakkel!
Az egyik legegyszerűbb stratégia, ha termékünknek saját hashtaget kreálunk, amit minden alkalommal feltüntetünk posztjaink alatt. Ez a felhasználókat is arra ösztönzi majd, hogy bátran használják hashtagünket, ha tőlünk vásárolt termékről töltenek fel fotót.
migliori-hashtag-instagram4. Bátran a kiegészítőkkel!
Ha igazán megnyerő profilt szeretnénk, nem árt bevetni néhány kiegészítőt. A Piktoria például a legmenőbb hashtagek és az aktuális Insta-trendek felfedezésénél nyújthat segítséget, míg A Pixlr-rel a fotóink minőségén javíthatunk. A választék hatalmas, csupán meg kell találnunk a kedvünkre valót.

5. A konkurencia is lehet barát!
Tény, hogy a piacot a versengés tartja életben, de ez nem jelenti azt, hogy két konkurens cég sohasem működhet együtt. Nyugodtan kössünk megállapodást hasonló vállalatokkal: ha lájkok és kommentek útján segítenek bővíteni ügyfélkörünket, tőlünk is elvárhatják ugyanezt.

6. Ismerjük ki a követőinket!
Egy vállalkozás akkor lehet igazán sikeres, ha képes eleget tenni ügyfelei igényeinek. Ahhoz viszont, hogy kiismerjük ügyfélkörünket, némi kutatásra van szükségünk.
Az Instagram segítségével ez is megoldható: minél több adat áll rendelkezésünkre követőinkről, annál nagyobb az esélye annak, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb marketing stratégiát.
maxresdefault-1

Most pedig lássunk néhány nemzetközileg elismert hazai márkát, amelyek nagy népszerűségnek örvendenek az Instagramon!

1. Sugarbird (https://www.instagram.com/sugarbirdofficial/)
A 2007-ben alapított  női divatmárka manapság az egyik legkelendőbb brand a magyar piacon. Sikere sokak szerint előre látható volt: a ruhákat népszerű hazai celebek reklámozzák a legfelkapottabb közösségi portálokon. Instagram profiljuk naprakész, elegáns és letisztult: aligha meglepő, hogy követőik száma lassan hatvanötezerre rúg.
8a4e5257-5eb0-4078-b80f-4b90245afdd8

2. BP Shop (https://www.instagram.com/bpshop1873/)
Lazaság, lendület, streetstyle. Ezek jutnak először eszünkbe, ha a BP Shop Insta-oldalára kattintunk. A fiatalos design azonban nemcsak szerintünk megnyerő: posztjaikra eddig több, mint harmincháromezren iratkoztak fel.
2d0f277d-9257-4e81-b66f-10f84771a92e3. Pöttyös Túró Rudi (https://www.instagram.com/pottyos_turo_rudi/)
Számunkra sosem volt kérdés, hogy ,,a pöttyös az igazi" , de mára az Instagram népe is fejébe véshette a népszerű szlogent. A hungarikumnak jelenleg huszonegyezer követője van, ami nem is csoda: gusztusosabbnál gusztusosabb fotókkal várják az oldalukra érkezőket.
7a000c53-85e9-4e13-bdd1-b6cc1603ed96-1

A közösség ereje
Nem újdonság többé, hogy az Instagram megfelelő használatával tömegeket érhetünk el és szólíthatunk meg, ám ez nem csupán marketing szempontból előnyös. Számos szervezet használja az oldalt arra, hogy társadalmi üzeneteket közvetítsen. Az egyik legismertebb kampány a francia BETC reklámügynökségtől származik, akik egy általuk kreált lány életén keresztül próbálták felhívni a figyelmet az alkoholfogyasztás veszélyeire. Louise Delage fotóin kivétel nélkül feltűnik valamilyen formában az alkohol, ami a képeket nézve alig szembetűnő. Miután a lány 150 ezer követőt gyűjtött az Instagramon, a BETC elmondta: nem létező személyről van szó, csupán így próbáltak meg rávilágítani arra, hogy mennyire nehéz felismerni az alkoholfüggőséget.

https://www.youtube.com/watch?v=f4BQgOecLu0

Nem érdemes tehát haboznunk, ha az Instagram használatáról van szó: kezelése egyszerű, könnyen tanulható. A belefektetett energiát pedig a vállalkozásunk is megköszöni majd!

Forrás: Social Media Today, 444.hu, Youtube

Uncategorized @hu

B2B: marketing trendek vállalkozásoknak

A Content Marketing Institute legfrissebb jelentése betekintést nyújt a B2B marketing trendekbe. A Content Marketing Institute legújabb B2B vállalati marketing jelentése szerint a megkérdezettek 74%-a mondta azt, hogy rendelkezik tartalommarketing stratégiával, de csupán 22%-a értékelte ezt hatékonynak. A válaszadók 87%-a mondta, hogy használ valamilyen formában tartalommarketinget. A tartalommarketing hatékonyságát a következőképpen értékelték:   A felmérésből […]
2016-05-03
Uncategorized @hu

10 tipp a sikeres keresőoptimalizálásért

A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják […]
2016-01-24
Uncategorized @hu

Mi az a Google AdWords?

Az AdWords, a Google online reklám programja, egyben a legnépszerűbb teljesítmény alapú online marketing eszköz. Népszerűségét főleg annak köszönheti, hogy elsősorban a Google keresőn és annak tulaldonában levő lapokon jelennek meg a hirdetések, amelyek a Google piaci helyzetének köszönhetően nagy nyilvánosságot jelentenek. Ahogy korábban már volt róla szó, az AdWords is pay-per-click, vagyis kattintásalapú fizetési […]
2015-12-01
Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Uncategorized @hu

24 kreatív 404 hibaoldal

  Mindenki ismeri azt az érzést, amikor egy linkre kattintva a tartalom helyett egy 404 hibaoldalba fut bele. Ez az érzés a kellemetlen és a nagyon dühítő közötti skálán mozoghat. A Hubspot ügynökség összeállításában huszonnégy kreatív megoldást láthatunk, amivel kompenzálhatjuk csalódott látogatóinkat. Kattints a folytatásért!  
2015-12-18
Uncategorized @hu

6+1 YouTube hirdetés tipp

A YouTube hirdetés, mint online felület használata szinte elengedhetetlen az online marketing világában, több okból is:  hogyha összehasonlítjuk más marketing módszerekkel, a videohirdetések jóval olcsóbban, több emberhez jutnak el, ez pedig  növelheti a márkánk ismertségét, ugyanakkor egy adott  célcsoportot is elérhetünk vele, illetve a remarketing lehetősége is adott. Kétféle hirdetési formátum jelenik meg a YouTube felületén: […]
2015-11-23
Uncategorized @hu

Facebook: egyedi felhasználói kódok és linkek

A Facebook Messenger újdonságaival a név ismerete nélkül ismerősnek jelölhetünk valakit, vagy azonnal elkezdhetünk vele chatelni. Korábban, hogyha valakit ismerősnek szerettünk volna jelölni a Facebookon, akkor a keresőalkalmazással találhattunk rá. Azonban gyakran elfelejtettük, hogy hívják pontosan az illetőt, hogyan írja a nevét, vagy nagyon sok hasonló névvel rendelkező felhasználót kaptunk a keresés eredményeként. A Messenger […]
2016-05-04
Uncategorized @hu

SEO alapok 3. rész: Forrás

A weboldal szerkezete és tartalma mellett szintén fontos terület oldal forrása, felépítése: Oldalcím: Az oldal címe a keresők és a felhasználók részére is egyértelműen leírja, miről szól az adott aloldal. Meta leírás: Rövid összefoglaló az adott oldalról Robots: A keresők mely oldalakat térképezhetik fel, és mik maradjanak rejtve előlük Alcímek: A tartalmak könnyebb megértésében játszik szerepet […]
2016-06-23
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató