Menü

Vidd sikerre vállalkozásod az Instagram segítségével!

by google news, október 10, 2016
A mai világban legalább annyira függünk a mobilunkra letöltött alkalmazásoktól, mint Stan Pan-től,  egy szimpla kávét sem tudunk meginni anélkül, hogy ne legyen nyoma a  közösségi médiában, bizony a vállalatoknak sem árt lépést tartani az aktuális trendekkel. Többségük mostanra rájöhetett, hogy a céges Facebook oldal nemcsak menő, de hasznos is, online marketing stratégiájukat sokan mégsem terjesztik át a többi […]

A mai világban legalább annyira függünk a mobilunkra letöltött alkalmazásoktól, mint Stan Pan-től,  egy szimpla kávét sem tudunk meginni anélkül, hogy ne legyen nyoma a  közösségi médiában, bizony a vállalatoknak sem árt lépést tartani az aktuális trendekkel.

Többségük mostanra rájöhetett, hogy a céges Facebook oldal nemcsak menő, de hasznos is, online marketing stratégiájukat sokan mégsem terjesztik át a többi közösségi platformra. Nem veszik figyelembe például az Instagram nyújtotta lehetőségeket, ami 2016-ban alighanem szarvashiba: a képmegosztós app ugyanis igazi marketing aranybányává nőtte ki magát.
insta_cover

Mit adhat nekünk az Instagram?
Aki nem mozog rendszeresen az online marketing világában, valószínűleg nem tudja, hogy napjaink leggyorsabban növekvő szociális hálójával állunk szemben: elemzők szerint az Instagram rohamos terjeszkedése 2020 végére akár 27 millió újabb felhasználót hozhat az appnak. Sikerük titka, hogy egyszerre hatnak az emberek vizuális és esztétikai érzékére, ezzel ösztönözve őket arra, hogy minél több időt töltsenek az alkalmazás böngészésével.

A következő 6 pontban azokat az Instagram tippeket gyűjtöttük össze, amelyek segíthetnek sikerre vinni vállalkozásunkat.

1. Legyünk következetesek!
Egyszerű: ha a cégünk bútorok forgalmazásával foglalkozik, ne posztoljunk random képeket újszülött kiscicákról. Nem mintha a kisállatok nem lennének elég aranyosak, de követőink ebben az esetben az általunk kínált termékre kíváncsiak. Egy letisztult, vállalkozásunk témájához kapcsolódó profil már önmagában fél siker.

2. Elő a blogokkal!
A keresőoptimalizálás hatékonyságánál és a látogatottságunk növelésénél is óriási előny, ha cégünk önálló bloggal rendelkezik. Az Instagram pedig lehetőséget nyújt arra, hogy bejegyzéseink még ennél is tágabb közönséghez jussanak el. Már a bemutatkozásunkban feltüntethetjük blogunk webcímét, a későbbiekben pedig posztról-posztra tájékoztathatjuk követőinket az aktuális bejegyzésekről.

3. Kísérletezzünk a hashtagakkel!
Az egyik legegyszerűbb stratégia, ha termékünknek saját hashtaget kreálunk, amit minden alkalommal feltüntetünk posztjaink alatt. Ez a felhasználókat is arra ösztönzi majd, hogy bátran használják hashtagünket, ha tőlünk vásárolt termékről töltenek fel fotót.
migliori-hashtag-instagram4. Bátran a kiegészítőkkel!
Ha igazán megnyerő profilt szeretnénk, nem árt bevetni néhány kiegészítőt. A Piktoria például a legmenőbb hashtagek és az aktuális Insta-trendek felfedezésénél nyújthat segítséget, míg A Pixlr-rel a fotóink minőségén javíthatunk. A választék hatalmas, csupán meg kell találnunk a kedvünkre valót.

5. A konkurencia is lehet barát!
Tény, hogy a piacot a versengés tartja életben, de ez nem jelenti azt, hogy két konkurens cég sohasem működhet együtt. Nyugodtan kössünk megállapodást hasonló vállalatokkal: ha lájkok és kommentek útján segítenek bővíteni ügyfélkörünket, tőlünk is elvárhatják ugyanezt.

6. Ismerjük ki a követőinket!
Egy vállalkozás akkor lehet igazán sikeres, ha képes eleget tenni ügyfelei igényeinek. Ahhoz viszont, hogy kiismerjük ügyfélkörünket, némi kutatásra van szükségünk.
Az Instagram segítségével ez is megoldható: minél több adat áll rendelkezésünkre követőinkről, annál nagyobb az esélye annak, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb marketing stratégiát.
maxresdefault-1

Most pedig lássunk néhány nemzetközileg elismert hazai márkát, amelyek nagy népszerűségnek örvendenek az Instagramon!

1. Sugarbird (https://www.instagram.com/sugarbirdofficial/)
A 2007-ben alapított  női divatmárka manapság az egyik legkelendőbb brand a magyar piacon. Sikere sokak szerint előre látható volt: a ruhákat népszerű hazai celebek reklámozzák a legfelkapottabb közösségi portálokon. Instagram profiljuk naprakész, elegáns és letisztult: aligha meglepő, hogy követőik száma lassan hatvanötezerre rúg.
8a4e5257-5eb0-4078-b80f-4b90245afdd8

2. BP Shop (https://www.instagram.com/bpshop1873/)
Lazaság, lendület, streetstyle. Ezek jutnak először eszünkbe, ha a BP Shop Insta-oldalára kattintunk. A fiatalos design azonban nemcsak szerintünk megnyerő: posztjaikra eddig több, mint harmincháromezren iratkoztak fel.
2d0f277d-9257-4e81-b66f-10f84771a92e3. Pöttyös Túró Rudi (https://www.instagram.com/pottyos_turo_rudi/)
Számunkra sosem volt kérdés, hogy ,,a pöttyös az igazi" , de mára az Instagram népe is fejébe véshette a népszerű szlogent. A hungarikumnak jelenleg huszonegyezer követője van, ami nem is csoda: gusztusosabbnál gusztusosabb fotókkal várják az oldalukra érkezőket.
7a000c53-85e9-4e13-bdd1-b6cc1603ed96-1

A közösség ereje
Nem újdonság többé, hogy az Instagram megfelelő használatával tömegeket érhetünk el és szólíthatunk meg, ám ez nem csupán marketing szempontból előnyös. Számos szervezet használja az oldalt arra, hogy társadalmi üzeneteket közvetítsen. Az egyik legismertebb kampány a francia BETC reklámügynökségtől származik, akik egy általuk kreált lány életén keresztül próbálták felhívni a figyelmet az alkoholfogyasztás veszélyeire. Louise Delage fotóin kivétel nélkül feltűnik valamilyen formában az alkohol, ami a képeket nézve alig szembetűnő. Miután a lány 150 ezer követőt gyűjtött az Instagramon, a BETC elmondta: nem létező személyről van szó, csupán így próbáltak meg rávilágítani arra, hogy mennyire nehéz felismerni az alkoholfüggőséget.

https://www.youtube.com/watch?v=f4BQgOecLu0

Nem érdemes tehát haboznunk, ha az Instagram használatáról van szó: kezelése egyszerű, könnyen tanulható. A belefektetett energiát pedig a vállalkozásunk is megköszöni majd!

Forrás: Social Media Today, 444.hu, Youtube

Uncategorized @hu

Görbe tükör: Insta-lányok vs. valóság

Adott egy gyönyörű lány. Tizenhat év körüli, magas, vörös hajú, amolyan különleges szépség. Együtt utazunk: én olvasok, ő a mobilja fölé görnyedve ügyködik valamin. Távol áll tőlem a kíváncsiskodás, egy másodpercre mégis a telefonja kijelzőjére pillantok. Aztán rögtön meg is bánom. Azt látom ugyanis, hogy a legnagyobb természetességgel próbálja meg eltüntetni a szeplőit egy szelfiről. A szeplőit, amelyeket én már […]
2016-10-17
Uncategorized @hu

“ Ne küldjünk szamarakat az űrbe” - Larry Kim az Internet Hungary 2016 konferencián

A fenti gondolattal foglalhatnánk össze azt az igen rövid, 25 perces előadást, amelyet a kattintásalapú marketing világának egyik legmeghatározóbb alakja, Larry Kim tartott az idei Internet Hungary konferencián két napja Siófokon. Az eredetileg villamosmérnök és szoftverfejlesztő végzettségű marketing szakember az egyik legnagyobb online marketing ügynökség, az egyesült államokbeli Wordstream online marketing ügynökség alapítója és vezetője […]
2016-09-29
Uncategorized @hu

Facebook: Újabb változások lesznek a hírfolyamban?

A Facebook algoritmusa új szempontokat vesz figyelembe az üzenőfalakra kikerülő tartalmakkal kapcsolatban. Az ígéretek szerint érdekesebb dolgokat láthatunk majd a falunkon. A Facebook újabb fejlesztése ismét a hírfolyamot érinti: a személyre szabottabb üzenőfal érdekében változik a megjelenő tartalmak rangsorolása. Több tízezer felhasználóval töltetnek ki naponta egy kérdőívet a hírfolyam tartalmával kapcsolatban, amelyben rangsorolniuk kell a […]
2016-08-15
Uncategorized @hu

Globalizáció és marketing: Miért fontosak a nemzetközi trendek?

Napjaink szűkülő világában a globalizációnak köszönhetően egyre több cég látja a világot egyetlen piacnak. A nemzetközi trendek alapvetően meghatározzák, milyen globális marketing stratégiát választanak egy-egy iparág kulcsszereplői, akik jellemzően nem csak a hazai vagy a nemzetközi piacra szánják termékeiket, hanem világszerte kívánnak hatást gyakorolni a fogyasztókra. A technológia gyors fejlődése az elmúlt években lehetővé tette […]
2016-01-11
Uncategorized @hu

Hirdetésblokkolók: átírják az online hirdetést?

Aki egy kicsit is olvasottabb marketing témában, az találkozott már azzal, hogy az online és a mobil hirdetések végét jövendölik a „gonosz” hirdetésblokkolók hatására. Azonban ha egy kicsit figyelmen kívül hagyjuk ezt az értelmezést, felfedezhetjük, hogy a hirdetésblokkolók hasznos kis változásokat is hoztak a hirdetésekben. Felhasználói élmény A hirdetésblokkolás nem új jelenség. Olyan technológiáról van […]
2016-02-29
Hírek

Facebook: nagy változások jönnek

A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd. Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az […]
2018-01-12
Hírek

Facebook: tippek, amik felpörgetik az oldalad

Minden tartalommarketinggel foglalkozó személyt érdekel, hogyan lehetne növelni az elkötelezettséget a Facebook-on? Ugyanis a Facebook algoritmusa folyamatosan változik, inkább hátráltat, mint hajt előre, és új tartalmi trükköket kell kipróbálni, hogy a felhasználók találkozzanak a bejegyzésekkel. A Facebook algoritmusnak hatása van arra, hogy a tartalom megjelenik-e a felhasználóknak. Ez egy “play to play” platform, ahol a […]
2017-09-20
Uncategorized @hu

Snapchat: újraértelmezi az online marketinget?

  A Snapchat még mindig viszonylag kicsinek mondható közösségi oldal, legalábbis a Facebookhoz vagy az Instagramhoz hasonlítva, de mégis több millió felhasználó, vagyis potenciális vásárló használja naponta. Ahogy már korábban írtunk róla, a Snapchat újra feltalálta a közösségi médiát rövid ideig megtekinthető videós és képes tartalmaival, mely újradefiniálhatja a digitális marketinget annak ellenére is, hogy […]
2016-04-06
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató