Menü

Készülj fel tudatosan az idei Black Friday-re

by Szlaukó Barbara, október 20, 2023
Korábbi cikkünkben összeszedtük az e-kereskedők számára legnagyobb kihívást jelentő időszakára, a főszezonra várható top trendeket és előrejelzéseket. Mostani cikkünkben pedig kifejezetten a Black Friday időszakára hoztunk 10 promóciós ötletet, amelyekkel könnyedén felturbózhatod webshopodat.

Mindenekelőtt fontos leszögezni, hogy a sikeres értékesítés nem csak a forgalmad és a profitod tervezését jelenti! Teljesítményedet az is meghatározza, hogy mennyire kreatív az ajánlatod, és hogy hogyan értékesíted azt a potenciális ügyfeleid számára. 

Míg azonban egy egyedi ajánlat kitalálása némi ötletelést igényel, az alábbi Black Friday marketingötletek minden bizonnyal remek inspirációként szolgálnak majd számodra.

1. Állíts össze csomagokat termékeidből

A különböző csomagok összeállítása az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy nagyobb értéket biztosíts ügyfeleidnek, miközben növeled üzleted átlagos rendelési értékét. 

Ha igazán furfangos vagy, összeállíthatsz rejtélyes csomagokat is, amelyek segítségével az esetlegesen gyengébben teljesítő termékeid is könnyedén gazdára lelhetnek. 

2. Küldj exkluzív ajánlatokat emailben

Az e-mail listádon szereplők már egyszer biztosan bizalmat szavaztak a termékeidnek, így az ilyen típusú promóciók nagy valószínűséggel újabb vásárlásra ösztönzik majd őket. Kínálhatsz számukra extra kedvezményeket, ingyenes edukatív tartalmakat vagy akár kizárólagosságot is néhány termékedre! 

3. A jó öreg szájhagyomány

A szájhagyomány útján terjedő marketing még mindig az egyik leghatékonyabb módja bevételed növelésének, jutalmazd tehát ügyfeleidet vállalkozásod népszerűsítéséért! Ajánlj fel bónuszokat, (például kupont vagy pontokat) minden általuk ajánlott új vásárló után, így könnyedén növelheted eladásaid mellett márkaismertségedet is, valamint csökkentheted az egyszeri eladásaid számát! 

4. Irányítsd vásárlóidat a számukra legrelevánsabb termékeidhez

Készíts egyfajta iránytűt ügyfeleid számára, hogy minél hamarabb az általuk keresett termék típusokhoz találjanak! Ezzel időt és energiát takaríthatsz meg ügyfeleidnek, miközben olyan termékeidet is megmutathatod nekik, amelyeket egy keresés alatt elképzelhető, hogy nem láttak volna meg.  

5. Ajánlj fel kupont a pénztárnál

Jutalmazd egy kedvezményes kuponnal azokat a vásárlókat, akik éppen a fizetés előtt állnak! Ezzel nemcsak egy plusz lendületet adsz nekik vásárlásuk véglegesítéséhez, de egy kellemes meglepetést is nyújtasz a “pénztártól való távozáskor”. Ez a stratégia kifejezetten jót tesz az ügyfelek elköteleződésének és könnyedén eredményezhet magasabb konverziós arányt.

6. Használj visszaszámlálót

A visszaszámlálók használatával a sürgősség érzetét keltheted vásárlóidnál – éppen ezért tökéletesek a Black Friday-hoz, vagy egy hasonló korlátozott idejű eseményhez. A sürgősség érzete könnyedén ösztönözheti az impulzus vásárlásokat, és a még hezitáló vásárlókat is, hiszen ki akarna lemaradni egy különleges ajánlatról, ami csak korlátozott ideig érvényes? 

7. Ingyenes házhozszállítás 

A szállítási díjak elengedésével (főleg egy bizonyos összeg felett) kifejezetten ösztönzően hathatsz a vásárlóidra. Megfelelő árazási technikáddal pedig a szállításra szánt összeget könnyedén belekalkulálhatod termékeid fogyasztói árába, így ennek a tételnek a “kiesése” sem fog anyagilag megviselni. 

8. Adományozz egy jó ügynek

Fordítsd a Black Friday időszaka alatt elért bevételed egy részét, vagy akár teljes egészét jótékonysági célra! Ezzel a felajánlással a visszajáró vásárlóid mellett szélesebb körben is ismertebb lehetsz, és megerősítheted a céged társadalmi felelősségvállalását. 

Az efféle kereskedelemben lévő potenciált pedig mi sem mutatja jobban, minthogy mára már megvan a saját ünnepnapja is, az Adakozó Kedd (Giving Tuesday). 

9. Influenszer együttműködés

Az influencerekkel való partnerség a terméked népszerűsítése érdekében hatékony módja lehet a széles körű márkaismertség és bizalom kiépítésének. A megfelelően kivitelezett influencer marketing pedig a közvetlen értékesítést is elősegítheti a szezonális kampányaid során.

10. Csempéssz egy kis játékosságot ajánlataidba

Ha még nem kísérleteztél különféle játékos lehetőségekkel a weboldaladon, akkor most itt a nagyszerű lehetőség! Az úgynevezett gamifikációknak számos változata létezik, mint például a szerencsekerék forgatás, a különböző online játék-gépek, vagy az egyszerű “itt a piros, hol a piros” játékok.

A játékok célja, hogy növelje az e-mailek és SMS-ek feliratkozási arányát és, hogy újból lekösse a meglévő ügyfeleidet azáltal, hogy új módot kínál számukra a megtakarításhoz. 

Forrás: https://www.shopify.com/blog/bfcm-promotion-ideas

Blog

7 dolog, amit tudnod kell, ha a millenáris generáció a célcsoportod

Globálisan összesen 77 millió millenáris él a világon, akik sokak számára potenciális fogyasztók. Ők a digitális bennszülöttek, akik sajátos ízléssel rendelkeznek. Átlagosan napi 45 alkalommal érintik az okostelefonjukat. Mutatjuk, hogyan közelítheted meg őket! Nem rajongók A millenárisok nem gondolják magukat rajongóknak, hanem résztvevőknek, akik önálló véleménnyel rendelkeznek és ez hatással lehet másokra. Minden tudnak a […]
2017-08-03
Blog

Instagram: útmutató az analitikához

Az Instagram, mint fotó és videó megosztó platform kétségtelenül a piac legnagyobb közösségi média központja. Két rövid év alatt megduplázta a felhasználói bázisát 800 millióra és 500 millió napi aktív felhasználóra. A statisztikák azt mutatják, hogy a felhasználók ezen a felületen a legelkötelezettebbek. Ez az elköteleződés pedig nem korlátozódik a szponzorált tartalmakra. Mindezek ellenére a […]
2018-04-23
Blog

Színpszichológia az online marketingben

A vizuális marketingben nagy szerepe van a színeknek. De hogyan válasszuk ki a jó színt a tartalmunkhoz? Miért fontos ez az olvasónak és a megosztónak is? Az emberek több mint 90%-a a vizuális ingerek alapján hoz döntést, így nem meglepő, mekkora szerepe van a színeknek a közösségi média marketingben. A jó vizuális inger bevonja a […]
2016-02-05
Blog

Megérkeztek az új emojik!

2018-ban újra bővültek az emoji jelek, így már közel 3000 db közül tudunk választani. Az Emoji 11.0-val 157 új jel érkezett meg az Unicode Consortium szerint, így újabb emojikkal fejezhetjük ki a gondolatainkat és érzelmeinket. Újdonság, hogy idén gondoltak a vörös és göndör hajú felhasználókra, illetve a kopasz figurákat is megtaláljuk közöttük. Újabb állatok érkeztek, […]
2018-06-13
Blog

Egy szuper Facebook konferencián jártunk

Ma már talán nincs olyan vállalkozás, aki nem használja üzleti célokra a Facebookot. Azonban sokan nem profik a tartalomgyártásban vagy a hirdetésekben, de még a marketing szakembereknek is lehet újat mutatni a trükkökkel és  ötletekkel. Ezért is mentünk el a Kreatív Kontroll által szervezett Facebook-minikonferenciára, mivel előadiói listája már önmagában garantálta, hogy hasznos információkat kapunk […]
2018-04-21
Blog

Digitális marketing stratégiák

A digitális média annyira átható, hogy már egy életformának tekinthető. Gyakorlatilag mindenki rendelkezik okostelefonnal, sok háztartást szerelnek fel intelligens eszközökkel, beleértve a tableteket, a telefonokat és számítógépeket. A Big Data, a digitális marketing eszközök és a social media lehetővé teszik, hogy a marketing szakemberek különböző felületen szólítsák meg a fogyasztókat. Azonban míg a hirdetők továbbra […]
2018-01-03
Blog

Pszichológiai árképzési stratégiák a konverzió növeléséhez

A legmegfelelőbb árazási stratégia megtalálása minden vállalkozás számára kiemelten fontos, az e-kereskedelemben pedig ez különösen igaz. A pszichológiai árképzés célja a vásárló valamilyen pszichológiai igényének kielégítése. Legyen szó spórolásról vagy minőségről, a lényeg az, hogy a vásárlás végén a vevő úgy érezze: egy igazán jó üzletet kötött.
2023-01-16
Blog

Hirdetések kiterjesztett szövegekkel: Hogyan használjuk?

ÚJDONSÁGOK AZ ADWORDSBEN 1. - Hirdetések kiterjesztett szövegekkel Fontos változás vált elérhetővé augusztus végétől az Adwords keresőhirdetés platformján, amely a hirdetések karakterszám limit növelésében érhetők tetten. Csak néhány karakterről van szó, de jelentősége mégis nagy, hiszen több helyen könnyebb relevánsabb és kreatívabb szövegeket írni hirdetésünkhöz. Nézzük a részleteket! Végső URL Megadhatjuk oldalunk URL-jét, ahová a […]
2016-09-20
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató