Menü

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

by google news, február 25, 2016
A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel.
Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az ismertségét.

dog

A következő tizenkét tippet javasoljuk az év tizenkét hónapjára.

Január

Az év eleje kiválóan alkalmas arra, hogy az előző évet elemezzük, illetve a jövőbe pillantsunk, és megpróbáljuk megjósolni, milyen tendenciák jellemzik majd az üzletágukat. Ehhez visszanézhetünk egyrészt az előző évre, készíthetünk összeállításokat az előző év legsikeresebb termékeiből az üzletágunkon belül vagy bemutathatjuk, hogy milyen évet zárt az cégünk. A jövőbe pillantáshoz pedig kereshetünk újdonságokat, szakértői véleményeket, amelyek az aktuális évet fejtegetik.

Február

Februárban készülhetünk egy „interjú stílusú” videóval a cég ügyfelével vagy partnerekkel arról, hogy hogyan használják a cég termékét vagy a szolgáltatását, illetve hogy ez miért javította az életüket. Fontos minden platformon kommunikálni az elkészült anyagot. Elegendő lehet egyetlen okostelefon, és kezdődhet a felvétel. Január végéhez és február elejéhez illeszkedő tartalom lehet a cégek számára a karnevál és a farsang, de a hónap közepén akár a Valentin-napot is beépíthetik a tartalomnaptárba.

Március

Márciusban készíthetnek egy kérdőívet az ügyfeleiknek, amelyben felmérjük, hogy mennyit költenek (B2B) az évben, és hogy milyen termékre fognak beruházni, majd egy eszközzel, mint például ingyenes infografikakészítő oldalakon készíthetnek erről egy összesítő infógrafikát. A hónap végén akár a húsvéti ünnepkörrel kapcsolatban is készíthetnek szezonális tartalmat a cégek.

Április

Érdemes kapcsolatba lépni azokkal a publikációkkal és weboldalakkal, amelyek népszerűek az iparágukban, és írhatunk nekik egy-egy cikket, vagy akár ők is publikálhatnak a mi felületeinken. Ez lehetőséget ad arra, hogy külső linkeket hozzunk létre a keresőoptimalizáláshoz, különösen úgy, ha ezek a linkek minőségi oldalakra mutatnak.

Május

Májusban tarthatunk információs hónapot a követőinknek, aminek keretében azonos kérdéseket teszünk föl tíz kiemelt ügyfélnek. Az így kapott válaszokat és személyes történeteket megoszthatjuk az oldalainkon.. Ez különösen akkor lehet izgalmas, ha az ügyfélkör több szegmensre tagolható. A cég illusztrálhatja a problémájukat, és hogy hogyan oldotta meg a termékével vagy szolgáltatásával.

Június

A június alkalmas lehet podcastok megosztására, mert az emberek szeretnek hallgatni valamit a vízparton vagy egy hosszú kocsiúton. Elkezdhetünk rendszeres podcast sorozatot is az üzletágukról, majd feltölthetik ezt iTunesra, vagy akár YouTubera, hogy mindenki meghallgathassa. Inspirációt meríthetünk ehhez a cégek például a Duck Tape Marketing sorozatából.

Július

Ha a cég remek tartalmakat oszt meg a blogján, akár arra is használhatja a hónapot, hogy kiválasszon öt összefüggő posztot, és készítsen egy tematikus e-könyvet belőlük. A Hubspotnak van egy remek lépésről lépésre útmutatója, hogyan kell létrehozni egy ilyet, beleértve a kész mintákat is. Érdemes odafigyelni arra, hogy optimalizáljuk a blogbejegyzések és az e-könyvek kulcsszavait és kulcskifejezéseit, hogy az olvasók könnyebben megtalálják őket.

Augusztus

A cég készíthet egy új infógrafikát, összegyűjtve azokat az információkat, amelyek a saját cég történetét illusztrálják, ehhez akár más cégek publikációi is felhasználhatja. Érdemes idézni, hogy melyik információmorzsa honnan származik, és elhelyezni a cég logóját jól látható helyre. Ezután már csak arról kell gondoskodnia a cégnek, hogy a grafika elterjedjen. Erre nagy is az esély, mivel a nyár végén jellemzően kevés a tartalom, a különféle weboldalak újra megosztható tartalmakat keresnek.

Szeptember

Érdemes készíteni egy videót arról, hogyan lehet használni a cég termékét vagy szolgáltatását. Készíthetünk egy prezentációt a Slide Share oldalán, és levideózhatjuk, ahogy előadjuk a hallgatóságunknak. Ezt a videót meg lehet osztani a weboldalon (akár a gyakran feltett kérdések menüpontban), a YouTube-on, vagy akár a közösségi oldalakon is. Ha egy cég termékei kapcsolódnak az iskolakezdéshez – közvetlenül, vagy akár közvetve is –, megoszthat az iskolakezdéssel kapcsolatos tartalmakat, de akár a szüret tematikáját is bátran előveheti.

Október

Októberben a cégeknek érdemes odafigyelni arra, hogy milyen filmek kerülnek a moziba. A sikerfilmek népszerűségére utalhatnak a cégek blogbejegyzéseikben, például a címadásban rájátszhatnak a filmek címére, vagy akár a cikkek illusztrálásában is szerepet kaphatnak az utalások. Érdemes végiggondolni, hány márka játszott rá a nemrég megjelent Star Wars film körüli felhajtásra.

November

Novemberben eljöhet az ideje annak, hogy a cég kihasználja a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeket, és felkérje a felhasználókat, hogy ők maguk osszák meg a tartalmaikat egy verseny keretében. Érdemes arra kérni a felhasználókat, hogy olyan fotókat osszanak meg, ahol a termékkel együtt szerepelnek, vagy a cég logóját mutatják be, és hashtaggel is utalhatnak a cégre és az iparra.

December

Az év végéhez közeledve érdemes kapcsolódni az ünnepi témákhoz, és ezek köré építeni a tartalmakat. Természetesen oda kell figyelni a szerzői jogokra, amikor például ünnepi grafikákat választ a cég, valamint arra, hogy az ünnepi tartalmakat újra meg újra közzé tegye a közösségi oldalakon.

Hírek

A digitális marketing tervezés a jövő – 10 trend a sikerért

  A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. […]
2016-12-21
Uncategorized @hu

Közösségi oldalak: Miért gondolod, hogy jelen kell lenned online?

Az első kérdésünk az szokott lenni, hogy miért? Miért gondolod azt, hogy jelen kellene lenned a közösségi oldalakon? Ha erre pontosan tudsz válaszolni, és a válaszod nem az, hogy azért mert minden versenytárs jelen van, akkor te már kiemelkedsz a sok-sok vállalkozás közül, akik vagy nem tudnak erre válaszolni, vagy azt válaszolják, hogy azért mert […]
2015-11-16
Uncategorized @hu

Vidd sikerre vállalkozásod az Instagram segítségével!

A mai világban legalább annyira függünk a mobilunkra letöltött alkalmazásoktól, mint Stan Pan-től,  egy szimpla kávét sem tudunk meginni anélkül, hogy ne legyen nyoma a  közösségi médiában, bizony a vállalatoknak sem árt lépést tartani az aktuális trendekkel. Többségük mostanra rájöhetett, hogy a céges Facebook oldal nemcsak menő, de hasznos is, online marketing stratégiájukat sokan mégsem terjesztik át a többi […]
2016-10-10
Uncategorized @hu

Marketing és pszichológia: A sikeres online értékesítés lélektana

Hogyha ismerjük egy kicsit az agyi működést, ami részben pszichológia az segíthet a marketingstratégiánk kialakításában, erre remek példa a döntéshozatal.  Kutatások rendre kimutatják, hogy a legtöbb ember impulzív döntéseket hoz vásárlás közben. Mivel válthat ki ilyen döntést egy termék?   Például olyan utasításokkal, mint a „Most próbáld ki!”, „Most vedd meg!”, „Iratkozz fel most!”. Az […]
2016-01-15
Uncategorized @hu

10 legnépszerűbb Rio 2016 videó, amiért megőrül az internet

Két nap múlva veszi kezdetét a Rio 2016, vagyis a riói olimpia, ami az első nyári olimipa, amelyet Dél-Amerikában rendeznek. A rendezőország mellett külön érdekes még, hogy idén rekordot döntött a részt vevő országok száma is, 206 ország 10500 sportolójával minden idők legnagyobb olimpiájára készülhetünk. Nem hagyta hidegen az esemény az online világot sem, rengeteg […]
2016-08-03
Uncategorized @hu

6 tipp a sikeres email marketinghez

 Az email marketinget az egyik leghatékonyabb online marketing eszköznek tartják, mivel rendkívül egyszerű a használata. A gond csak az, hogy az üzenetek nagy része az email fiókok spam mappájába kerül, vagy az email címzettje azonnal törli. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, fel kell mérnünk, mennyire sikeres az email marketing kampányunk. Ehhez olyan hírlevélküldő szolgáltatást célszerű választani, […]
2016-02-02
Uncategorized @hu

4+1 ok, ami miatt érdemes több nyelven hirdetni

Marketing szakemberként érdemes tudnunk, hogy az internethasználók 75%-a csak akkor hoz fontos vásárlási döntést, ha a termék vagy szolgáltatás leírása egy általuk beszélt nyelven van. Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók 70%-a egy reprezentatív kutatásban NEM az angolt jelölte meg, mint anyanyelvet. Ezekben az adatokban, ha jobban megnézzük, hatalmas lehetőségek vannak elrejtve: következzen tehát 4+1 ok, ami […]
2015-12-08
Uncategorized @hu

A jövő digitális trendjei

Mi már tudjuk mit fogsz 2017-ben csinálni: Ismerd meg Te is a legújabb Google trendeket! Együttműködve a Google Channel Sales EMEA-el, az MTT Média szervezésében a legújabb digitális marketing trendekről hallhatsz első kézből regionális Google Partner Academy trénerektől és a Google hazai munkatársaitól. Időpont: 2016.06.14. kedd (Az előadások reggeli és délutáni időpontokban is megrendezésre kerülnek, így kérjük, az űrlapon az […]
2016-06-01
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató