Menü

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

by google news, február 25, 2016
A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel.
Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az ismertségét.

dog

A következő tizenkét tippet javasoljuk az év tizenkét hónapjára.

Január

Az év eleje kiválóan alkalmas arra, hogy az előző évet elemezzük, illetve a jövőbe pillantsunk, és megpróbáljuk megjósolni, milyen tendenciák jellemzik majd az üzletágukat. Ehhez visszanézhetünk egyrészt az előző évre, készíthetünk összeállításokat az előző év legsikeresebb termékeiből az üzletágunkon belül vagy bemutathatjuk, hogy milyen évet zárt az cégünk. A jövőbe pillantáshoz pedig kereshetünk újdonságokat, szakértői véleményeket, amelyek az aktuális évet fejtegetik.

Február

Februárban készülhetünk egy „interjú stílusú” videóval a cég ügyfelével vagy partnerekkel arról, hogy hogyan használják a cég termékét vagy a szolgáltatását, illetve hogy ez miért javította az életüket. Fontos minden platformon kommunikálni az elkészült anyagot. Elegendő lehet egyetlen okostelefon, és kezdődhet a felvétel. Január végéhez és február elejéhez illeszkedő tartalom lehet a cégek számára a karnevál és a farsang, de a hónap közepén akár a Valentin-napot is beépíthetik a tartalomnaptárba.

Március

Márciusban készíthetnek egy kérdőívet az ügyfeleiknek, amelyben felmérjük, hogy mennyit költenek (B2B) az évben, és hogy milyen termékre fognak beruházni, majd egy eszközzel, mint például ingyenes infografikakészítő oldalakon készíthetnek erről egy összesítő infógrafikát. A hónap végén akár a húsvéti ünnepkörrel kapcsolatban is készíthetnek szezonális tartalmat a cégek.

Április

Érdemes kapcsolatba lépni azokkal a publikációkkal és weboldalakkal, amelyek népszerűek az iparágukban, és írhatunk nekik egy-egy cikket, vagy akár ők is publikálhatnak a mi felületeinken. Ez lehetőséget ad arra, hogy külső linkeket hozzunk létre a keresőoptimalizáláshoz, különösen úgy, ha ezek a linkek minőségi oldalakra mutatnak.

Május

Májusban tarthatunk információs hónapot a követőinknek, aminek keretében azonos kérdéseket teszünk föl tíz kiemelt ügyfélnek. Az így kapott válaszokat és személyes történeteket megoszthatjuk az oldalainkon.. Ez különösen akkor lehet izgalmas, ha az ügyfélkör több szegmensre tagolható. A cég illusztrálhatja a problémájukat, és hogy hogyan oldotta meg a termékével vagy szolgáltatásával.

Június

A június alkalmas lehet podcastok megosztására, mert az emberek szeretnek hallgatni valamit a vízparton vagy egy hosszú kocsiúton. Elkezdhetünk rendszeres podcast sorozatot is az üzletágukról, majd feltölthetik ezt iTunesra, vagy akár YouTubera, hogy mindenki meghallgathassa. Inspirációt meríthetünk ehhez a cégek például a Duck Tape Marketing sorozatából.

Július

Ha a cég remek tartalmakat oszt meg a blogján, akár arra is használhatja a hónapot, hogy kiválasszon öt összefüggő posztot, és készítsen egy tematikus e-könyvet belőlük. A Hubspotnak van egy remek lépésről lépésre útmutatója, hogyan kell létrehozni egy ilyet, beleértve a kész mintákat is. Érdemes odafigyelni arra, hogy optimalizáljuk a blogbejegyzések és az e-könyvek kulcsszavait és kulcskifejezéseit, hogy az olvasók könnyebben megtalálják őket.

Augusztus

A cég készíthet egy új infógrafikát, összegyűjtve azokat az információkat, amelyek a saját cég történetét illusztrálják, ehhez akár más cégek publikációi is felhasználhatja. Érdemes idézni, hogy melyik információmorzsa honnan származik, és elhelyezni a cég logóját jól látható helyre. Ezután már csak arról kell gondoskodnia a cégnek, hogy a grafika elterjedjen. Erre nagy is az esély, mivel a nyár végén jellemzően kevés a tartalom, a különféle weboldalak újra megosztható tartalmakat keresnek.

Szeptember

Érdemes készíteni egy videót arról, hogyan lehet használni a cég termékét vagy szolgáltatását. Készíthetünk egy prezentációt a Slide Share oldalán, és levideózhatjuk, ahogy előadjuk a hallgatóságunknak. Ezt a videót meg lehet osztani a weboldalon (akár a gyakran feltett kérdések menüpontban), a YouTube-on, vagy akár a közösségi oldalakon is. Ha egy cég termékei kapcsolódnak az iskolakezdéshez – közvetlenül, vagy akár közvetve is –, megoszthat az iskolakezdéssel kapcsolatos tartalmakat, de akár a szüret tematikáját is bátran előveheti.

Október

Októberben a cégeknek érdemes odafigyelni arra, hogy milyen filmek kerülnek a moziba. A sikerfilmek népszerűségére utalhatnak a cégek blogbejegyzéseikben, például a címadásban rájátszhatnak a filmek címére, vagy akár a cikkek illusztrálásában is szerepet kaphatnak az utalások. Érdemes végiggondolni, hány márka játszott rá a nemrég megjelent Star Wars film körüli felhajtásra.

November

Novemberben eljöhet az ideje annak, hogy a cég kihasználja a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeket, és felkérje a felhasználókat, hogy ők maguk osszák meg a tartalmaikat egy verseny keretében. Érdemes arra kérni a felhasználókat, hogy olyan fotókat osszanak meg, ahol a termékkel együtt szerepelnek, vagy a cég logóját mutatják be, és hashtaggel is utalhatnak a cégre és az iparra.

December

Az év végéhez közeledve érdemes kapcsolódni az ünnepi témákhoz, és ezek köré építeni a tartalmakat. Természetesen oda kell figyelni a szerzői jogokra, amikor például ünnepi grafikákat választ a cég, valamint arra, hogy az ünnepi tartalmakat újra meg újra közzé tegye a közösségi oldalakon.

Uncategorized @hu

Automatizált marketing a jövő?

A válasz röviden lehetne annyi, hogy igen, szükség van emberre a szövegírás világában akkor is, ha automatikusan is generálhatunk szövegeket, de ne elégedjünk meg egy rövid válasszal. Négy példán keresztül bemutatom, mely területeken van szükség az automatizálás mellett az emberi kézre és kreativitásra a marketing világában. Szövegírás Bár az automatizálás sok esetben azt jelentheti, hogy […]
2015-12-13
Uncategorized @hu

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]
2016-02-25
Uncategorized @hu

SEO: Látogatóból vevő, avagy 4 érv a fizetett hirdetések mellett

A SEO-t és a fizetett online hirdetési kampányokat gyakran emlegetik egymást kizáró lehetőségekként. Pedig ha kombináljuk őket, kifejezetten nyerő párost alkothatnak. Először azonban fontos tisztáznunk néhány fogalmat. Mi az a SEM? A keresőmarketing (angolul SEM - Search Engine Marketing) fogalmába korábban éppúgy beletartozott a keresőoptimalizálás (amely a keresőben való ingyenes megjelenéshez szükséges), mint a fizetett online […]
2016-10-17
Uncategorized @hu

SEO: 5+1 tipp a helyi keresőoptimalizáláshoz

Helyi vállalkozásod van jól működő weboldallal, mégsem jönnek vevők a közeledből? Itt az ideje, hogy felülvizsgáld a SEO stratégiádat! Egy helyi üzlet online szereplésénél az általános keresőoptimalizálást ki kell bővíteni egy speciális, az adott településre szabott SEO tervvel. A következő néhány tipp segítséget nyújt ahhoz, hogy a terved minden fontos részletre kiterjedjen és működőképes legyen. Térképes megjelenés Ahhoz, […]
2016-12-02
Uncategorized @hu

Snapchat: az internetes zaklatás új lehetőségei?

A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a Snapchat, melynek innovatív funkciói veszélyesek is lehetnek a felhasználók számára. A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás a megfélemlítés online változata, mely elsősorban a fiatalok körében tapasztalható. Mindegy, hogy diákról vagy szülőről, gyerekről vagy felnőttről van szó, mindenkit érint a kiberzaklatás. Mégis a tinédzserek vannak a […]
2016-04-28
Uncategorized @hu

Mi az a Google AdWords?

Az AdWords, a Google online reklám programja, egyben a legnépszerűbb teljesítmény alapú online marketing eszköz. Népszerűségét főleg annak köszönheti, hogy elsősorban a Google keresőn és annak tulaldonában levő lapokon jelennek meg a hirdetések, amelyek a Google piaci helyzetének köszönhetően nagy nyilvánosságot jelentenek. Ahogy korábban már volt róla szó, az AdWords is pay-per-click, vagyis kattintásalapú fizetési […]
2015-12-01
Uncategorized @hu

Mit tegyünk, hogy elkerüljük a spam mappát?

Akár hírlevelet küldünk, akár csak egy privát levelet, fontos szempont, hogy a leveleink ne a SPAM mappába kerüljenek. Ehhez azonban nem csak a levél felépítése és tartalma számít, hanem a megfelelő hitelesítés és a korábbi üzenetek. Az alábbi szempontoknak kell megfelelnie az emaileknek: Tartalmi elemek: Linkek: Ellenőrizzük, hogy minden link működik-e, ellenkező esetben a címzetteknek […]
2016-08-03
Hírek

A személyre szabott hirdetések hatékonyabbak

A Colimbiai Egyetem kutatói több mint 3,5 millió Facebook felhasználót vizsgált meg, hogy lássa, hogyan reagálnak a személyre szabott reklámokra a pszichológiai profiljuk alapján. Ezeket az információkat az általuk kedvelt vagy követett témákból gyűjtötték össze. Az eredmény alapján elmondható, hogy az emberek jobban reagálnak a személyre szabott hirdetésekre. Sandra Matz, a kutatás vezetője elmondta, hogy […]
2017-11-30
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató